Yhden illan juttu..

näkymätön nainen

Häpeän sitä että menin pitkän sinkkuuden ja seksittömän "kauden" jälkeen sänkyyn miehen kanssa, jota kohtaan minulla ei ollut tunteita.

Aiemmin päätin että harrastan seksiä seuraavan kerran parisuhteessa, mutta kun aikaa kului, olin sietämättömän yksinäinen ja kaipasin toisen ihmisen kosketusta ja sitten kohdalle osuu ihminen joka kiinnostui minusta, edes hetkeksi.

Jälkeenpäin sain vielä tietää että mies oli varattu, vaikka hän minulle vakuutti olevansa vapaa. Hänen vaimonsa sai tietää asiasta ja olen mahdollisesti rikkonut heidän avioliittonsa.

15

1444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesjokaeiriko

      Congrats.
      Hitto mitä urpoja, molemmat.
      Giljotiini pitäs ottaa vaan uudestaan käyttöön.
      So many assholes. So few bullets.

      • dooo

        ei ihme että olet häpeä-palstalla. elämäsi on mahtaa olla vaikeaa.


    • älä tuomitse

      itseäsi.
      Yksinäisyys ja toisen läheisyys ja huomio saa tekemään joskus
      jälkeenpäin kaduttavia tekoja.
      Niin on käytyt kaikille.

      Paitsi näille siveellisille moraalinvartijoille, joille ei koskaan tapahdu mitään.

    • ei elämää.

      Neiti puhuu nyt aivan itsestään S 24 > 24/7

    • ?

      Mistäs sinä yllättäen sait tietää et mies on naimisissa?

      • seksmacine

        Tartutti tippurin/kupan tmv mieheen ja mies vaimoonsa
        Näin se yleensä menee jos ei käytä kumia


    • 9+3

      Kyllä se että mies väittää sinulle olevansa vapaa on sen oma asia.Silloin katsoisin että sinulla ei ole varsinaisesti mitään muuta omatunnolla kuin tuo hairahdus itseäsi kohtaan.Ja en tiedä, jokainen voi oman moraalin mukaan määritellä mitenkä paha juttu oikeasti on.

    • ....

      Hienoa, aivan vitun hienoa! Näinhän ne hommat hoidetaan tyylikkäästi... :D Joo ei !!! Toivottavasti otit opiksesi.

    • voimia!

      en voi sietää ihmisiä jotka koskevat varattuihin mutta jos et tiennyt oikeasti että mies on varattu niin sinulla ei pidä olla huono omatunto!!!se mies olisi pettänyt naistaan jonkun muun kanssa jos ei sinun ja olitko ensimmäinen kenen kanssa hän naistaan petti?tuskin!:(

    • turhaa tuskailua

      Onko tuolla nyt mitään väliä, onko varattu vai ei! Paljon pahemmin olisi asiat, jos olisit ihastunut/rakastunut ukkoon ja sitten olisi paljastunut ukkomieheksi. Hoitakoot he ongelman keskenään, eihän sinulla pitäisi olla tässä mitään ongelmaa.

    • hyi sinua

      On syytäkin hävetä. Ei varmaan ole kovin kiva elää kun sotkee toisen perheen onnen ja elämän.

      Ota opikses, tee parannus ja ala elää vastuullista elämää.

    • Maikkuli198

      Itselleni kävi muutama vuosi sitten lähes samankaltainen tilanne. Siinä vaan oli tunteet mukana, ainakin minun puoleltani. Mies antoi ymmärtää olevansa kiinnostunut, muttei (onneksi) maattu yhdessä kertaakaan. Eräs naispuolinen tuttuni, jonka kanssa siihen asti oli ihan hyvät välit, alkoi yhtäkkiä tiedustella, että mistä tunnen sen miehen. Oli kuulema nähnyt meidät yhdessä eikä tiennyt meidän tuntevan toisiamme. Kerroin hänelle avoimesti kaiken ja tämä paukautti yllättäen, että mies on hänen exänsä jonka kanssa ovat yrittäneet palata yhteen muutaman kuukauden, ajattelin ensin sen olevan tosi huono vitsi, laitoin miehelle tekstarin, että meidän pitää puhua. Takaisin tuli muutaman tunnin päästä "Jaa olet nköjään jutellut (sensuroitu) kanssa" Sitten alkoi kauheat anteeksipyytelyt. Tottakai olin loukkaantunut, mutta enemmän mietin sitä tuttuani, jolla varmasti on pahempi olo tästä.

    • fgjhfgjhfg

      Mikä täällä ihmisiä vaivaa? tuossahan se mies on valehdellut olevansa vapaa.
      "Jälkeenpäin sain vielä tietää että mies oli varattu, vaikka hän minulle vakuutti olevansa vapaa. "

      Oikeasti toivon ettei tuo nainen käy täällä lukemassa näitä juttuja, pahoittaa vaan mielensä vielä lisää.

    • KUKA ON KUKA ???????

      Kuka täällä käyvistä tietää kenestä täällä kirjoitellaan, ei kukaan. Mistä ne sen tietäisi, ei mistään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe