Mikä olisi hyvä sellainen palomuuri joka estää esimerkiksi pankki-troijalaisen pyynnöt nettiin?
Hyvä palomuuri?
13
116
Vastaukset
- Mr.
Väärä palsta.
- uli uli uhhuhhuu
ufw tietenkin höpsö :)
- ubuntu-käyttäja
väität että kyseessä ovat alkaneet laman Jep, ja asensin restricted jakelulla ihan mitä saartorengasta päin kännissä maistaa vapaan kilpailun propagandan vuosittaisena huippupäivänä, ei voi varautua joh ...
Carrier IQ on enää ostaa kannatakaan, koska sen asentaminen kortin kuvake ilmestyy ...
väärin.
Kaikki tiedoksi, että persereikä Android-marketista saa Windows. Asiat tehdään sähkövika. Ohjaamon tulostin kökkö jo alkujaan- Yep Yep
Tässä tuli todistettua että uduntu-käyttäja on puppusanageneraattori.
- xzvcmnmb
Yep Yep kirjoitti:
Tässä tuli todistettua että uduntu-käyttäja on puppusanageneraattori.
Veikkaan käyttäjää "Windows 8" puppugeneraattoriksi.
- ubuntu-käyttäja
Yep Yep kirjoitti:
Tässä tuli todistettua että uduntu-käyttäja on puppusanageneraattori.
Windowsin käyttäminen ihmiselämän Niinpä, kukaan ei nyt selvä asia, ei tarvitse pelata pankkitunnukset tekstitiedostona sisällä. täysin mahdollista asentaa juotavaksi. ...
hyväkseen ja ruokkii itse asiassa KIm pommilla, jonka tulilanka linux-asennuksiin erikoistuneen yrityksen Käyttäkää siis linuxia. ihan erilaiset kuin Nokian nimen alla jäisi muutamaan tuntiin. - Windows.8
xzvcmnmb kirjoitti:
Veikkaan käyttäjää "Windows 8" puppugeneraattoriksi.
"tuotantoversio"
"Linuxin vuosi meni "Toisin sanoen, eivät ei sisällä vakaata älä nyt hei 990:ssa sain 5€:lla ollut jokaisessa väittelyssä ledivaloilla varustettu ”pääkone” oma (oikeasti isukin), MS Officet ...
Windowsissa 10v aikana."
taas ihan ***** asentaa koneelle Linuxin tavalla kun edelleenkin mallikelpoisesti ja ei selvään asiaan kuten "Minulla Ubuntun kehitysversiolla. Ei "Meinasit asentaa koneelle - Windows 8
Windows.8 kirjoitti:
"tuotantoversio"
"Linuxin vuosi meni "Toisin sanoen, eivät ei sisällä vakaata älä nyt hei 990:ssa sain 5€:lla ollut jokaisessa väittelyssä ledivaloilla varustettu ”pääkone” oma (oikeasti isukin), MS Officet ...
Windowsissa 10v aikana."
taas ihan ***** asentaa koneelle Linuxin tavalla kun edelleenkin mallikelpoisesti ja ei selvään asiaan kuten "Minulla Ubuntun kehitysversiolla. Ei "Meinasit asentaa koneelle""tuotantoversio"
"Linuxin vuosi meni "Toisin sanoen, eivät ei sisällä vakaata älä nyt hei 990:ssa sain 5€:lla ollut jokaisessa väittelyssä ledivaloilla varustettu ”pääkone” oma (oikeasti isukin), MS Officet ...
Windowsissa 10v aikana."
taas ihan ***** asentaa koneelle Linuxin tavalla kun edelleenkin mallikelpoisesti ja ei selvään asiaan kuten "Minulla Ubuntun kehitysversiolla. Ei "Meinasit asentaa koneelle "
Teinejä näköjään tosissaan ahistaa joku suomi24 ja esimerkiksi jopa mun tietokone. Siinä on jopa vesijäähykin, ei kun lisää bensaa liekkeihin.
Hyvin saa kuvaa linux-urveloista, kaikki keskenkasvuisia naperoita täällä joita tuntuu ahistavan.
- Voi voi...
Tuo sun lässytys vois loppua. Siinä ei ole mitään hauskaa.
- /7\|/7\
nykyaikaiset käyttöjärjestelmät eivät tarvitse palomuureja kotikäytössä mihinkään.
- mitä höpötät?
"nykyaikaiset käyttöjärjestelmät eivät tarvitse palomuureja kotikäytössä mihinkään. "
Kyllähän Windowsissa on palomuuri ja on tarkoitettu kotikäyttöön. - windows 8
mitä höpötät? kirjoitti:
"nykyaikaiset käyttöjärjestelmät eivät tarvitse palomuureja kotikäytössä mihinkään. "
Kyllähän Windowsissa on palomuuri ja on tarkoitettu kotikäyttöön."yllähän Windowsissa on palomuuri ja on tarkoitettu kotikäyttöön."
Ei sentään, lähinnä pakettivalvontaohjelma, mutta riittävä sekin kotikäyttöön.
- minäpä tiedän
Linux tietokone palomuuriksi on paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483