Elikkäs haluan pullipin mutta se on niin kallis ettei minulla ole rahaa siihen. Jotkut ovat sanoneet näitä
Mollamania
Pullipstyle
Plasticpop
Ebay
Giant pullip sale
Onko muita? En löydä mistää enkä halua miniä! Joten myykö joku yksityishenkilö tai joku muu sivusto?
Halvalla pullip? Myyttekö tai tiedätkö missä olisi?
61
5776
Vastaukset
- Miciella
ei noita oikein kukaan myy... paitsi huuto.netistä saattaa halvalla joskus saada. Ja onhan nekin kalliita mitä jotkut myyvät käytettynä, koska ovat saattaneet maksaa siitä itse kovan hinnan ja ehkä on tuhlannut rahaa silmiin/peruukkiin/ uusiin vaatteisiin. Suosittelisin ihan uuden ostamaan.
Kannattaa muuten muistaa nuo postikulut mitkä tulevat!! - Pullip-Etsivä!
Etsin itsekkin Pullippeja/Blythejä mutta hinnat ovat kyllä aika korkeat... Olisi ihanaa jos jossain KAUPASSA saisi Pullippeja! ♥
- Tarkka_
Kauppoja ovat nettikaupatkin.
- Rimpulimppu
Mulla olisi Alice dujardin minut myynnissä vaatteineen?????
- Pulliiip
Rimpulimppu kirjoitti:
Missä muut?
- PullipHullu
Pulliiip kirjoitti:
Missä muut?
Myisitkö sen?
- PullipBoe
Rimpulimppu kirjoitti:
Mitä se maksaisi?
- Anonyymi
Hmm
- Anonyymi
Tarkka_ kirjoitti:
Kauppoja ovat nettikaupatkin.
Mistä sa aaaaaa halvan kertokaa aa
- laaaaaraaaaa
en miekää tiiä enempää kertokaa mullekki jos on muita kuin noi
- Nukkeilija
Itselläni on pullip akemi ja sen tilasin mollamaniasta mutta oli aika kallis...kilala on kauppa helsingissä josta saa pullippeja ja ne on yleensä siinä 168 euron paikkeilla.
- asiantuntija..
huutonetistähän nuita silloin tällöin löytää :)
- Dollly
Minä myyn oman nukkeni pois, sillä sainkin säästettyä uutta varten :> Hyvin vähän "käytetty" (eli vain muutamia kuvia otettu, eikä ole ollut pihalla), pari kuukautta itselläni ollut Pullip hybridi nukke kaipaisi kipeästi uutta kotia !
Nukkeni on koottu Obitsu vartalosta ja Little Pullip Bonita nuken päästä.
Sillä on siisti meikki(rajaukset silmien ympärillä ja punainen huulipuna), brigde ja alahuulen keskellä oleva lävistys. Toinen silmä on maalattu mustaksi, toinen on violetti. Tämä tummanruskeahiuksinen neiti on kuin tehty poseeraamaan, ja on moitteettomassa kunnossa sitä varten.
Alla kuvakokoelma näyttämään kuinka nuken vartaloa voi liikutella, ja oikeastihan se liikkuu vielä paljon paremmin, ja Obitsu keho antaa tehdä asentoja joihin ihmiskehokaan ei pysty (: Kuvassa on myös lähempi otos kasvoista ja oikealla alhaalla mukana tulevia vaihtokämmeniä kolme paria.
http://postimage.org/image/l6ktaoss5/
Hintapyyntö 40 e, sisältää nuken peruukkeineen, vaihtokädet ja postituskulut.
Jos pienikään kiinnostus heräsi, niin pistä rohkeasti sähköpostia tulemaan osoitteeseen systematicdreamer (at) hotmail.com !- pullip love
niin siis voiko sellasen pienen pullipin pään ottaa irti j pistää isompaan vartaloon??
olen tooooodella iloinen jos vastaatte ja että niitä päitä voisi pistää isompaan vartaloon!
pikaisia vastauksia odotellen. - pulliphullu
kilala.fi sieltä löytyy pullippeja ja niitä liikkeitä on ainakin hesassa(?)
- D-8
Niitä liikkeitä(tai pikemminkin se liike) on VAIN JA AINOASTAAN Helsingissä...
