Vesi, glukoosi-fruktoosisiirappi (ohrasta/vehnästä), sinapinsiemenet, väkiviinaetikka, kasviöljy, suola, värit (E 150c, E 101), aromi (chili).
http://www.unileverfoodsolutions.fi/ammattilaisten-raaka/kaikki_tuotteet/show/1571-3875-0-6823.turun_sinappia_mieto_6_kg.html
Ja sitten perässä on merkki "G" eli sen pitäs olla gluteeniton.
Silti jotku ulisee muilla keliakia-foorumeilla kuinka ei ole gluteeniton - ja ei se ilmeisesti luontaisesti olekaan mutta VALTA-vitun-OSA keliaakikoista voi syödä kuitenkin glukoosi-fruktoosisiirappia vaikka vehnästä ilman mitään.
Niin eli siis mitä vittua olenko nyt kusessa ku söin äsken makkaraa kyseisellä sinapilla ?
terveisin
keliaakikko
Turun Sinappi
saa nähä mite käy
4
2911
Vastaukset
- Juho
Olet kusessa. Nyt viimeistään on aika luovuttaa... :'
(- sinappikeliaakikko
valmistus prosessin jälk gluteenipitoisuudet on erittäin pieniä joten tuotetta voi kutsua gluteeniton
- Väestönvähennystäkö?
glukoosi-fruktoosisiirappi on myrkyllistä ihmisille.
asiasta kannattaa etsiä lisätietoa hakusanoilla:
glukoosi-fruktoosisiirappi , Isoglukoosi , maissisiirappi , High fructose corn syrup - siirappia
Prisma dokumentti tuli dokkari reilu viikko sitten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542844
- 88964
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!12955- 49876
- 82818
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 92695
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85596- 48575