Vesi, glukoosi-fruktoosisiirappi (ohrasta/vehnästä), sinapinsiemenet, väkiviinaetikka, kasviöljy, suola, värit (E 150c, E 101), aromi (chili).
http://www.unileverfoodsolutions.fi/ammattilaisten-raaka/kaikki_tuotteet/show/1571-3875-0-6823.turun_sinappia_mieto_6_kg.html
Ja sitten perässä on merkki "G" eli sen pitäs olla gluteeniton.
Silti jotku ulisee muilla keliakia-foorumeilla kuinka ei ole gluteeniton - ja ei se ilmeisesti luontaisesti olekaan mutta VALTA-vitun-OSA keliaakikoista voi syödä kuitenkin glukoosi-fruktoosisiirappia vaikka vehnästä ilman mitään.
Niin eli siis mitä vittua olenko nyt kusessa ku söin äsken makkaraa kyseisellä sinapilla ?
terveisin
keliaakikko
Turun Sinappi
saa nähä mite käy
4
2911
Vastaukset
- Juho
Olet kusessa. Nyt viimeistään on aika luovuttaa... :'
(- sinappikeliaakikko
valmistus prosessin jälk gluteenipitoisuudet on erittäin pieniä joten tuotetta voi kutsua gluteeniton
- Väestönvähennystäkö?
glukoosi-fruktoosisiirappi on myrkyllistä ihmisille.
asiasta kannattaa etsiä lisätietoa hakusanoilla:
glukoosi-fruktoosisiirappi , Isoglukoosi , maissisiirappi , High fructose corn syrup - siirappia
Prisma dokumentti tuli dokkari reilu viikko sitten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 69949
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm53673- 42671
- 89592
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 40513
- 41498
- 72473