Naisseuraa?

naapurikylänmies...

Olisiko joku vailla 40vuotiaan miehen seuraa,joka käy säännöllisesti Kuhmossa?

61

2949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väykkä 4

      soita Haavistolle!

      • naapurikylänmies...

        Ymmärsit väärin,haen naisseuraa,tiedän että joku siellä on vailla hieman "uuttaverta"


    • apua saanut

      Kantsii kysellä sivistyslautakunnasta, siel autetaan puutteessa olevia.

    • soita Pekka-Riitalle

      kaipaat siis jotain munakasta naista, setalainen.

    • galileijat

      Ja minä tiedän kuka hän on joka sitä uutta verta kaipaa.. Kerron viestisi hänelle ja ottanee yhteyttä.. Tällä hetkellä hän on matkoilla.. Odottelemisiin

    • Daisu-M.

      Löytyypä hyvinnii. On muuten reittä ja repaa!

      • naapurikylänmies...

        yhteystietoja?


    • parkkiim

      ei sovi parkiin

    • naapurin tamma

      sonni pysyy naapuripaikkakunnalla.....

    • :)

      Tamma taitaa olla härillään:)

    • sonni 40

      kyllä kiinnnoistais..ilmoita ku n olet tulossa niin tehdään treffit

    • :)

      TAITAA OLLA HILJASTA?

      • keijokeijo

        näppylähanskat onhyvät käteenvedossa,ja suap halavalla,käötetyt vien kiertokeskukseen vähåosasten käöttöön.


    • miau,,,

      oletko söpö mies,,,,

      • naapurikylänmies....

        kyllä olen


      • A... 59v
        naapurikylänmies.... kirjoitti:

        kyllä olen

        et kai ryppynaamaukkelinkäppyrä kuiinSauli Niinistö


      • miau,,,
        naapurikylänmies.... kirjoitti:

        kyllä olen

        ja on mitä puristella.....harmi kun ei kasvoja nää,,


    • eikun lempimään

      Kiljukankaalla morsiot ylkiä oottaa ja on moneen makuun. Tervetuloa,omat juomat.

    • naapurikylänmies...

      EIKÖ todellakaan, kukaan kaipaa lämpimään kainaloon?

      • miau,,,

        sitähän tässä yritetään,,,


      • naapurikylänmies
        miau,,, kirjoitti:

        sitähän tässä yritetään,,,

        millainen olet..


      • miau,,,
        naapurikylänmies kirjoitti:

        millainen olet..

        muodokas,,,


    • naapurikylänmies...

      kiinnostaa...ikä?

    • puutteessa?

      Ei täällä taia tänä iltana kyrpäääkään saada.

    • Tv.Kajjaaaanin poeka

      Kun jäi sanomata.

    • naapurikylänmies...

      kiinnostusta ei tunnu olevan

      • miau,,,

        moi,,lähe liikkumaan sieltä,,,


    • naapurikylänmies...

      minne lähden tulemaan..

      • miau,,,

        tulehan perjantaina kylille....


      • omieh

        painu vittuun, jos et tietä tiedä kysy äidiltäs, on nynny mies, kun täältä pimpaa hakee.....


    • naapurikylänmies...

      miten saan yhteyden sinuun miau?

      • miau,,,

        kävitkö ,,olin töissä..


      • naapurikylänmies...
        miau,,, kirjoitti:

        kävitkö ,,olin töissä..

        kävin


      • miau,,,
        naapurikylänmies... kirjoitti:

        kävin

        mitä tykkäsit paikasta,,,


    • naapurikylänmies...

      ¨mukava pikkukylä,..

      • miau,,,

        kyllä tämä on kaupunki,,,,,onhan täällä vapaita naisiakin,,,


    • vapaalle?

      kummassa,avohoidossa vai ehdonalaisessa olet?

      • Sotkamolainen

        No joko se wodpoliskonserni on työttömyyden Kuhmosta poistanut,joko siellä käy naapurikunnista työntekijöitä ja virkamiehiä kuten täällä Sotkamossa vai kuinka on virsuvaarit ja petäjienkoloajat.


    • naapurikylänmies...

      varattu?

