Mikähän voisi olla vikana kun liesituulettimen valot ei toimi. Lamput on vaihdettu, joten siitä ei ole kiinni. Molemmat valot yhtäkkiä lakkasivat toimimasta. Liesituuletin toimii muuten normaalisti.
Mistä alkaa etsimään vikaa?
liesituulettimet valot ei toimi
4
7997
Vastaukset
- Papi101
Tarkista nyt kuitenkin lamput, ettei ne vaan ole palaneet. Onko kanta kiinni
kunnolla pohjassa, saako kontaktia?
Onhan ne varmasti oikeanlaisia? Onko loisteputki, olisiko sytytin lopussa
Sitten täytyy olla johdoissa jotakin, mutta niitä ei oikein itse voi, jos ei ole
sähkömies. Jos takuuta jäljellä niin takuukorjaus, jos ei sitten ei. - tumpelo
Onko lampulle oma katkaisia, vaiko pitäiskö syttyä kun tuulettimen lippaa vedetään.Tämä systeemi takkuaa aika useesti.
Erilaisia valaistusrarkaisuja on monia. Kytkimellä(vipukytkini), mikrokytkimellä ("lipan" veto), piirikortti (painonappi) jne. Hehkulamppu(loisteputki), halogeeni, Led....
Näillä vähäisillä tiedoilla arvataan:
Kyseessä on halogeenilamput (pyöreitä n. 4-6cm halkaisija).
Muuntaja valaisimille tai piirikortin valaisinohjaus on rikki.- gshhs
Meillä joskus halogeenit vähän temppuili. Johtui siitä että muuntajalle menevä johto ei saanut kontaktia. Kuorin johtoa vähän enemmän esiin ja työnsin syvemmälle sokeripalaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575910
- 1145525
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465237Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323225- 552779
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252591- 432280
- 232080
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151801