- Anonyymi
Haluan sen
- Pullip lovelle:
kyllähän niitä voi. Ja mullekkin niitä paikkoja oikeesti!
- Minipullip?
Heeei!! Apua! Onko mini-pullipeilla ns. "pallonivelet"??
- Pullipfani
Ei ole mutta mineille saa halvalla obitsun, joka on pallonivelletty. Niitä saa mm. Plasticpopista.
- PullipHullu
Tilasin itse Molliksesta :)
- PullipEtsivä
Mun mielestä siellä on hirveän kallista =O
- PullipEtsivä
Etsin itselleni joululahjaehdotuksia. Hinta saisi olla noin 0 - 90 €? Ja Pullippi, mieluiten suoraperuukkinen. En tykkää kiharaisista, kun ne menee niin helposti sotkuun dX Mutta ihan sellaista joka ei ole rikki yms.
- PullipEtsivä
*Herätystorvi soi*
- HALUAN PULLIPIN
Mä olen 10 vuotias, enkä tiedä mistä saan Pullipin.. Melkee kaikil on sellaset
- Nukke-tietäjä
Jos olet kymmenen ja haluat nuken, etkä tiedä mistä ostaa ja ostat sen takia että "kaikil on semmoset" nii jätäppäs myöhemmäksi osto.
- Samaa-mieltä
Samaa mieltä^^
- PullipGirl
Oon 11 ja ostan pullipin se ei ole leikkikalu vaan keräily/kuvatava kallis nukke.
- iitsumoi
Esim. Mollamaniasta, Pullipstylestä... jne
- iitsumoi
Itse Pullipstylestä löysin $45.00...
- Sori nyt vaa
Se on joku lehti/kirja tai joku muu vastaava. xD Pullipit maksavat PALJON, että ei niitä ihan tohon hintaan löydy normaali kokoisina. :D
- pullippi torvi
Mulla on minipullip, molliksest...aluisin ison?! HALVALLA!!! ----onx tietoo------
- ---
No siis niinkun kaikki jotka haluaisi pullipin oikeana kokonaan eli noin. 30 cm
niin tota kannattaa ostaa PullipStylestä siellä hinnat on 40e-300e voi mennä paljon vähemmälläkin mutta tuskimpa - Amskud
Kannattaa tilata Amazonista. Siel on joitain Pullippei halvalla. :)
- lollipop2
moi mullekkin sais kertoa mist pullippeja saa halvalla?
- Pullip best
Mollamaniasta löytyy, kuten myös huuto.net tai tori.fi sivustoilta. :) Kannattaa bongailla eri sivuja. Pullip Style on ulkomaalainen, mutta sieltä löytyy Pullippeja noin 80-90 dollarilla.
Jos haluat ison niin rupea vain säästämään. :) Mutta jos sinulle kelpaa tähän hätään myös Little pullip niin kannattaa ostaa se ja laittaa nukelle 11-21 cm obitsu. :)
- Avulias
Joku kysyi, mistä Pullippeja saa paikan päältä. Grooven sivuilla on muutamia ja itse ainakin tiedän Ranskassa Jolie Dollin ja Hong Kongissakin muistaakseni on. Koreassa ja Japanissa myös.
- Anskunen4
Mollamaniast ei saa halval, mut PullipStylessä on muutamia 30e maksavii nukkei. Kattelen ite aina sielt. Mut se on enkun kielel.
- Japa-chan
Huutonet, tori.fi ja blogit ovat hyviä paikkoja ostaa nukke, ainakin itse suosin niitä >w< MYYN BLOGISSANI DAL CLASSICAL ALICEA, nuken saa ilman vaatteita 90€, se on käytännössä käyttämätön ja peruukki on todella hyvässä kunnossa :3 BTW myyn sitä myös huuto.netissä ja tori.fissa, hakusana Dal Classical Alice :D Hintaa voi yrittää tinkiä, jos nukke oikeasti kiinnostaa x3
- Nukkeneiti
Japa-chan kirjoitti:
Huutonet, tori.fi ja blogit ovat hyviä paikkoja ostaa nukke, ainakin itse suosin niitä >w< MYYN BLOGISSANI DAL CLASSICAL ALICEA, nuken saa ilman vaatteita 90€, se on käytännössä käyttämätön ja peruukki on todella hyvässä kunnossa :3 BTW myyn sitä myös huuto.netissä ja tori.fissa, hakusana Dal Classical Alice :D Hintaa voi yrittää tinkiä, jos nukke oikeasti kiinnostaa x3
Muistakaa, että pullip-nuket ovat helposti särkyviä keräilynukkeja. Niitä ei kannata ostaa "koska kaverilla on". Niitä on tarkoitus kuvata tai vain keräillä vitriiniin ja kustomoida. Niitä ei ole tarkoitettu pikkulapsille leikittäviksi, koska ne voivat hajota. En tarkoita ettette voi hankkia pullippeja, harkitkaa vain ensin tarkkaan.
- Pullip-
Nukkeneiti kirjoitti:
Muistakaa, että pullip-nuket ovat helposti särkyviä keräilynukkeja. Niitä ei kannata ostaa "koska kaverilla on". Niitä on tarkoitus kuvata tai vain keräillä vitriiniin ja kustomoida. Niitä ei ole tarkoitettu pikkulapsille leikittäviksi, koska ne voivat hajota. En tarkoita ettette voi hankkia pullippeja, harkitkaa vain ensin tarkkaan.
Tämä tässä. Muistakaa harkita osaatteko käsitellä niin herkkää nukkea. Jos osaatte, ostakaa toki! Jos ette, niin en suosittele. Enhän toki voi hallita elämiänne mutta harkitkaa tarkkaan.
- Sorinyvaan
Sori mut pullipstylessä on kyl vaan 55-200e maksavia, 30e et saa ees käytettyä nukkea😂
- Askme
musta se ebay on hyvä!!!!!!!!!!!!!!
- Nukkeilija
No niin mustakin :D
- Nukkeilija
Ne ovat minustakin hyvin kalliita mutta kilalasta saa suht hyvään hintaan pullippeja ne hinnat on 168€ paikkeilla. Ja kertokaa mullekkin mistä saa käytettyjä pullippei halvalla kosk ois obitsu ja peruukki odottamassa uutta neitiä.
- moicc
mä etin pullipin päätä jos sais suht halvalla vartalon ostan kaverini isosiskolta.
- SherlockHolmes
Päätä ei yleensä myydä yksistään. Se pää pullipissa on se KALLEIN joten niitä ei saa halvalla jos löytyis joku myymässä sitä.
- Nukkeilija
No siis se pää on todellakin kallein mutta esim tällä hetkellä tori.fissä saa vaan pullip homura akemin pelkällä päällä mutta sillä ei oo silmii ja se oli aika huonossa kunnossa
- Nukkeilija
Ja mulle on jo tilattu pullip prupate ja se on mun toinen nukkeni :3
- APUASI
itsekkin tin just Dalia tai pullippia hintoja kattelelin niin pullipstylke oli halvin kannataisko ostaa??
- Pokemonjumala
Ei varmaan enää aloittajaa auta mutta muita varmaan auttaa eli Kilala.fi ja tori.fi . Kilalasta saa uusia ja torista käytettynä.
- Pullipkeräilijä
Tori
- Yve78
Mulla olisi Pullip Tokidoki, ollut meillä kuukauden
- PullipGirls
Löysin itse tyttöni https://jpgroove.com
Kannataa käydä tsekkaamassa - Anonyymi
Itse aijon ostaa tori.fi:istä pullipin ehkä. Älkää menkö vaikka halvin pullip on siellä 20€ ja seuraavaks halvin 60€ ja muut on aika kalliita mutta ei nyt nii
- Anonyymi
Haluaisin little-Pullipin. Mikä oisi hyvä kauppa?
Rakastan Pullippeja, mutta minulla ei oo omaa. - Anonyymi
No tuolta huuto Com. Kaupasta saisi pareja nukkeja alle sadalla.
- Anonyymi
Pullip😍🥰
- Anonyymi
Mietin itse ihan samaa. Itsekkin haluaisin pullipin mutta ne maksavat aika paljon. Mutta löysin onneksi AliExpressisstä halvalla nukkeja ja muuta ihanaa. Suosittelen lämpimästi aliExpressiä
- Anonyymi
Itse olen yrittänyt etsiä tori.fi nimisestä nettikirppiksestä en ole vielä löytänyt oikeaa nukkea mutta suosittelen katsomaan sieltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758