Vesi, glukoosi-fruktoosisiirappi (ohrasta/vehnästä), sinapinsiemenet, väkiviinaetikka, kasviöljy, suola, värit (E 150c, E 101), aromi (chili).
http://www.unileverfoodsolutions.fi/ammattilaisten-raaka/kaikki_tuotteet/show/1571-3875-0-6823.turun_sinappia_mieto_6_kg.html
Ja sitten perässä on merkki "G" eli sen pitäs olla gluteeniton.
Silti jotku ulisee muilla keliakia-foorumeilla kuinka ei ole gluteeniton - ja ei se ilmeisesti luontaisesti olekaan mutta VALTA-vitun-OSA keliaakikoista voi syödä kuitenkin glukoosi-fruktoosisiirappia vaikka vehnästä ilman mitään.
Niin eli siis mitä vittua olenko nyt kusessa ku söin äsken makkaraa kyseisellä sinapilla ?
terveisin
keliaakikko
Turun Sinappi
saa nähä mite käy
4
2487
Vastaukset
- Juho
Olet kusessa. Nyt viimeistään on aika luovuttaa... :'
(- sinappikeliaakikko
valmistus prosessin jälk gluteenipitoisuudet on erittäin pieniä joten tuotetta voi kutsua gluteeniton
- Väestönvähennystäkö?
glukoosi-fruktoosisiirappi on myrkyllistä ihmisille.
asiasta kannattaa etsiä lisätietoa hakusanoilla:
glukoosi-fruktoosisiirappi , Isoglukoosi , maissisiirappi , High fructose corn syrup - siirappia
Prisma dokumentti tuli dokkari reilu viikko sitten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851758Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581036- 62926
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756