ylittää toimeentulotuessa hyväksytyn vuokran rajan 60 €:lla/kk, jonka maksan perusosastani. Etuuskäsittelijä neuvoi vaihtamaan halvempaan.
Hän ei kuitenkaan tiedä, että asunnon vuokran takasi edellinen asuinpaikkakuntani ja se on kolminkertainen summa verrattuna siihen, mitä nykyinen asuinpaikkakuntani suostuu takaamaan. Jos noudattaisin etuuskäsittelijän neuvoa, olisin pian asunnoton.
Nykyinen asuntoni
5
129
Vastaukset
- lnlnlnlnlnl
Jos sossu pystyy osoittamaan sinulle halvemman asunnon (esim. kunnan vuokrakämppä) niin muuta siihen sossun kustannuksella. Jos ei, niin asu nykyisessä. Mikä on ongelma? Jos sossu tekee laittomia päätöksiä niin valita ja asia korjataan. Siis valita virallisia kanavia pitkin. Täällä netissä valittaminen ei asiaan vaikuta.
- totuus on tarua ihme
Täälläpäin ovat kunnan vuokra-asunnot kalliimpia kuin yksityisten eikä kukaan yksityinen vuokraa kuukauden takuulla ja varsinkaan, kun ei ole luottotiedot kunnossa...
- 22
Täälläpäin ovat kunnan vuokra-asunnot kalliimpia kuin yksityisten eikä kukaan yksityinen vuokraa kuukauden takuulla ja varsinkaan, kun ei ole luottotiedot kunnossa...
- lnlnlnnlnlnnln
Juuri näin. Sossu voi jättää vuokran maksamatta vasta sitten jos ja kun sillä on osoittaa joku halvempi kämppä. Valitusta, valitusta, valitusta, jos tehdään lainvastaisia päätöksiä.
- Rob.
Minulle Tampereen sossu maksoi kahden kuukauden vuokravakuuden 1260 euroa ja muuttokulut. Olen yksinäinen mies. Kiitos Petu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954