entinen ja ihastus

kärsivämies

Ihastuin viime kesänä nuoreen naiseen, jonka kuitenkin totesin vähän liian nuoreksi itselleni. Ei "sakkolihaa", mutta silti tuli olo, että ei varmaan ole oikein sopivaa toimia tunteidensa mukaan. Tulee haittaa minulle, mutta ennen kaikkea tytölle. Useiden kuukauden sisäisen helvetin kävin läpi ja aloin sopeutua. Nimittäin näen tätä ihastusta ihan säännöllisesti arkielämästä, josta ei kumpikaan voi paeta. Hänen tunteensa minua kohtaan eivät täysin selvinneet, mutta eivät ne erityisen kielteisiltäkään ole vaikuttaneet. Joskin tuntuu, että hänellä on varmasti ollut ihan sama jarruttava tekijä nro 1 kuin minulla eli se ikäero ja kenties vielä vahvemmin. Koska kyseessä on jollain tasolla ihan järjellinen tapaus, joka ei ilman voimakkaita ärsykkeitä hyppää seikkailuun kaikkien kanssa.

Mutta juuri kun olen ollut tottumassa tilanteeseen, on kuvioihin astunut entinen naisystäväni. Hänkin hengailee näissä samoissa arkisissa ympyröissä. Hän on ihastukseni hyvä ystävä. Kuinka ollakaan, olen ollut havaitsevinaan että näiden välit ovat hyvin läheiset. Aiemmin erityisesti ihastukseni on ollut tähän exääni kiintynyt, mutta nyt ihan viime aikoina olen ollut havaitsevinani molemminpuolisuutta. Hyvä etteivät ole jo suuteluetäisyydellä keskustellessaan tuolla julkisella paikalla.

Jostain syystä minua vituttaa tilanne aivan suunnattomasti.

En kykene päässäni edes mitenkään erittelemään, mistä ärsytyksessäni on kyse. Se jotenkin hämmentää minua. Missään nimessä en ole mustasukkainen exästäni koska en tunne häntä kohtaan enää mitään ainakaan mitään rakkauteen tai eroottiseen vetovoimaan viittaavaa. En ole tuntenut pitkiin aikoihin. Toisaalta tavallaan en osaa olla "vihainen" tälle tytöllekään, hän toimii vaistonsa varassa ja nuoruuttaan. Koen jotain nöyryytyksen ja ulkopuolisuuden tunteita. Aivan kuin exä kostaisi, aivan kuin minua vastaan olisi rakennettu joku biseksuaalien salaliitto, jossa minut halutaan musertaa.

Mitä teen? Voin joutua katselemaan tätä vielä pitkäänkin...

Kun olin päässyt siitä omasta kipeähköstä ihastumisen tunteestani eroon aloin viritellä pientä keskusteluyhteyttä eri naisiin sinne sun tänne, jotenkin ajattelin, että minun on elettävä. Jos vaikka jostain jotain enemmänkin seuraisi. Mutta kun mustasukkaisuus pamahti päälle, halut näihin uusiin tuttavuuksiin kaikkosivat sen sileän tien. Ja minua on alkanut riivata outo pakkomielle, etten voi mennä edes kahville jonkun uuden treffipalstan tuttavuuden tai vanhan facebookin kautta bongatun naispuolisen kaverin kanssa koska koen "pettäväni" ihastustani. Samanaikaisesti jopa sallisin hänelle poikaystävän tai se tuntuisi ihan normaalilta, mutta tämä exä - ihastus suhde saa minut repimään pelihousuni. Ja muutenkin biseksuaalisuus on alkanut kuvottaa. Tavallaan se ei ole normaalia persu suvaitsemattomuutta, koska jos joku on selkeästi lesbo, niin minulle se on ihan ok. Hänen kanssaan on varmasti helppoa olla vain kaveri.

Mitä nyt teen?

0

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        27
        1888
      2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        128
        1874
      3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        23
        1838
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        85
        1620
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        60
        1442
      6. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        20
        1256
      7. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        37
        1153
      8. Avaa sydämesi mulle

        ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
        Ikävä
        38
        1150
      9. Söpö lutunen oot

        Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
        Ikävä
        11
        1148
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        10
        1127
      Aihe