Mulla on tavallisesti hieman paksummat ja pidemmät hiukset kuin keskimääräiset hiukset ihmisillä, ja nyt raskausaikana ne on suorastaan tuuhentuneet ja saaneet uskomatonta kiiltoa. Eli jee. :)
Mutta mitäs raskauden jälkeen ja mitä imetys tekee hiuksille? Miten teidän muiden hiukset on oireilleet raskauden aikana ja sen jälkeen? Onko hiukset palanneet yhtä kauniiksi kuin ennen raskautta, vai kärsikö tukka lopullisesti? Luin meinaan netistä että monilla synnytyksen jälkeen tippuu tukkaa kauheasti päästä, mutta palaako se?
Hiusten kunto ja raskaus
3
219
Vastaukset
- ............
Mun hiukset on taas huonommassa kunnossa nyt raskausaikana :/ Kuivat hamput vaikka kuinka yrittää hoitaa. Paksut kyllä mutta mulla on normaalistikin paksut.
- hfzgjtdyk
Mulla on mitattu joskus yhen hiuksen paksuus ja se on 3 kertaa paksumpi ku keskiverto suomalaisen hius ja tää mun pää on yks karvalakki! :D Ja raskausaikana näit tuli vaan lisää ja lisää ja oli niin kiva viime kesä :D Ja mulla ainakaa ei oo tippunu hiuksia synnytyksen jälkeen normaalia enempää mutta toisaalta imetinki vaan 3 viikkoa ku maitoa ei tullu tarpeeks. Nyt siis 4kk synnytyksestä
- Haloj!
Minulla oli todella hienot hiukset koko raskauden ajan, ja vielä pari kuukautta synnytyksen jälkeen, mutta sitten alkoit hiustenlähtö..
Järkyttävä määrä lähtee!
Iski jo pelko että kaljuunnun=)
Mutta on minulla hiuksia vielä, ja ihan hyväkuntoiset..
En nyt muista mistä olen lukenut että ensinnäkin kestää n. neljä kuukautta ennenkuin hiukset "rwagoi" stressiin, ja toiseksi että raskausaikana hiuksia ei lähde normaaliin tahtiin, joten raskauden jälkeen lähtee kaikki minkä olis pitänyt raskausaikana lähteä, tietty se normaali määrä...=)
Mutta vaikka hiukset kärsiikin, ei se ole lopullista kuitenkaan, kyllä ne palautuu jossain vaiheessa =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837