Jos tulisin joskus vanhaan paikkaan jossa ollaan ennenkin tavattu ja juteltu, auttaisitko mua tulemalla juttelemaan? Olisi hienoa jutella sun kanssa enemmän ja mä oon ollut niin kauan poissa maisemista, puhumattakaan kaikista muista syistä. Vähän jännittää... :o
n->m
Tulisitko juttelemaan mulle?
13
306
Vastaukset
- s....
ei varmaan ollu mulle kun en tunnista mulle-ihmistä enkä tietääkseni ole sulle ehtinyt juuri jutella saati sä mulle..
mulle, sulle, mulle sulle......- 19+19
Juu ei varmaan ollu sulle, oot nainen, ihan vaan muistutukseksi.
- pysy pois
mitä v.ittuu sä tunget siihen, tiedät ettei ollut sulle, häivy siitä, huomionkipeä ääliö
- pysy pois
pysy pois kirjoitti:
mitä v.ittuu sä tunget siihen, tiedät ettei ollut sulle, häivy siitä, huomionkipeä ääliö
oli tuolle s.....lle
- winks winks.
pysy pois kirjoitti:
oli tuolle s.....lle
Miten mies isketään?
Haeppa tuolta omia Winkkejäsi !!
- s....
On niin monta paikkaa, mikä olis vanhin?
- riippuumistäroikkuu
Jos olet yksin, etkä taas sen...... voin tullakkin.
- jatka vaan
lausees loppuun rakas,etkä sen...minkä kanssa?
- ei multa
tuokaan aloitus.ei olla juteltu ennenkään.miks jutella myöhemminkään.
- s....
Niin ja miksi edes muistaakaan? ei se tuntemattomuus ole minulta pois - saa vain surulliseksi. Mutta olisi se seppele kiva nähdä ennenkuin aika jättää, kun sitten kuolleen on paha nousta katselemaan....
- Sut pitäisi lumipest
s.... kirjoitti:
Niin ja miksi edes muistaakaan? ei se tuntemattomuus ole minulta pois - saa vain surulliseksi. Mutta olisi se seppele kiva nähdä ennenkuin aika jättää, kun sitten kuolleen on paha nousta katselemaan....
S.... en ole aloittaja enkä enempää kirjoitellut täällä ja älä sotke toisten viestejä kuten "seppele" tähän ketjuun. Lopeta oikeesti tuo vaaniminen ja tule järkiisi. Pistä se oikea nimesi näkyviin eli
- s....
Sut pitäisi lumipest kirjoitti:
S.... en ole aloittaja enkä enempää kirjoitellut täällä ja älä sotke toisten viestejä kuten "seppele" tähän ketjuun. Lopeta oikeesti tuo vaaniminen ja tule järkiisi. Pistä se oikea nimesi näkyviin eli
Mikä on oikea nimi? Mitä hyötyä kun kiellät kaiken kuitenkin?
- huh,huh(yks S)
s.... kirjoitti:
Mikä on oikea nimi? Mitä hyötyä kun kiellät kaiken kuitenkin?
mitä sekopäitä täällä?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862