Mistä voisi ladata ilmaiseksi tai halvalla elokuvia iPad iin?
Elokuvia iPad iin?
8
2671
Vastaukset
- khähhkäh
elisan sensuroimalta verkkosivulta esimerkiksi...
- K
Osoite:?
- iMies iSuomesta
iTunesista
- K
Kyllähän kaikki nyt sieltä osaa ladata, mutta pääasiassa haen, että mistä saisi ilmaiseksi niitä elokuvia. iTunesissa lähes kaikki on maksullista.
- Käviskö
Voddler?
- Moron Vaan
Käviskö kirjoitti:
Voddler?
Voddlerista niitä ei saa koneelle ladattua kun homma toimii periaatteella että vain osa leffasta on omalla koneella ja loppuosat on sitten jossain muualla toisten ihmisten koneella. Tällä on estetty koko leffan saaminen helposti omaan käyttöön loppuiäksi. Voihan niitä kyllä iPadillakin katsella kun julkaisivat sen iPad sovelluksen viime kesänä mutta vaatii sen nettiyhteyden. Ja on noita laittomia sivustoja sitten vaikka kuinka josta saa suoraan iPadiin konvertoituja leffoja. Ei liene kovin vaikea löytää esim. googlella jos hoksottimet toimii.
- Moron Vaan
Moron Vaan kirjoitti:
Voddlerista niitä ei saa koneelle ladattua kun homma toimii periaatteella että vain osa leffasta on omalla koneella ja loppuosat on sitten jossain muualla toisten ihmisten koneella. Tällä on estetty koko leffan saaminen helposti omaan käyttöön loppuiäksi. Voihan niitä kyllä iPadillakin katsella kun julkaisivat sen iPad sovelluksen viime kesänä mutta vaatii sen nettiyhteyden. Ja on noita laittomia sivustoja sitten vaikka kuinka josta saa suoraan iPadiin konvertoituja leffoja. Ei liene kovin vaikea löytää esim. googlella jos hoksottimet toimii.
Näemmä Voddlerista saa ladattua leffoja offline-katselua varten, on tullut muutoksia viime kesän jälkeen kun viimeksi katselin ilmaisleffat pois kuleksimasta. Eli sinne vaan tili ja lataa niitä leffoja joita pystyy.
- Moron Vaan
Moron Vaan kirjoitti:
Näemmä Voddlerista saa ladattua leffoja offline-katselua varten, on tullut muutoksia viime kesän jälkeen kun viimeksi katselin ilmaisleffat pois kuleksimasta. Eli sinne vaan tili ja lataa niitä leffoja joita pystyy.
Nii ja näytti olevan iPadille ihan oma sovelma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560