katseet kertovat.....Niin monta lämpöistä katsetta muistissa. Usko jo. Tunteita on.Turhaan katsotaan toisiamme salaa.
10*
28
1123
Vastaukset
- wanhak.
Auts! vakoilet mua,hyi
- ja on edelleen
Oli vaikea käsittää, pelkästään siksi koska oli tunteet tulvi yli äyräiden.
- wanhak.
ja on edelleen kirjoitti:
Oli vaikea käsittää, pelkästään siksi koska oli tunteet tulvi yli äyräiden.
Oho! vautsi mikä tunnustus
- Pelkkää kuvitelmaa
Älä petä itseäsi. Mulla oli samanlainen tilanne, monta kuukautta katseita ja myhäilyä. Sitten lähestyin joulutervehdyksen muodossa ja enää ei katseen katsetta. Välttelyä ja kyräilyä. Kaikki olikin omaa kuvitelmaa.
Nythän on kohta ystävänpäivä, sinäkin voit palauttaa itsesi maan tasalle silloin.- !!
1 "Herra sanoi Moosekselle:"
13" Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa.
22 Pitäkää kaikki minun käskyni ja lakini ja noudattakaa niitä, ettei se maa, johon minä teidät vien, oksentaisi teitä ulos.
23 Älkää omaksuko niiden kansojen tapoja, jotka minä ajan pois teidän tieltänne. Ne kansat ovat tehneet kaikkia näitä tekoja ja herättäneet minun inhoni."
- uskon.
ja tiedän, silmistä näkee yllättävän helposti tunteet ;)
Sinulla on sitäpaitsi hyvin intensiivinen katse, siinä menee helposti hämilleen kun katsot siten :D - katseen vanki
mitähän ,jos sitten tulisit mun luo seuraavalla kerralla,niin voitas sopia treffit.
- syvä katse
Mulla on tosi kauniiksi kehutut silmät..Sen vuoksi katsonkin ihmisiä aina suoraan silmiin..joku on saattanut ihastua tietämättäni. Silmäpeli on hauskaa flirttiä :) Ei sen enempää eikä pitemmälle
- 1 mieskone
Jokuhan saattaa tosissaan ottaa sun katseet ,,ja sä vain leikit ?
- Vain yhdelle
Kauniita silmiä ei saa leikkimiseen käyttää. Muille vain tyhjä katse mutta hänelle intensiivinen ja tunnelatausta täynnä. Siihen ei sanoja tarvita.
- vain:) katseella
Niin.. uskon myös, että silmät kertovat. Kumpa me vain myös uskoisimme mitä koemme.
Läheisyytesi lämmittää. Kun katsot minuun.. ai että, rakastan sitä tunnetta minkä saat aikaiseksi minussa. Vain katseellasi :)
Miten avata kun pelkää tulevansa torjutuksi, tuntee itsensä mitättömäksi. Miksi hän minusta.. Sellaista.
Ja silti katseesi tuoma tunne valtaa minut niin joka solua myöden :)- Jajokaikinenpäivä..
..minäkin haluaisin Hänelle tuon tunteen antaa!
- flirtsua vain
Lukekaas tuo nikin "syvä katse " kirjoitus,tässä toinen samanlainen, mä suorastaan rakastan silmäpeliä, mutta en antaudu sen pitemmälle, juoksen karkuun, jos muuta....
- ei väärinkäsityksiä
Itse kuljen tästä lähtien aina aurinkolasit päässä,niin kukaan ei saa silmistäni mitään tietoa.Se on totta,että silmät puhuvat ihmisestä paljon,mutta senkin voi peittää laseilla.
- silmät päässä
Minä katson ihmisiä edelleen silmiin ja jos joku ei katsetta kestä tai tulkitsee sen flirtailuksi, voi voi.
- 10+
Ihana viesti helpottaa ei siis tarvii enää hävetä silmät päästä, että tykkää katsella pitkään toisen kauniita suklaa silmiä. Kerran ihana ujon lempeä pikainen katse pisti oikein nielaisemaan ja miettimään voiko jotain noin ihanaa ollakkaan olemassa. Noita kun kehtais katsella tunnin pari päivässä niin varmaan voisi jättää yhden aterian väliin tuntematta nälän läsnäoloa.
- luovuttanutm34v
En katso enää koskaan naisia silmiin, juna meni jo ohi...
- uusi suunta
Peffaakos nykyisin katselet..vai hinkkejä ?
- s0e9fu nn
uusi suunta kirjoitti:
P3r5esilmäähän hän katsoo tietenkin.
- 100%
s0e9fu nn kirjoitti:
P3r5esilmäähän hän katsoo tietenkin.
101%
- luovuttanutm34v
uusi suunta kirjoitti:
Niitäpä niitä ja litsareita satelee :/
- sä tietoisesti
Välttelet mun katsetta, kun ollaan lähetysten. Muuten tapitat kaukaa ja pitkäänkin. Mä koen tulevani torjutuksi, kun sä et mua katso. Anteeks. Musta tuntuu, että sä sulla olis parempi olla, jos mä en kuvioissa liikkus ollenkaan... siks usein kun tiedän sinun olevan "paikoissa", jään mieluummin pois kokonaan... ja itken. Hel vetti, että piti sotkee elämä rakastumalla.
- Ässälle_
sä tietoisesti kirjoitti:
Välttelet mun katsetta, kun ollaan lähetysten. Muuten tapitat kaukaa ja pitkäänkin. Mä koen tulevani torjutuksi, kun sä et mua katso. Anteeks. Musta tuntuu, että sä sulla olis parempi olla, jos mä en kuvioissa liikkus ollenkaan... siks usein kun tiedän sinun olevan "paikoissa", jään mieluummin pois kokonaan... ja itken. Hel vetti, että piti sotkee elämä rakastumalla.
Mä taas katselin salaa erästä nuorempaa komistusta töissä, mutta taisi huomata. :) ihana on hän.
- ....
mä en enää välitä , yksinkertasesti ihan sama!
- Jiii olen
tää on loistava,ei usko ei.
- nautin joka hetkestä
Olette varmaan samassa työpaikassa, kun salaa "pääsette" katselemaan. Siitähän on helpompi edetä, jos on sentään usein tekemisissä.
Itse näen häntä ihan liian harvoin, mutta silloin on kyllä ihana katsoa häntä silmiin... pitkään... - pieni matka
Sain hänen katseestaan voimaa jatkaa eteenpäin vaikeassa tilanteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050