Moi! Pihla Fiona ja Lilja Irene ovat kaksostemme ylpeät isosiskot. Haluaisimme lapsille 5-kirjaimiset etunimet ja toiset nimet. Tällä hetkellä suosikkimme ovat
Milha Viola ja Aarni Olavi
TAI
Silmu Edith ja Touko Edvin
Keksimämme nimet ovat aika eri tyylisiä, mutta olemme hyvin nirsoja nimien suhteen ja vain nämä kyseessä olevat ovat miellyttäneet tarpeeksi. Etunimillä on enemmän väliä kuin toisilla nimillä.
Emme halua ihan perus nimiä. Pihla ja Lilja ovat jo yli 10-vuotiaita ja heitä nimetessämme nuo nimet olivat vielä harvinaisia.... Haluamme siis sellaiset nimet, jotka eivät ole ikäluokalla yleiset. Ehdotuksia?
T: Rilla
Pihla, Lilja, ______ ja ______ ??
10
279
Vastaukset
- NimiTäti
Milja Rosalia ja Aarni Edvin.
- Primrose
Mieluummin Milka tai Minka kuin Milha. Samoin mieluummin Selma tai Salme kuin Silmu.
Poikien nimet ovat kumpikin minusta hyviä. - jenna.
tässä vielä joitakin nimiehdotuksia Pihlan ja Liljan sisaruksille:)
tyttö:
Kaisla
Louna
Viena
Piitu
Saana
Taika
Unna
Hilla
poika:
Konsta
Saarni
Tuisku
Alpo
Otava
Aamos
Oula
Nuutti - NimiNimi
Hekla Viola/Edith ja Aarni Edvin.
Minun ehdotukseni kaksosten nimiksi on SELJA & AARNI! Ja kokonimiksi vaikkapa:
Selja Viola
Aarni Viljami- ...
Verno
Silvo
Kauri
Korte
Kosmo
Seipi
Sorva
Vimpa
Tetri
Sampi
Malva
Muska
Tuomi
Valka
Saini
Verna
Varpu
Silva
Piela
Hilpi
Raita
Maini
Nelma(on kala) - Täti
Ilona Edith ja Vilho Armas
Taimi Viola ja Touko Olavi
Valmu Edith ja Vilho Edvin - sibyllavon
Esittämänne nimet ovat suosikkejani. Muita esim. Malva Veronika ja Totti Eliel.
- -ada-
Isosiskojen nimet ovat tosi kauniit!!!
Milha-> ei ota selvää kumpaa sukupuolta edustaa, menee sekaisin Pihlan kanssa, ennemmin Mila, Milka.
Viola-> ihan kaunis, mutta Fionan kanssa turhan samanlainen, ehdotan Vivian
Aarni-> komea suomalainen nimi, sopivan erikoinen, tosin enemmän muistuttaa sukunimeä, ehdotan Aatos, Armas.
Olavi-ihan hieno nimi
Silmu-> ei ota selvää kumpaa sukupuolta edustaa, itse miellän sen pojan nimeksi ja ennen kaikkea sukunimeksi, ehdotan Seela, Sointu
Touko-> tulee mieleen Jouko, joka ei kyllä kuuluu suosikkeihini, Toukon tilalle voisin ehdottaa esim. nimeä Tenho, jolla kaunis merkityskin.
Edith ja Edvin ihanat nimet, antaisinkin ne nimet kaksosille!!! - Niniah
Minka Viola ja Milko Olavi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581