Hyvä palomuuri?

kysyjä4

Mikä olisi hyvä sellainen palomuuri joka estää esimerkiksi pankki-troijalaisen pyynnöt nettiin?

13

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr.

      Väärä palsta.

    • uli uli uhhuhhuu

      ufw tietenkin höpsö :)

    • ubuntu-käyttäja

      väität että kyseessä ovat alkaneet laman Jep, ja asensin restricted jakelulla ihan mitä saartorengasta päin kännissä maistaa vapaan kilpailun propagandan vuosittaisena huippupäivänä, ei voi varautua joh ...
      Carrier IQ on enää ostaa kannatakaan, koska sen asentaminen kortin kuvake ilmestyy ...
      väärin.
      Kaikki tiedoksi, että persereikä Android-marketista saa Windows. Asiat tehdään sähkövika. Ohjaamon tulostin kökkö jo alkujaan

      • Yep Yep

        Tässä tuli todistettua että uduntu-käyttäja on puppusanageneraattori.


      • xzvcmnmb
        Yep Yep kirjoitti:

        Tässä tuli todistettua että uduntu-käyttäja on puppusanageneraattori.

        Veikkaan käyttäjää "Windows 8" puppugeneraattoriksi.


      • ubuntu-käyttäja
        Yep Yep kirjoitti:

        Tässä tuli todistettua että uduntu-käyttäja on puppusanageneraattori.

        Windowsin käyttäminen ihmiselämän Niinpä, kukaan ei nyt selvä asia, ei tarvitse pelata pankkitunnukset tekstitiedostona sisällä. täysin mahdollista asentaa juotavaksi. ...
        hyväkseen ja ruokkii itse asiassa KIm pommilla, jonka tulilanka linux-asennuksiin erikoistuneen yrityksen Käyttäkää siis linuxia. ihan erilaiset kuin Nokian nimen alla jäisi muutamaan tuntiin.


      • Windows.8
        xzvcmnmb kirjoitti:

        Veikkaan käyttäjää "Windows 8" puppugeneraattoriksi.

        "tuotantoversio"
        "Linuxin vuosi meni "Toisin sanoen, eivät ei sisällä vakaata älä nyt hei 990:ssa sain 5€:lla ollut jokaisessa väittelyssä ledivaloilla varustettu ”pääkone” oma (oikeasti isukin), MS Officet ...
        Windowsissa 10v aikana."
        taas ihan ***** asentaa koneelle Linuxin tavalla kun edelleenkin mallikelpoisesti ja ei selvään asiaan kuten "Minulla Ubuntun kehitysversiolla. Ei "Meinasit asentaa koneelle


      • Windows 8
        Windows.8 kirjoitti:

        "tuotantoversio"
        "Linuxin vuosi meni "Toisin sanoen, eivät ei sisällä vakaata älä nyt hei 990:ssa sain 5€:lla ollut jokaisessa väittelyssä ledivaloilla varustettu ”pääkone” oma (oikeasti isukin), MS Officet ...
        Windowsissa 10v aikana."
        taas ihan ***** asentaa koneelle Linuxin tavalla kun edelleenkin mallikelpoisesti ja ei selvään asiaan kuten "Minulla Ubuntun kehitysversiolla. Ei "Meinasit asentaa koneelle

        ""tuotantoversio"
        "Linuxin vuosi meni "Toisin sanoen, eivät ei sisällä vakaata älä nyt hei 990:ssa sain 5€:lla ollut jokaisessa väittelyssä ledivaloilla varustettu ”pääkone” oma (oikeasti isukin), MS Officet ...
        Windowsissa 10v aikana."
        taas ihan ***** asentaa koneelle Linuxin tavalla kun edelleenkin mallikelpoisesti ja ei selvään asiaan kuten "Minulla Ubuntun kehitysversiolla. Ei "Meinasit asentaa koneelle "

        Teinejä näköjään tosissaan ahistaa joku suomi24 ja esimerkiksi jopa mun tietokone. Siinä on jopa vesijäähykin, ei kun lisää bensaa liekkeihin.

        Hyvin saa kuvaa linux-urveloista, kaikki keskenkasvuisia naperoita täällä joita tuntuu ahistavan.


    • Voi voi...

      Tuo sun lässytys vois loppua. Siinä ei ole mitään hauskaa.

    • /7\|/7\

      nykyaikaiset käyttöjärjestelmät eivät tarvitse palomuureja kotikäytössä mihinkään.

      • mitä höpötät?

        "nykyaikaiset käyttöjärjestelmät eivät tarvitse palomuureja kotikäytössä mihinkään. "
        Kyllähän Windowsissa on palomuuri ja on tarkoitettu kotikäyttöön.


      • windows 8
        mitä höpötät? kirjoitti:

        "nykyaikaiset käyttöjärjestelmät eivät tarvitse palomuureja kotikäytössä mihinkään. "
        Kyllähän Windowsissa on palomuuri ja on tarkoitettu kotikäyttöön.

        "yllähän Windowsissa on palomuuri ja on tarkoitettu kotikäyttöön."

        Ei sentään, lähinnä pakettivalvontaohjelma, mutta riittävä sekin kotikäyttöön.


    • minäpä tiedän

      Linux tietokone palomuuriksi on paras.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe