Oon ollu pitkään todella ihastunut 23-vuotiaaseen mieheen, vaikka ite oon vasta 15-vuotias. En edes ole nähnyt kyseistä miestä IRL, koska mies asuu Turussa ja minä Espoossa. Mulla on sen numero, ollaan facebookissa kavereita ja sähköpostit ym. mulla on kans.
Oisko se rikos jos se 23-vuotias olisi musta kiinnostunu? Ja ei kai tää oo vaan jotain ihastusta koska se on niin saavuttamaton? D:
Ja miten kyseinen mies luultavasti ajattelee musta? Ollaan välillä vaan läpällä heitetty jotain 'flirttiä' mut en mä ny tiiä.
Monet mun ikäset pojat on ollu kiinnostunu musta, ja vähän vanhemmatki.
Mitähän tekis.. :
14
413
Vastaukset
- e57jr6k
Tottakai monet pojat on olleet kiinnostuneita, niinkuin ovat kaikista tytöistä.
Se ettet ole koskaan nähnyt miestä niin pistää miettimään että miten olet facebook kaveri, tai ylipäätään edes ihastunut?
Niin ja vinkkinä: kannattaa antaa olla ainakin niin kauan kun täytät 18. - Älä hosu
Niin pahalta kuin se ehkä kuulostaakin, tuo mies taitaa olla juuri sellaisia, jotka saalistavat nuoria tyttöjä netistä. Jos olette jutelleet siis vain netissä, riski on suuri. Jos asiat ovat näin pahasti, mies on todennäköisemmin lähempänä 50 vuotta.
Miksi näin epäilen? Suurin epäilyksiä aiheuttava seikka on tuo, että hän on heittänyt sinulle "flirttiä". Kukaan täyspäinen, fiksu AIKUINEN ihminen ei flirttailisi edes vitsillään sellaisen kanssa, joka ei ole saavuttanut edes laillista suojaikää. Mitä härskimpiä jutut ovat, suhtaudu sitä suuremmalla varauksella.
Olethan varovainen! Jos mies alkaa sinulle ehdottelemaan tapaamisia kahden kesken, silloin pitäisi viimeistään hälytyskellojen soida!
Toivon kuitenkin, että mies on kunnollinen, eikä ala ehdottelemaan mitään. Muista kuitenkin, että mahdollinen suhteenne olisi vastoin lakia. En myöskään keksi paljoa asioita, jotka yhdistäisivät 15- ja 23-vuotiaita. 15-vuotias käy vielä peruskoulua, kun taas 23-vuotias opiskelee korkeakoulussa tai on ollut jo useamman vuoden työelämässä. Itse kun täytät 18 ja haluaisit esimerkiksi aloitella yöelämää, mies saattaa olla rauhoittumaan päin ja kenties haluaisi jo asettua aloilleen.
Vinkkinä siis: älä suostu miehen esittämiin mahdollisiin kahdenkeskisiin tapaamisiin. On hyvin mahdollista, että sinua viehättää tapauksen saavuttamattomuus. Pidä silti mielessäsi, että olet sen verran herkässä iässä, että sinua kokeneemman miehen voi olla helppo manipuloida sinua.
Katsele ympärillesi; löydät varmasti jonkun hieman nuoremman kivan pojan ihan oikeasta elinympäristöstäsi. - tibby
Tavattiin randomin kamerachatissa ja juteltiin 2 tuntia putkeen. Huomaa kyllä, että se on aivan selvästi alle 30-vuotias. Se on vaan niin viehättävä ihminen.. :(
Ollaan sen jälkeen juteltu facebookissa ja mesessä tosi paljon, lähetellään tekstareitakin. Ollaan mietitty jos voitaisiin tavata, mutta se olis iha julkisella paikalla, ja ihan kaverimielessä ehdotti tapaamista, tai niin ainakin tulkitsin. Ärsyttää tämä ikä, haluisin niin olla 18-vuotias. Kai mä annan olla ainakin kolmen vuoden ajaksi, ehkä voidaan tavata kavereina vielä. Luultavasti tää ihastus menee ohi vähän ajan päästä, vaikka nyt tuntuu että se olis mahdotonta.
