ONko kokemusta HEL-FRA-MIA? Lufthansa operoi molemmat välit. Vaihtoaikaa on vain 1.5 tuntia...Mitä kannattaisi huomioida? Kun siellä käsittääkseni on useampia terminaaleja.
Vaihto Frankfurtissa Lufthansalla
5
334
Vastaukset
- pysykää liikkeessä
Vaihtoaika on turhan lyhyt. Frankfurt on suhteellisen selkeä kenttä, mutta erittäin iso ja etäisyydet ovat pitkiä. Turvatarkastukset vievät myös paljon aikaa. Pitäkää huoli, ettette jää norkoilemaan minnekään vaan menette niin nopeasti kuin mahdollista kohti seuraavaa lentoa. Paljon muuta ei ole varmaan tehtävissä. Minusta kaikki alle 2 tunnin vaihtoajat ovat aina suuri riski ja toisinaan sekään ei riitä.
- setrsres
Kyllä tuo riittää menolle, ei niitä pätkiä myytäisi jollei riittäisi.
Olen itse useamman kerran mennyt Frankfurtin kautta ja ainoa tapa jolla voisit missata jatkolennon on jos jäät itse hidastelemaan jonnekin tai oma koneesi on lähtenyt myöhässä Helsingistä. - Miikku
Lensin vuosi sitten Hki-fra-Mia ja oli myös tuo 1,5h vaihto aika.kävelin reippaasti vaan tarkastuksesta oikealle lähtöluukulle ja kaikki meni hyvin.jäi vielä hyvä aika käydä kahvilla :). Olen lähdössä 2viikon päästä tällä samalla lennolla Hki-Fra-Mia jossa on 1,5h vaihtoaika.pidin tästä lennosta,joten suosittelen.Oletko milloin lähdössä? Ite lähden 21.2.-2012
- justkävin
Palasin juuri, ja hyvin meni molempiin suuntiin. Mutta tosiaan, ei kannata jäädä norkoilemaan, siellä turvatarkastuksessa menee aikaa.
- Justmenossa
Lento Helsingistä saapuu Frankfurtissa samaan terminaaliin (1) kuin Miamin lento lähtee, joten itse olen ainakin täysin luottavainen vajaan parin tunnin tulevaan vaihtoaikaan. (Lento Helsingistä saapuu 8:20 ja Miamin lento lähtee 10:10)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.4292685IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk842005- 1581551
Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.631466Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten171426Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää4991246- 1441042
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu501034Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla44912- 71892