Hei, oon 14v poika ja haluiaisin tietää paljonko muut ikäiseni nostavat penkistä, eli siis paljon nostat penkistä ja mieluiten myös painosi ja pituutesi.
Penkkipunnerrus
25
2673
Vastaukset
Nykyään on jo ihme, että tuon ikäiset nuoret saavat nostettua perseensä penkistä.
- ehhe
Ei taija sullakaa nousta ome perse?
- jmuuuu
186/74 penkkistä joku 45kg
- Meitsillähän siis
Over 9000
- sali on toinen koti
oon treenannu seiskast asti ja nyt nousee 85kg. nyt siis 8lk
- jurvan jussi
192/80 penkistä 90kg. 15 vee siis
- voimamies
http://www.youtube.com/watch?v=2qg7MtZCcW4
Siinä teille vastaus mun penkistä. - 62
168/79 16v viime kesänä meni vielä 90 kg, mutta kyynärpääni hajosi ja olen saanut sen nyt vasta kuntoon niin nostelen nyt rauhallisesti 50 kg:lla sarjoja
- millimies
Siis vittu älä saatana usko näitä vitun 15wee 90 penkistä... todellisuudessa 8luokkalaisilla on jo todella hyvä joku 50-60 kg. siihenkin vaaditaan jo reeniä ;)
- NoNolla
:D ja muutenkin lihasta kasvattava treeni ei ole siun ikäiselle ehkä se paras vaihtoehto.. Se ulkonäön ja egon pönkittämisen voi jättää muille.
Elä käytä tärkeitä energioitas lihaskasvuun ettet jää pätkäksi ;)). - tosimies222
miksi helvetissä sinä haluat tietää paljon minulta menee penkistä? luuletko tämän olevan joku vitun vitsi. jokainen laiha paskiainen kysyy minulta kuinka multa menee penkistä on naurettavaa. teidän homojen pitää oppia tekemään tosimiesten nostoja: kyykyt ja maastanostot. jos haluat tulla isoksi kuin minä sinun pitää nostaa perkeleen raskaita painoja.
- 16v, penkistä 65kg
Jos ottaisit ensin selvää mistä puhut.
Ensinnäkään, kyykyt ja maastavedot eivät ota ollenkaan rintalihaksiin, joten niillä on aivan turha yrittää kasvattaa muuta kun jalka ja selkälihaksia. Kehoa pitää treenata tasaisesti, eikä vain yhtä aluetta kerrallaan. Eli kyykkyjä, penkkipunnerruksia, selkätreenejä, pienempiä lihaksia (pohkeet, reiden ulontajat yms) unohtamatta.
Kertoisitko vielä lisää, kuulosti niin mielenkiintoiselta että mielelläni voisin kuunnella lisää. - kaaaaada
16v, penkistä 65kg kirjoitti:
Jos ottaisit ensin selvää mistä puhut.
Ensinnäkään, kyykyt ja maastavedot eivät ota ollenkaan rintalihaksiin, joten niillä on aivan turha yrittää kasvattaa muuta kun jalka ja selkälihaksia. Kehoa pitää treenata tasaisesti, eikä vain yhtä aluetta kerrallaan. Eli kyykkyjä, penkkipunnerruksia, selkätreenejä, pienempiä lihaksia (pohkeet, reiden ulontajat yms) unohtamatta.
Kertoisitko vielä lisää, kuulosti niin mielenkiintoiselta että mielelläni voisin kuunnella lisää.Mitä sää nyt sit selität. Kai toi nyt tiesi et noilla ei rintoja reenata, pointti oli se et pitää reenata suurimmat lihakset jos haluu isoks ja vahvaks.
Ja kuinka kaikkitietävänä unohit laittaa tohon keskikropan lihakset. Nehän on kaikkein tärkeimmät kaikista.
Muutenkaan ymmärrä mitä tuut kritisoimaan muiden teorioita. Oman mielipiteen saa laittaa mut ei noilla tuloksilla vielä ruveta toteamaan muiden metodeja vääriksi.
- ES(ari) Jonne
Nostan ES tölkin kaapista! Menee vaikka 10 kerralla!
- jjj55858
Mee pakkotoisto.comin foorumeille kyseleen penkkituloksii, siel on lisää näitä pari metrisii ylä-astelaisii jotka nostaa 2x oman painonsa penkistä!:D
- 14vee
170/55 8lk ja menee joku 60kg
- KÖNTTIKÄÄRIÄ
178/70kg ja kerra kävin salil 90kiloo nous :)))) ps.olvihauis
- oilkujmynfdthg
Penkkipunnerrus on tehokkain olkapäiden hajoittaja.
Ei mulla muuta. - lihaksiiiiiiii
60kg on aik normi :)
- Kehonrakentaja
Oon nyt 14vuotias poika eli 7luokkalainen ja mul nousee 65kg penkistä kisanostona.
- Mustamies
14v 165cm 65kg just alottanu salilla käynnin (oon käyny ny 2 kertaa) ja nousee penkistä 50
- Fatboi
14v 165/75 en oo yli 50kg kokeillu, mutta sen nyt ainakin aika helposti jaksaa. Jos yritän kunnolla niin varmaan joku 70kg saattais lähtee. Pitää kokeilla. Oon käyny salilla varmaa joku pari kuukautta säännöllisesti. Suurin osa tuosta painosta on kyllä läskiä, mutta kyllä siellä lihastakin on.
- Anonyymi
Oon 175 pitkä paino 73kg ja penkistä nousee 60kg
- Anonyymi
70kiloo perse penkissä ja selkä penkissä
- Anonyymi
Meikä 13v 165/50 nii 25kg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1404422Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3502230Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32114Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481891- 1071820
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561787Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571479Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4881363Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441338