Mutta ärsyttää kanssa se, että jos mietin jotain lähellä asuvia poikia, jotka ovat samanikäisiä kuin minä, en voi olla vertaamatta niit'ä Justukseen. Se tuntuu niin paljon enemmän.. en osaa sanoa. :--/ Mutta ei ne tunnu kelpaavan hänen rinnalla, toivottavasti tää menee ohi pian.
Kiitos teille vastauksistanne. :)- tibby
Ohops, nyt lipsautin nimenkin. No ei siinä kai mitään. Toivotaan ettei bongaa itseään tästä. :--S
- mr
tibby kirjoitti:
Ohops, nyt lipsautin nimenkin. No ei siinä kai mitään. Toivotaan ettei bongaa itseään tästä. :--S
ei sulla ole mikään kiire olla 18v, ja lupaan sulle et kun oot tään ikänen toivot olevasi sen 15. Totta kai ei 23v voi verrata 15v poikiin, tai 23v , 34v, niinkuin minä. Sulla on niinpaljon kaikkea tulossa, et älä murru tähän. Kattele eteen päin, usko pois, vaikka se nyt tuntuu ristiriitaiselta, ja tod näköisesti jäisit jalkoihin tuossa suhteessa, ja laiton myös. Jaksamisia
- tibby
Ookei, yritän parhaani mukaan noudattaa neuvojanne.. :( Kiitos kun vastasit.
Hei muuten, se ehdotti tänään tapaamista. Mutta. Tällä kertaa se ehdotti että tavattais sen asunnolla. Kannattaisko mun mennä jos sovitaan päivä? D:- mr
Älä mee, se todennäköisesti yrittää päästä sun pöksyihin, ja se on kyl enemmän kuin tosi, nyt viimeistään pitäs herätyskellot soida. Ollaan kilttiä ja hienotunteisia, ymmärtäväisiä, kunnes housut lätee. Oikeesti mieti ny itte vähän!
- tibby
mr kirjoitti:
Älä mee, se todennäköisesti yrittää päästä sun pöksyihin, ja se on kyl enemmän kuin tosi, nyt viimeistään pitäs herätyskellot soida. Ollaan kilttiä ja hienotunteisia, ymmärtäväisiä, kunnes housut lätee. Oikeesti mieti ny itte vähän!
Mietin mietin, mutta se on ollu 100% luotettava mies. >:( Nyt kyllä vituttaa kun tajuu minkä peräs tää jätkä on. Ja mää luulin et se oikeesti välittää.
- mr
tibby kirjoitti:
Mietin mietin, mutta se on ollu 100% luotettava mies. >:( Nyt kyllä vituttaa kun tajuu minkä peräs tää jätkä on. Ja mää luulin et se oikeesti välittää.
heh juu siihen asti välittää :) , no voin olla väärässäkin, mut mietin vain kun toi ikäero on kumminkin tuossa iässä vähän liikaa, todella eri maailma molemmilla, että toden näkösesti olisit vain voitonmerkki ton miehen alun kerskailuissa. Kuten sanoin on paljon opittavaa miehistä sulla vielä, että älä hätäile ja tee sellaista mitä kadut, kaikkea ei kantapäänkautta tarvitse oppia :D
- mr
mr kirjoitti:
heh juu siihen asti välittää :) , no voin olla väärässäkin, mut mietin vain kun toi ikäero on kumminkin tuossa iässä vähän liikaa, todella eri maailma molemmilla, että toden näkösesti olisit vain voitonmerkki ton miehen alun kerskailuissa. Kuten sanoin on paljon opittavaa miehistä sulla vielä, että älä hätäile ja tee sellaista mitä kadut, kaikkea ei kantapäänkautta tarvitse oppia :D
tietääks se jannu sun oikeen iän?
- tibby
mr kirjoitti:
Okkei. :) Yritän parhaani mukaan juu.
- tibby
mr kirjoitti:
tietääks se jannu sun oikeen iän?
Kyllä se tietää.
- mr
tibby kirjoitti:
Okkei. :) Yritän parhaani mukaan juu.
kyl se siitä , leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä :D , niitä tulee ja menee täs elämän varrella, aina niistä selviää. Onneks ei liian helppoa tämä eläminen ole; ois aika tylsää muuten :) .
- tibby
mr kirjoitti:
kyl se siitä , leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä :D , niitä tulee ja menee täs elämän varrella, aina niistä selviää. Onneks ei liian helppoa tämä eläminen ole; ois aika tylsää muuten :) .
Niin, totta tuokin. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050