Eli ollaan menossa (lapsiperhe) Las Palmasiin 7.3 kahdeksi viikoksi. Mua vaan mietityttää vaatetus. Onko niin että siel saattaa hyvässä tapauksessa ola 25 mut voi olla myös aika viileetä paivälläkin. Onko kuinka sateista aikaa?
Ja sitten ranta kysymys (Tää varaan saa hymyä huulille joillakin . Ihan vapaasti :D ) Onko siellä haita? :D Itseänikin naurattaa mut mua kiinnostais tietää.
Sen verran voin vielä valaista meidän matkasta muille et paaaaaaljon halvemmalla matkustaa ku ottaa ite lennot ja hotellin. Matkatoimisto velottaa samassa hotellissa myös lapsista ja ite varatessa ei. Ja esim. tjäreborgin pakettiin ei kuulu lentokenttäkuljetukset kuitenkaan.
Sää Las Palmasissa maaliskuun puolessa välissä
18
1586
Vastaukset
- Suopaavo
eikö ole kysymyksiä ollenkaan torakoista ?
osaatko ite katsoa hintoja netistä ?- Perhelomalle
No kerroppa mulle sä sit niistä torakoista :D
Nyt kyllä myönnän et mä en ollu se joka hintoja vertaili. Kiitti kysymästä :D
Ps. hanki elämä.
Tää mun kysymys oli tarkoitettu ihan fiksuille ihmisille jotka osaa asiallisesti vastata. - Suopaavo
Perhelomalle kirjoitti:
No kerroppa mulle sä sit niistä torakoista :D
Nyt kyllä myönnän et mä en ollu se joka hintoja vertaili. Kiitti kysymästä :D
Ps. hanki elämä.
Tää mun kysymys oli tarkoitettu ihan fiksuille ihmisille jotka osaa asiallisesti vastata.mistä sais elämän ?
Onko mulla elämä sitten kun pääsen kanarialle ?
mä olen niin fixu kuitenkin että osaan lukea tätä voorumia... - SpongeBob
Suopaavo kirjoitti:
mistä sais elämän ?
Onko mulla elämä sitten kun pääsen kanarialle ?
mä olen niin fixu kuitenkin että osaan lukea tätä voorumia...Olet varmaan suvussasi kuuluisuus lukutaitosi ansiosta. Vielä kun ymmärtäisit lukemastasi edes jotain, olisit jo lähellä normaalin rajaa.
- T. Artsa N.
Maaliskuussa sataa keskimäärin 3 päivänä (siis EI 3 päivää, kaikki yli 1mm lasketaan), eikä myrskyjä ole odotettavissa. Päivän ylin lämpötila on 22 astetta.
Suurin ero "etelän" säähän on täysin pilvettömissä päivissä, joita on n. puolet (4) etelän (9, Tenerife Sur) määrästä. Joka hattara lasketaan. Monesti pilviä ilmaantuu iltapäiväksi.
Haita on varmasti, mutta eivät ne tule mielellään Canterasin rannalle, kun siinä on se riutta edessä eikä ne tykkää ahtaista/matalista vesistä. - Perhelomalle
Kiitos Artsa vastauksesta. Toi sade juttu olikin positiivista. Luulin et siellä satais enemmän ku usein Las Palmasin säätä mollataan.
Kiitos myös hai infosta. En pienenm etsintäni aikana nimittäin löytänyt asiasta infoa .
Tällä infolla sain jo mukavamman kuvan Las Palmasin säästä :) Ja tiedän paremmin katsella vaatetta lapsille mukaan . - hyväämatkaa
Ota sellaisia vaatteita mukaan joita käytät Suomen kesässä sillä poikkeuksella että kumisaappaita ja sadetakkia et tarvitse. Jos sadekuuro sattuu kohdalle, voi aina paikanpäältä pienen sontikan ostaa.
