sisältöä tyhjään elämään? olen yksinäinen ja eristäytynyt. En käy missään, ystäviä ei ole enää. Opiskelen, ja se onkin ainoa päämääräni elämässä tällä hetkellä. Olen vain päättänyt etten tee itselleni mitään, osaksi, koska en halua sitä taakkaa läheisilleni ja toiseksi, en jaksa miettiä koko asiaa. Oli eräs ihminen, josta välitin. Suhteemme taisi mennä poikki eilen, nyt ei ole enää häntäkään. Tuntuu, että tämä oli viimeinen isku. Puolitutuille koulussa esitän, että minulla on elämää.
Miten voisin kuluttaa päiväni eristyksissä jokseenkin inhimillisesti? Kiitos kaikille vastaajille.
Mistä
kaikki mennyt
3
72
Vastaukset
- suicide
Täysin samanlainen tilanne minulla. Minkä ikäinen olet? Itse olen vasta 16v ja amiksen ekalla mutta mulla on täysin samanlainen tilanne ku sulla...
- trtrstynr
Kannattaa hankkia joku harrastus. Itse aloitin tanssikurssin ja voin suositella kaikille yksinäisille. Siellä pääsee puhumaan ja muutenkin vuorovaikuttamaan vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa. Myöhemmin voi sitten käydä lavoilla.
- Wmwmwm
Samaa ehdotan minäkin. Entäpä löytyisikö opiskelun parista, joku ystävä. Rohkeasti vaan tekemään tuttavuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060