Sinäkin taidat olla sellanen?Anteeksi mutta ....Ei kiitos! Ei koskaan niihin piireihin.EI!
Ne viestit silloin joltain
9
223
Vastaukset
- Ole hyvä :)
En ole :) Olen hyvä :)
- ihanan epäselvää
Viestit tännekö. Mistä tiedät keneltä ne ovat? En ole lähettänyt hänelle kuin yhden viestin puhelimeen ei koskenut uskontoa millään lailla, siinä pyydettiin vaikka kahville. Toisen fb:ssä. Muutama sukulaiseni on "hihhuli" mutta annan heidän olla ihan kaikessa rauhassa ja tulen heidän kanssaan toimeen.
- :)
Niin. :)
- Armoa se vain:) on
Minussa sisällä elää pikku-hihhuli.. :)) Se on armoa se!
- mieti mieti
No kenenkähän syytä se on. Ei millään pahalla mutta sinä teit mun elämästä yhtä helvettiä.
- ole sit kunnolla
Jos oot kerran hihhuli niin eikö se ole silloin korkeampien voimien syytä/ansiota?
- uskosta voimaa
Minusta hihhuleissa ei ole mitään pahaa,jos eivät yritä sitä tyrkyttää muille sitä uskomistaan.Jokainen voi uskoa mihin haluaa,ei siinä mitään.
- -
Olen samaa mieltä, hyvä vaan että on hihhuleitakin (ei sarkasmia).
- Melko ennakko
luuloisia ovat monet uskonnollisia ihmisiä kohtaan. Harva oikeasti ymmärtää uskonnoista yhtään mitään, mutta periaatteen nimissä ovat vastaan, koska pelkäävät. Kyllähän sen huomaa, että ihmisiä ei kauheasti ihmisarvot ja pelisäännöt tässä maassa kiinnosta, kun vähän väliä kuulee jostain uudesta perhesurmasta tahi ties mistä järjettömyydestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770