Vaihdoin käyttöjärjestelmän XP - Windows 7. ostin uuden näytön. Olen pelannut netissä King.com pelejä niin peli ikkuna pieneni näiden vaihtojen kanssa. Olen kokeillut vaihtaa näytön tarkuutta, DPI kokoa ja zoomailla niin ei vaikutusta. Millähän asetuksilla ton sais muutettua isommaksi.
Näyttöasetukset
6
151
Vastaukset
- Konekuiskaaja
Onkos oikea näytönohjaimen ajuri asennettu?
- näin se onnistuu
asenna uusimmat näytönohjain ajurit ja jos tarvetta niin muuta resoluutioita.
- lkiujhyt
DPI.tä olen vaihdellut ja näytöntarkkuutta. Jos laitan näytön tarkkuuden huonoksi niin pelikentän kuvakkeet tulee ok. Sellanenkin ongelma jos laitan näytön tarkuuden hyväksi niin liikkuvat pelihahmot värisee. Saan noi molemmat korjattua sellasilla astuksilla että kuva on lituskainen. En siis pysty löytämään oikeaa asetusta. Näytönohjaimenkin vaihdoin, se on ostettu viime kesänä. AMD Radeon HD 6700. Käytin mukana tullutta ajurilevyä. Onko tohon uutta ajuria ja mistä löytää.
- srtyhserwy4
Kävin tuolla sivulla ja minulla muuttui peli-ikkunan koko ctrl hiiren rulla.
- Ikiujhyt
Tolla Ctrl hiiren rulla toiminnolla saa muutettua kokonäytön kuvaa, mutta noi king.comin peli-ikkunat on ja pysyy samankokoisina vaikka zoomaat näytön viiteensataan, tolla rullalla, kokeilin. Ainoa tapa oli huonontaa näytön tarkuutta 1360 - 768 ja zoomi 125. Silloin tulee samankokinen peli - ikkuna kuin oli XP järjestelmällä pelatessa.
Nyt onkin sellanen ongelma että joissain peleissä liikkuvat hahmot värisee. esim ammuttava maalitaulu värisee, heikentää tähtäystä. Tätä ei ollut silloin kun koneessa oli XP.
Onkohan kyse grafiikasta käyttöjärjestelmässä vai voikohan tässä koneessa jokin komponentti olla viallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251