ollenkaan mua kaipaamaan jos mua ei enää olis? : /
Jäisitköhän sä
10
309
Vastaukset
- lets be honest
ei sua ole ikinä varsinaisesti ollutkaan
- ???
Mites sulle ny vois tuntematonta kirjottajaa ollakaan ? Täh ?
- ...ja
??? kirjoitti:
Mites sulle ny vois tuntematonta kirjottajaa ollakaan ? Täh ?
ulos
- hyvää loppuelämää
en tunne sua, eikä ole mitään mitä jäisin muistelemaan susta.
- Enhän ees saisi
tietoa siitä.
- luulisin ainakin
no etköhän, ainakin jossain vaiheessa.
- Sehän riippuu
ihan siitä millanen olet ollut hänelle, onko hänellä mitään mitä muistella ja kaivata.
Tyhjää ja tuntematonta ei kukaan kaipaa. - Mesimies.
Empä oo kaipailu muita ainakaan,uusia "kukkii" jatkuvasti.
- varmaankin
jäisin...vaikkei edes olla kunnolla tunnetakkaan.tai sitten kaipaisin kaipauksen tunnetta yleensä.
- Uskon niin
että jokaikistä ihmistä jää ainakin joku kaipaamaan ja ainakin jossakin määrin. Jo sairaalassa työntekijät jäävät ainakin hetkeksi kaipaamaan edesmennyttä potilasta, varsinkin jos hän on ollut jotenkin koskettava.
Itselläni on peräti muutama kymmenen ihmistä, joita jäisin eri tavalla kaipaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060