      • kokeillut

        etköhän sinä löydä sen tytön tuupalan koulusta niille kun vähän 20e heiluttelet niin kyllä on jo haarat levällä ja vielä sopivan tiukka sekä muhkeat rinnat joista on hyvä pitää kiinni sekä leveä perse


      • kuullut
        kokeillut kirjoitti:

        etköhän sinä löydä sen tytön tuupalan koulusta niille kun vähän 20e heiluttelet niin kyllä on jo haarat levällä ja vielä sopivan tiukka sekä muhkeat rinnat joista on hyvä pitää kiinni sekä leveä perse

        niin ja on tuota seksiä joillain tytöillä ja pojilla tullut kirjaston vessassa harrastettua muutama vuosi takaperin


      • kuullut
        kokeillut kirjoitti:

        etköhän sinä löydä sen tytön tuupalan koulusta niille kun vähän 20e heiluttelet niin kyllä on jo haarat levällä ja vielä sopivan tiukka sekä muhkeat rinnat joista on hyvä pitää kiinni sekä leveä perse

        niin ja on tuota seksiä joillain tytöillä ja pojilla tullut kirjaston vessassa harrastettua muutama vuosi takaperin


    • naapurikylänmies...

      miau,milloin oot vapaalla?

      • miau,,,

        alkuviikosta,,


      • naapurikylänmies..
        miau,,, kirjoitti:

        alkuviikosta,,

        kiinnostasko tavata ens viikolla?jos annan yhteystietoja..


      • miau,,,
        naapurikylänmies.. kirjoitti:

        kiinnostasko tavata ens viikolla?jos annan yhteystietoja..

        juu,,,mitenkähän se onnistuu,,,,


      • naapurikylänmies...
        miau,,, kirjoitti:

        juu,,,mitenkähän se onnistuu,,,,

        voiko luonasi yöpyä?


      • kutsuva
        naapurikylänmies... kirjoitti:

        voiko luonasi yöpyä?

        tuu minun luo


    • isokarhu

      Millainen nainen täytyy olla ja mitä maksat vierailusta?

      • Apraham

        Ex rouvia riittää ja ovat puutteessa.


    • naapurikylänmies....

      tulossa taas:)

      • :DD

        Teidät on jo tunnistettu.. :DD :DD


    • naapurikylänmies....

      mitäs tykkäisit?

    • vanhapiika5

      tule panemaan mä valmiina oon

      • kuhmonatu

        Sua panee vain pakkanen


      • Anja ..
        kuhmonatu kirjoitti:

        Sua panee vain pakkanen

        60kymppiseltä näyttävä 40v naishenkilö oli pyytänyt 75v invalidimiestä kahville. Äijällä oli joku 100tonnia pankissa. Onneksi äijällä oli sukulaisia jotka oli huolissaan hänestä.Tili muutettiin ettei vrk paljoa nosteta. Tämä tositarina tapahtui siellä Kuhmon kuululla kankaalla muutama vuosi sitten. Kyseinen vanhuskaan ei kuulu kenenkään puhdistuslistoille enää. Muutamaan sataseen jäi naisparin saalis.


      • Kuhmo kukko
        Anja .. kirjoitti:

        60kymppiseltä näyttävä 40v naishenkilö oli pyytänyt 75v invalidimiestä kahville. Äijällä oli joku 100tonnia pankissa. Onneksi äijällä oli sukulaisia jotka oli huolissaan hänestä.Tili muutettiin ettei vrk paljoa nosteta. Tämä tositarina tapahtui siellä Kuhmon kuululla kankaalla muutama vuosi sitten. Kyseinen vanhuskaan ei kuulu kenenkään puhdistuslistoille enää. Muutamaan sataseen jäi naisparin saalis.

        Kuhmossa parasta pimppiä saa naapurimaan kansalaisilta. Ei tarvitse selluliittiä puristella


      • Änätin ajattelija
        Kuhmo kukko kirjoitti:

        Kuhmossa parasta pimppiä saa naapurimaan kansalaisilta. Ei tarvitse selluliittiä puristella

        On Kuhmossa vielä muutamia nuoria naisia, joita voi pyytää saunomaan. Kaikki eivät ole vielä keskikaljalla itseään pöhöttäneet. Tosin rajantakaiset ovat jotenkin anteliaampia. Ne jaksaamyös siivotaja kokata, eivätkä valita mistään. Molempi parempi.


    • napuri1

      hyvää me!=)

      • Iivant.opettaja

        Lukumääräisesti on eläkeläisakkoja huomattavasti enempi kuin ukkoja.Nuoremmissa on toisinpäin.


    • Emäntä puutteissaan

      Kyvyttömäksi männeet sutta pelätessään,olisi pohjoisissa kylissä titausta "kiertävälle huonekalukauppiaalle"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe