morjens! Haluaisin latailla sata tai parisataa kuvaa nettiin että muutkin voivat katsoa. Mutta ei kuka tahansa vaan vain he, joiden haluan niitä katselevan.
Mikä olisi sellainen "palvelu" mihin voin tuon määrän latailla JA voin perustaa sinne kansioita jotka ovat salasanasuojattuja? Voi siellä olla yleinenkin kaikkien katsottavissa oleva kansio (luonto, autot jne mitä vaan itse haluan) mutta osan kansioista haluan pitää suljettuna ( perhejuhlat, hääkuvat jne.).
Lisäksi olisi tärkeää että tuon palvelun ylläpito ei saa myydä mun kuvia, käsittääkseni tuo 500px saa myydä vapaasti kuvaajien kuvia.
Ilmainen olisi tietenkin paras mutta jos se jotain maksaa niin voisiko tietävät kertoa mitä maksaa, 500px on kai 50 taalaa/vuosi.
Mitä vaihtoehtoja on siis olemassa tuollaisia palveluita?
Kiitoksia vastauksista!
flickr/500px ym. palvelut?
7
649
Vastaukset
- Coq Bleu
Picasa-verkkoalbumi
- Vaikka tämä
Kuvat.fi
- keräilijä2012
katsoin pikaisesti kuvat.f:n eikä ilmaisversioon näytä saavan yksityisiä, salasanasuojattuja kansioita. Katsoinko oikein? Picasaa en vielä vilkaissut mutta luulenpa että siellä on sama systeemi.?
Kiitos noista vinkeistä, ovat ainakin monille hyödyllisiä. Itse kaipaisin tuon "yksityiset kansiot" ettei perhetilanteet ole ihan jokaisen katseltavissa.- Vanha Eerikki
Se kuvat.fi on aika hyvä ainakin maksettuna, kunhan kehtaa maksaa olikohan 20-25 vuosi. Eikä tarvi jatsella mainoksiakaan.
- halpa vai hyvä?
kuvablogi. tosin sen toimivuus on vähän kyseenalaista. serverit saattaa olla joskus useita päiviä nurin.
- Katso tämä:
www.smugmug.com
Ei ole ilmainen, mutta sivuillasi ei sitten ole mainoksi eikä muuta krääsää.
Vain kuvia. - keräilijä2012
kiitoksia lisävinkeistä. Maksullisuus on avain onneen tässäkin, smugmugiinkin saa salasanasuojauksen vaikka koko arkistoon eikä pelkästään yhteen kansioon. Tuollainen on hyvä olla.
Mainokset voivat olla riesa, hyvä saada nekin pois kuleksimasta. Eli ainakin kuvat.fi ja smugmug vaikuttas olevan toimivia. Lisääkin saa ehdotella kokemuksen rintaäänellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084731Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293463No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 501528
- 361453
- 381266
- 141172
- 1641060
- 271058
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv181015