Eli mitä tapahtui v.2006 Helsingin tulvien alle joutuneille uusille autoille? Kuka tietää? Ei suinkaan niitä lunastettu vakuutusyhtiön toimesta ja rutattu läjään romuksi. Uutisissa näkyi filminpätkiä autoista mitkä olivat jääneet tulvan alle, vettä oli päässyt autoihin sisälle. Kymmeniin, ellei satoihin autoihin. Olen tässä sitäkin vaihtaria miettinyt etsiessäni syytä 5v vanhan autoni ruostumista käsiin.
maahantuojan varastot tulvan alla
6
198
Vastaukset
- provopetterille
2006 autoissa on puhkiruostumistakuu voimassa. Tiedoksi tulevia provoja varten.
- ikävä kyllä
Autoni maalipinnan puhkiruostumattomuustakuu oli vain kolme vuotta vaikka auton takuu oli 5 vuotta. Tästä huolimatta autoon tehtiin takuuhuoltona ruostevauriokorjaukset takuina. Hieman omituista, mielestäni.
Ja mitä niille maahantuojan varastoissa olleille autoille siis oikeesti on tapahtunut?? Vai onko joku ostanut upouuden auton joka on maannut veden alla viikon-pari. ??
faktaahan tuo tapahtuma on, siitä ei eroon provoilemallakaan pääse. - fewds
ikävä kyllä kirjoitti:
Autoni maalipinnan puhkiruostumattomuustakuu oli vain kolme vuotta vaikka auton takuu oli 5 vuotta. Tästä huolimatta autoon tehtiin takuuhuoltona ruostevauriokorjaukset takuina. Hieman omituista, mielestäni.
Ja mitä niille maahantuojan varastoissa olleille autoille siis oikeesti on tapahtunut?? Vai onko joku ostanut upouuden auton joka on maannut veden alla viikon-pari. ??
faktaahan tuo tapahtuma on, siitä ei eroon provoilemallakaan pääse.mun ymmärtääkseni ne autot meni vakuutusyhtiöiden kautta purkaamoille. eikä autoja saanut myydä kokonaisina eteenpäin. (runkonumerot hiottu pois tms.)
- Merkki?
ikävä kyllä kirjoitti:
faktaahan tuo tapahtuma on, siitä ei eroon provoilemallakaan pääse.Missä on noin lyhyt puhkiruostumattomuustakuu? Minulla on omassa autossani (VW) 12 vuotta.
- flussenflush
pientä, pientä mutta miettikääs kuinka paljon tulvaLiete -autoja on tullu suomeen tuolta keskieuroopan autopihatoilta.
Mystiset sähköviat jatkuu kunne kaapelinipussa muhinut vesi ja hapettuneet kontaktit vaihdetaan uusiin.
Nm- olen kerran ollut Vehon jonossa kun siellä tiskin takana todettiin. Tämä teidän autonne viat eivät lopu ennekuin vaihdamme siihen johtosarjat. - wholy cow
Täsmennän vielä; maalipinnan takuu 3v, mutta puhkiruostumattomuustakuu (tarkistukseni jälkeen) onkin 6 vuotta. -Tosin, maalipinnan takuusta ei ole kirjallista tietoa, jää muistin varaan. En viitsi auton merkistä puhua kun ei ole tarkoitus nostaa tästä automerkkikeskustelua; vaan ainoastaan miettiä MISSÄ nuo tulva-autot nyt ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889