Voi mies

sinua :D

ei voi mitään, mutta saat minut hyvälle tuulelle. Vilauskin ja taas mennään. ;)

18

250

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärä palsta

väärä palsta

• wanhak.

Heh heh heh...............

• hehehehehehehhe

hehehehdheheheheheheheheheheheheheheehhehehehehehehehhehehehehehehehehheheheheheheheheheheheheheh

• katsotkin...

ettet tule naputtelemaan taas tuonne päätyyn..... ;D

• häjyläinen-

ootsä sitten aina pahalla tuulella, jos et häntä näe?

• en ole pahalla

päällä vaikken näkisinkään, mutta toisinaan turhauttaa tämä kaikki. Tahtois jo jotain konkreettista, kuten tiukka hali ja kielisuudelma ois ihan kiva ylläri ;)

• Kelpaisi minullekin
        en ole pahalla kirjoitti:

päällä vaikken näkisinkään, mutta toisinaan turhauttaa tämä kaikki. Tahtois jo jotain konkreettista, kuten tiukka hali ja kielisuudelma ois ihan kiva ylläri ;)

...tiukka hali ym. jos nähdään.

• :o

Tuunko vilauttamaan... oikeesti ;)

• toki saat

tulla, tule vaan :D

toki saat kirjoitti:

tulla, tule vaan :D

En mä kehtaa.. eihän me olla edes tutustuttu vielä ;) mä oon niiiin ujokin ;)

• ujous on söpöä
        :o kirjoitti:

En mä kehtaa.. eihän me olla edes tutustuttu vielä ;) mä oon niiiin ujokin ;)

no ei sinun tarvitse mitään vilauttaa. Tulisit ihan muuten vain...vilahtamaan tuohon minun ovelleni. Jos oikein hyvä tuuri käy, ehdin napata sinut sisäpuolelle ennen kuin karkaat taas ;)

ujous on söpöä kirjoitti:

no ei sinun tarvitse mitään vilauttaa. Tulisit ihan muuten vain...vilahtamaan tuohon minun ovelleni. Jos oikein hyvä tuuri käy, ehdin napata sinut sisäpuolelle ennen kuin karkaat taas ;)

Hui, sinä nyt hurjaksi aloit... ;) Enhän minä mihinkään karkaile, vai?

• etpä kai

Hui, sinä nyt hurjaksi aloit... ;) Enhän minä mihinkään karkaile, vai?

karkaile, mutta et tule riittävän lähelle. Haluaisin niin saada tutustua sinuun ja viettää aikaa kanssasi.

etpä kai kirjoitti:

karkaile, mutta et tule riittävän lähelle. Haluaisin niin saada tutustua sinuun ja viettää aikaa kanssasi.

tuoota...missäs me sitten nähdään, jos en tule riittävän lähelle? mikä paikka?

• siinäpä se

tuoota...missäs me sitten nähdään, jos en tule riittävän lähelle? mikä paikka?

että paikat missä nähdään on sellaisia, ettei niissä pääse lähelle. Tiedän, että hänellä on selvillä osoitteeni ja puhelinnumeroni, miksei siis voisi laitaa vaikka viestiä? Arkuus, ujous, epävarmuus...onhan niitä syitä. Toivottavasti voisin jotenkin tuolla omalta osaltani rohkaista tekemään seuraava siirto.

Hyvät yöt.

siinäpä se kirjoitti:

että paikat missä nähdään on sellaisia, ettei niissä pääse lähelle. Tiedän, että hänellä on selvillä osoitteeni ja puhelinnumeroni, miksei siis voisi laitaa vaikka viestiä? Arkuus, ujous, epävarmuus...onhan niitä syitä. Toivottavasti voisin jotenkin tuolla omalta osaltani rohkaista tekemään seuraava siirto.

Hyvät yöt.

Ai jaa, hän on niin arka ja ujokin.... no mikset auta häntä? sellanen ressukka vaatii vähän rohkaisua sinun suunnaltasi ;D
        Hyvää yötä.

• vai?

Ei se vilaus riitä!!!!

• yi08

Missä näit musta vilauksen, kerro! m>n

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5020
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1580
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1159
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1073
    5. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1069
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      959
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      759
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      723
    Aihe