Onko nyt jotain virusta liikkeellä missä on tuoollaiset vaivat? olen nyt kärsinyt kohta kolme viikkoa noista vaivoista ja loppua ei näy, kaksi kertaa käynyt lääkärissä, saanut pari kuuria, perjaatteella syö jos haluat. eikä auta mitään, mykoplasma ja nielunäyte olivat negoja. alkaa suorastaan jo vituttamaan.
keuhkoputki ja kurkku sattuu
monkkisponkkis12
2
205
Vastaukset
- Mansesta nääs
Ainakin täällä pirkanmaallaa on liikkeellä sataavaa.. Meillä koko 5-henkinen perhe on sairastanut pitkään kestävää keuhkoputkentulehdusta.. Lääkkeet eivät auta, joten virus kai sitten..
- monkkisponkkis12
mekin ollaan oltu koko ajan kipeenä, muut parantunu jo mut mulla tää ei mee ohi, ja on siitä outoa kun ei oo kuumetta, välillä vaan yskittää eikä oo nuhaakaan. tosiaan vaan toi kurkkukipu ja keuhkoputki/keuhkot sattuu. Joka aamu kun herää ajattelee että toivottavasti ei satu mistään, mut ei niin ei =(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838