flickr/500px ym. palvelut?

keräilijä2012

morjens! Haluaisin latailla sata tai parisataa kuvaa nettiin että muutkin voivat katsoa. Mutta ei kuka tahansa vaan vain he, joiden haluan niitä katselevan.

Mikä olisi sellainen "palvelu" mihin voin tuon määrän latailla JA voin perustaa sinne kansioita jotka ovat salasanasuojattuja? Voi siellä olla yleinenkin kaikkien katsottavissa oleva kansio (luonto, autot jne mitä vaan itse haluan) mutta osan kansioista haluan pitää suljettuna ( perhejuhlat, hääkuvat jne.).

Lisäksi olisi tärkeää että tuon palvelun ylläpito ei saa myydä mun kuvia, käsittääkseni tuo 500px saa myydä vapaasti kuvaajien kuvia.

Ilmainen olisi tietenkin paras mutta jos se jotain maksaa niin voisiko tietävät kertoa mitä maksaa, 500px on kai 50 taalaa/vuosi.

Mitä vaihtoehtoja on siis olemassa tuollaisia palveluita?

Kiitoksia vastauksista!

7

653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Coq Bleu

Picasa-verkkoalbumi

• Vaikka tämä

Kuvat.fi

• keräilijä2012

katsoin pikaisesti kuvat.f:n eikä ilmaisversioon näytä saavan yksityisiä, salasanasuojattuja kansioita. Katsoinko oikein? Picasaa en vielä vilkaissut mutta luulenpa että siellä on sama systeemi.?

Kiitos noista vinkeistä, ovat ainakin monille hyödyllisiä. Itse kaipaisin tuon "yksityiset kansiot" ettei perhetilanteet ole ihan jokaisen katseltavissa.

• Vanha Eerikki

Se kuvat.fi on aika hyvä ainakin maksettuna, kunhan kehtaa maksaa olikohan 20-25 vuosi. Eikä tarvi jatsella mainoksiakaan.

• halpa vai hyvä?

kuvablogi. tosin sen toimivuus on vähän kyseenalaista. serverit saattaa olla joskus useita päiviä nurin.

• Katso tämä:

www.smugmug.com

Ei ole ilmainen, mutta sivuillasi ei sitten ole mainoksi eikä muuta krääsää.
      Vain kuvia.

• keräilijä2012

kiitoksia lisävinkeistä. Maksullisuus on avain onneen tässäkin, smugmugiinkin saa salasanasuojauksen vaikka koko arkistoon eikä pelkästään yhteen kansioon. Tuollainen on hyvä olla.

Mainokset voivat olla riesa, hyvä saada nekin pois kuleksimasta. Eli ainakin kuvat.fi ja smugmug vaikuttas olevan toimivia. Lisääkin saa ehdotella kokemuksen rintaäänellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      162
      1394
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      40
      985
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      715
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      630
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      622
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      616
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      20
      592
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      553
    Aihe