Vesi, glukoosi-fruktoosisiirappi (ohrasta/vehnästä), sinapinsiemenet, väkiviinaetikka, kasviöljy, suola, värit (E 150c, E 101), aromi (chili).
http://www.unileverfoodsolutions.fi/ammattilaisten-raaka/kaikki_tuotteet/show/1571-3875-0-6823.turun_sinappia_mieto_6_kg.html
Ja sitten perässä on merkki "G" eli sen pitäs olla gluteeniton.
Silti jotku ulisee muilla keliakia-foorumeilla kuinka ei ole gluteeniton - ja ei se ilmeisesti luontaisesti olekaan mutta VALTA-vitun-OSA keliaakikoista voi syödä kuitenkin glukoosi-fruktoosisiirappia vaikka vehnästä ilman mitään.
Niin eli siis mitä vittua olenko nyt kusessa ku söin äsken makkaraa kyseisellä sinapilla ?
terveisin
keliaakikko
Turun Sinappi
saa nähä mite käy
4
2911
Vastaukset
- Juho
Olet kusessa. Nyt viimeistään on aika luovuttaa... :'
(- sinappikeliaakikko
valmistus prosessin jälk gluteenipitoisuudet on erittäin pieniä joten tuotetta voi kutsua gluteeniton
- Väestönvähennystäkö?
glukoosi-fruktoosisiirappi on myrkyllistä ihmisille.
asiasta kannattaa etsiä lisätietoa hakusanoilla:
glukoosi-fruktoosisiirappi , Isoglukoosi , maissisiirappi , High fructose corn syrup - siirappia
Prisma dokumentti tuli dokkari reilu viikko sitten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101050
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 43492
- 46486