Mitä mieltä olette hymiöistä?

kehareitako

Mistä on kysymys, jos joka lauseen perässä iskee silmää tai hymyilee lammasmaisesti?

29

161

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hh.

Typerän näköistä jos joka paikkaan tunkee näitä ;)))))) ja näitä :)
      ja vielä näitä :DDDDD
      Tekee tekstistä levottoman näköisen ja saa kirjoittajan näyttämään hölmöltä.
      Yksi :) kirjoituksen lopussa on riittävä ilon ilmaisu.

• kehareitako

Niinpä. Luulevatko nämä hymiöiden viljelijät olevansa jotain koomikkoja tai seksipupuja ja lukijoiden pitäisi räjähtää nauruun nämä nähdessään?

• katso peiliin ://
        kehareitako kirjoitti:

Niinpä. Luulevatko nämä hymiöiden viljelijät olevansa jotain koomikkoja tai seksipupuja ja lukijoiden pitäisi räjähtää nauruun nämä nähdessään?

Jo nimimerkkisi kertoo puutteellisen sivistyksesi. Ei voi kun ihmetellä ?

• TÄH ???

ei mun koneessa ole hymiöitä ???

• 00-oo-

En kerää enää kiiltokuviakaan. Hymiöt lapsellisia.

• Kukin taaplaa tyylillään, ei kai tuossa nyt toisella ole sananvaltaa. Kai löytyy paljonkin syitä repiä tullen mennen verkkarinsa, jos toisten hymiötkin noin pistävät mielen kuohumaan. :) Kerta kiellon päälle!

• lisää hymiöita ;)))

Mukava lisä kirjoituksissa, tykkään käyttää :))

Tervetuloa nykymaailmaan kalkkikset :DDD

• kalkkijauhe olen

Nuoriso alkoi käyttämään hymiöitä tekstereissaan, kuten myös työnsivät x-kirjainta k-kirjaimen sijaan ja vanhukset alkoivat matkimaan.

Hymiöt on nykyisin jo taaksejäännyttä elämää, että kuka sitten on kalkkis ja kuka ei.

• .

Pienet on murheet pahassa maailmassa, jos tuostakin kehittelee itselleen ongelman.

• Mistä muusta aloittaja . tietäisi että jos mä esim.sanon "Olipa idioottimainen aloitus :))" että hehehe se olikin vain vitsi?

• idiootti mainen

:)) kertoo oliko vitsi :DDD, :)

• Hymiöt kertovat minulle kirjoittajan leikitttelevän asialla samoin kuin itsekin leikittelen kun lisään hymiön. Hymiöt eivät liene tosikkojen jutskoja..

• pari hymiötä

Liika on liikaa, kohtuus niidenkin käytössä.

• 467/855

Taidat haukkua kehitysvammaisia sanalla keharit.
      Mitä pahaa ne ihmiset ovat sinulle tehneet, että pitää oikein ottaa haukkuma ja aliarvostussanaksi?

• ++++++

Niinpä, eihän tänne muutenkaan vaadita mitään lääkärintodistusta saadakseen avata naamansa.
        Kaikilla on oikeus sanoa sanansa.

• Mikä ettei

Antaa tekstille mukavaa iloisuutta:) , mutta onhan niitä myös surun ilmaisuja:(

Käytän tarpeen mukaan, mutta hillitysti. Ei niin, että suu repeää:DDD

• meeriamanda
      • @meeri viesti sinulle.

~~~~~~~ väännän rautalangasta

O olen huulipyöreenä

OO Olen aut Hoo Moilanen

mmmm mietin

QQ kuka mikä häh

Joopati joo.... puhu sinä minä pidän hevosta.

• meeriamanda
        korppis kirjoitti:

@meeri viesti sinulle.

~~~~~~~ väännän rautalangasta

O olen huulipyöreenä

OO Olen aut Hoo Moilanen

mmmm mietin

QQ kuka mikä häh

Joopati joo.... puhu sinä minä pidän hevosta.

Onhan näitä...minä olen useita kopsannut ja nautin suorastaan jos on erilaisiakin kuin noi tavanomaiset hymyilyt. ;p

• Hmh!

Mä en tykkää tyhjännaurajista. Itku tulee pitkästä ilosta ja mahakipu turhan naurajalle.

Pari hymiöä per viesti riittää, kolme on jo liikaa ja joka lauseen perässä se on älytöntä.

;)

• eipä kiinnosta

Tervetuloa 70 - 80 vuotiaat :)

• =
        eipä kiinnosta kirjoitti:

Tervetuloa 70 - 80 vuotiaat :)

Mitä ihmeen väliä on kirjoittajien iällä? Kunhan osaa kirjoittaa ymmärrettävästi.
        Moni 8-kymppinen on terävämpi kuin 5-kymppinen.

• Käytän hymiöitä, tykkään lisätä tekstiin vähän eloa.
      Jokain tehköön tekstissään mikä omalta tuntuu. :)))

• Pirre*

Ei raavi..hymmmm..

• kalle eno

tää on jo todella liikaa,
      paljonko kello on:)
      olitko tänään äänestämässä/töissä/hunningolla:)
      menikö vaalit kuten toivoit:)
      ja, ( :)
      mitä ajattelet:)

hehheh:) tai :( paremminkin.

• näin kävi

Ei päässsyt minun äänestämäni läpi ;(
      Mutta elämä jatkuu siitäkin huolimatta;)

• No minä käytän hymiötä silloin jos tarkoitan viestilläni etten tarkoita sillä mitään hattuilua. :) jos isken silmää, se on huumoria ;) muista en tiedä. Ainiin tämä on :)))) sellasta naurua et kaksoisleuka hytkyy. Heh......

• el.

Käytän, kun haluan sanoihini sävyä, joka niistä ei irtoa. Hymiö on kirjoitettu ilmeeni, vaikkei se aina oikealla tavalla välitykään.
      Ehkä kuitenkin voi viedä viestini lukijan silmissä sille aaltopituudelle, jolle sen tarkoitinkin.

Tosin, kirjallinen ilmaisu on aina suullista, kasvoista kasvoihin tapahtuvaa vaikeaselkoisempaa. Niinpä usein tuntuu ainakin minun kommenteistani välittyvän aivan eri tulkinta, jonka itse siihen olen tarkoittanut.

Yritän muistaa olla piirtelemättä hymiöitä heille, jotka ovat ilmaisseet, etteivät niistä välitä.

• Nyt kun hymiöt on käsitelty, niin mitäpä mieltä olette tissiöistä?
      Entä persiöistä?

Yhtä viisasta kaiketi kuin hymiöt...
      En liitä esimerkkejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      117
      6186
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      62
      5131
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      65
      4252
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      97
      3831
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      12
      3611
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      120
      3168
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      52
      2546
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2479
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      66
      2232
    10. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      26
      1583
    Aihe