Olen synnyttänyt yli 1kk sitten esikoisen ja synnytys meni yllättävän hyvin.
Mutta en aluksi halunnut seksiä, koska tiesin että alapää oli vähän isompi mitä ennen.
Nyt katoin netistä (kaalimato.com) sellasta geeliä joka supistaa pi**u lihaksia, jonka seurauksena on pienempi alapää naisilla.
Saas nähä toimiiko se eees ;)
Parempaa seksiä??
3
207
Vastaukset
- Palataan entiseen
Jumppaukset ovat kaikkein tärkeintä suorittaa, niillä palautuu parhaiten.
Jumppan monta kertaa päivässä, kysy neuvolasta ohjeet jos et saanut ohjeita sairaalasta mukaasi.
Muutoin ennen oli synnyttäneille jo sairaalassa jumppaaiak, ennen kotiin pääsyä, tietenkään kaikilta ei onnistunut jumppaaminen kipeiden haavojen vuoksi, mutta sai ainkin ohjeistusta, toisen synnykseni aikaan ei enää ollutkaan mahdollista.
Tämänkin toivoisin tulevan uudelleen käyttööb, sillä saattaisi olla jatkossa avioeroja vähentävä vaikutus, kun asiaa alettaisiin hoitaa heti alusta. - ilman jumppaa
täällä ilmoittautuu yks, joka palautui täysin ilman mitään jumppia :) ja seksi parempaa nykyään kuin ennen raskautta- molempien mielestä! eikä oo mitään hömpänpömppää vaan ihan oikeesti. mut en sano sitä että tuo jumppaaminen olisi turhaa, en todellakaan, mulla vaa tais käyä säkä tms.
- naisenergiaa mamie
toivu rauhassa ja jälkitarkastuksen jälkeen alat olla jo kunnossa pikkuhiljaa.seksiä voi harrastaa muutoinkin kuin yhdynnässä,hyväilyjä,rinnathan ovat herkkiä kosketukselle ja jos oyydät kumppania myös suulla imemään ja näykkimään niitä niin siitäkin saa jo orgasmin.orgasmia ei saa vain ja ainoastaan yhdynnästä.kyllä paikat ajan saatossa palutuvat ja seksi on upeaa-se on tekniikalaji eikä vain suoritusta.kokeile vain kaalimatoa ja muista liukuvoidetta.ei seksin nautinto katoa synnytyksiin,riippuu kumppaneistakin paljon .ja ei se hetimmiten olekaan mielessä kun paikat toipuvat synnytyksen jälkeen.mulla yksi synnytys takana ja kumppanit ovat tykänneet paikoistani aina.ei oo löysä jota vaäitetään synnyttäneistä.huuhaata,se on nääs myös miehestä kii jos pimu ei sano hii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462