Mukaan siis normaalit kesävaatteet aina helleasuista kevyeen kesätakkiin, sillä välillä voi olla helteistä ja välillä kaipaa jotain pitkähihaista päällensä. Aivan kuten kotimaan suvessakin.
Las Canteras on turvallinen ranta eli ei haivaaraa. - Perhelomalle
Kiitos :)
- 2viikkoa
Olin viime vuonna kaksi viikkoa Las Palmasissa ja muutamana päivänä oli aivan hirveä tuuli ja yhtenä päivänä satoi vettä. Kahden viikon lomalla sain kuitenkin kauniin rusketuksen.
Las Palmas on siitä kiva paikka, että pilvisen päivän sattuessa löytyy aina tekemistä tai sitten voi ottaa bussin saaren eteläosiin.
OIkein hyvää lomaa! - Perhelomalle
2viikkoa kirjoitti:
Olin viime vuonna kaksi viikkoa Las Palmasissa ja muutamana päivänä oli aivan hirveä tuuli ja yhtenä päivänä satoi vettä. Kahden viikon lomalla sain kuitenkin kauniin rusketuksen.
Las Palmas on siitä kiva paikka, että pilvisen päivän sattuessa löytyy aina tekemistä tai sitten voi ottaa bussin saaren eteläosiin.
OIkein hyvää lomaa!Toihan kuulosti tosi hyvälle :) Me mennään reina isabel hotelliin jossa on myös sisäallas ja sauna. Voidaan käyttää niitä sit varsinki huonol säällä. Mut ilmeisesti vois olettaa että enemmän ois hyvää säätä :)
Kiitos vastauksesta :) - Lolita bar
Perhelomalle kirjoitti:
Toihan kuulosti tosi hyvälle :) Me mennään reina isabel hotelliin jossa on myös sisäallas ja sauna. Voidaan käyttää niitä sit varsinki huonol säällä. Mut ilmeisesti vois olettaa että enemmän ois hyvää säätä :)
Kiitos vastauksesta :)No ette olis voinu parempaa hotellia valita kuin Reina Isabel. Erinomaisella paikalla upea hotelli. Katolla auringonottopaikat ja uima-allas ja mikä näköala. Rantakadulla olette heti kun astutte hotellista ulos. Las Palmasissa tullut käytyä maaliskuussakin ja kuumaa oli että täytyi hakea rannalla suojaa palmun varjosta. Hyvää lomaa!
- Sessi61
Las Palmas ,hotelli Olympia ,minkälainen ???
- tsrillimpsis
olimma kanssa viime vuonna maaliskuussa Las Palmasissa,ja asuimme myös rannalla. jotkut päivät tosiaan oli kylmiä ja sateisia,mut oli hienojakin ilmoja,että pystyi pukeen bikinit,illalle tarvi aina pitkä hihaista mukaan kun lähti jonnekkin kauemmas,kuljimma linjaautolla esim vanhaan kaupunkiin,ostin kortin jolla ajoi halvalla pitkin ja poikin las palmasia! parina päivänä ajelimme sitten playa del inglesiin ottaan aurinkoa. kivaa lomaa teille Las Palmasiin,me suuntaamma tänä vuonna Lanzarotelle:)
- mekiiiee
mkei
- Vaihdankokohdetta
Ollaan suunniteltu lähtöä Palmasiin 25.3 ei olla aiemmin käyty. Onko vielä sateista ja kylmää?
- Milloin__mitäkin
"Onko vielä sateista ja kylmää?"
Osaatko ihan itse lukea vastauksen tästä samasta ketjusta? - Espanjafani
Maaliskuu on jo kevättä ja yleensä aurinkoista,olin siellä ja sää oli hyvä maaliskuussa 2018.
- Futista
Onko kokemuksia UD Las palmasin jalkapallo peleistä? Hyvä ja kannustusta? Olen käynyt Saksassa katsomassa jalkapalloa mutta en Espanjassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1633056Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3722087- 411861
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431836Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328985Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles113968Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802