ONko kokemusta HEL-FRA-MIA? Lufthansa operoi molemmat välit. Vaihtoaikaa on vain 1.5 tuntia...Mitä kannattaisi huomioida? Kun siellä käsittääkseni on useampia terminaaleja.
Vaihto Frankfurtissa Lufthansalla
5
258
Vastaukset
- pysykää liikkeessä
Vaihtoaika on turhan lyhyt. Frankfurt on suhteellisen selkeä kenttä, mutta erittäin iso ja etäisyydet ovat pitkiä. Turvatarkastukset vievät myös paljon aikaa. Pitäkää huoli, ettette jää norkoilemaan minnekään vaan menette niin nopeasti kuin mahdollista kohti seuraavaa lentoa. Paljon muuta ei ole varmaan tehtävissä. Minusta kaikki alle 2 tunnin vaihtoajat ovat aina suuri riski ja toisinaan sekään ei riitä.
- setrsres
Kyllä tuo riittää menolle, ei niitä pätkiä myytäisi jollei riittäisi.
Olen itse useamman kerran mennyt Frankfurtin kautta ja ainoa tapa jolla voisit missata jatkolennon on jos jäät itse hidastelemaan jonnekin tai oma koneesi on lähtenyt myöhässä Helsingistä. - Miikku
Lensin vuosi sitten Hki-fra-Mia ja oli myös tuo 1,5h vaihto aika.kävelin reippaasti vaan tarkastuksesta oikealle lähtöluukulle ja kaikki meni hyvin.jäi vielä hyvä aika käydä kahvilla :). Olen lähdössä 2viikon päästä tällä samalla lennolla Hki-Fra-Mia jossa on 1,5h vaihtoaika.pidin tästä lennosta,joten suosittelen.Oletko milloin lähdössä? Ite lähden 21.2.-2012
- justkävin
Palasin juuri, ja hyvin meni molempiin suuntiin. Mutta tosiaan, ei kannata jäädä norkoilemaan, siellä turvatarkastuksessa menee aikaa.
- Justmenossa
Lento Helsingistä saapuu Frankfurtissa samaan terminaaliin (1) kuin Miamin lento lähtee, joten itse olen ainakin täysin luottavainen vajaan parin tunnin tulevaan vaihtoaikaan. (Lento Helsingistä saapuu 8:20 ja Miamin lento lähtee 10:10)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822