Mtv3 katsomo

Monta jaksoa jäänyt

Joku ystävällinen henkilö voisi varmaan vääntää minulle rautalangasta (kuparista jos se on kovempaa) miten saa katsottua ohjelmia mtv3 katsomosta. Joo tiedetään että on paljon ohjeita mutta paljon minulle sanoo sana javascript? ei mitään.
Googlettamalla tajusin javascriptitä jotain mutta liian vähän.
Jakelu versio on siis ubuntu.

28

2645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • =====

      Itse olen katsellut niitä VLC:llä versio 1.1.13.
      Media > Avaa suoratoisto verkosta... ja sinne nakataan Katsomon halutun videon URL-osoite.
      VLC löytyy sovellusvalikoimasta.

    • ei virityksiä
    • No money....

      Ei tarvi maksaa kun kirjautuu Windowsiin silloin kun kattoo katsomoa.

    • 4399884808938283897
    • Hoh..hoijaa!

      Eipä nämä Linux jakelut ole ihanteellisia sellaisille joilla on tarve katsella MTV:n "katsomosta" ohjelmia, on meinaan sen verran "tyyristä":D
      TVkaista 12 kk 98.00€

      • HOHHOHHOIJJAA!!

        Jos 98€ on este niin voihan katsella ilmaiseksi. Widowsiani en uskalla kytkeä nettiin kun tarttuu pankkitroijjalaisia jotka vie tuon 98€ ja enemmän.


      • toi saalta
        HOHHOHHOIJJAA!! kirjoitti:

        Jos 98€ on este niin voihan katsella ilmaiseksi. Widowsiani en uskalla kytkeä nettiin kun tarttuu pankkitroijjalaisia jotka vie tuon 98€ ja enemmän.

        Tarttuu vai? No sitten sulla ei ole perusasiat hanskassa. Toisaalta kuka hitto kaipaa Katsomoa kun on tallentava digiboxi tai tikulle tallentava telkkari tai tai tai vettu onhan noita systeemejä ettei tartte olla katsomon varassa, vaikka kympillä joku Reddon digitikku usbiin kiinni :D
        Muutenkin tuo Katsomon kuvanlaatu on naurettavan surkea.


    • Kallista...

      Tullee hintaa jos maksaa tv-luvan, maksukanavat, tvkaistan,nettliittymän.... Eihän sillä Windowsilla tartte pankkiasioita hoitaa. Ne hoidetaan vaikka Xubuntulla.

    • Monta jaksoa jäänyt

      Ei toimi vlc n suoratoisto verkosta.. ja windowsille kun menee kone menee jumiin ja ilmoittaa no disk or disk ...

    • Kaikki jaksot nähny
      • Kaikki jaksot nähny

        Ja miten:
        1. Asenna VLC. sudo apt-get install vlc
        2. Noudata nuita ohjeita asentaaksesi http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=14127.msg316575#msg316575
        Jos jää salasanan kirjoittamisen entterin jälkeen jurraan paikoilleen(mitään ei näytä tapahtuvan) niin joutuu sudoers tiedostoa täydentämään(itselle oikeuksia), ainakin minä jouduin(vain tässä 12.04 versiossa). Eli päätteelle komento
        sudo gedit /etc/sudoers
        tiedoston loppuun rivi
        mertsi ALL=(root) ALL
        HUOM! nimi "mertsi" korvataan omalla käyttäjänimellä.
        Tallenna, sulje ja suorita kohdan 2. asentelut uudelleen.
        oh.. salkkarit alkaa..


      • ernestin jarruraita

        Jaa, olipas paska kuvanlaatu, ei tuollaista tänäpänä kukaan viitti katsoa


      • Kaikki jaksot nähny
        ernestin jarruraita kirjoitti:

        Jaa, olipas paska kuvanlaatu, ei tuollaista tänäpänä kukaan viitti katsoa

        Joo laatu on kaikille sama. Riippuu maikkarista mitä laittavat ulos. Tuossa ei ollut orginaali video joka näkyy ruudullas, jos huomasit? Kuvia on myös zoomailtu se syö myös pikseleitä ja varmaan Aijaa sivusto myös. http://aijaa.com/008079445245 Turhaan koitat nipottaa.


    • Ja paskat....

      Asensin Xubuntuun sen Launchyn mutta eihän se toiminu.

      • Kalakkuna

        Katohan se vlc versio, se toimii VLC:llä versio 1.1.13. erittäin hyvin.


    • Ja paskat....

      Mulla on VLC 1.1.12.

      • fdsgsdfgsdfgsd

        vlc --version
        VLC media player 1.1.12 The Luggage (revision exported)
        VLC, versio 1.1.12 The Luggage (exported)


        ja hyvin näyttää toimivat tuo firefoxin launchy-viritelmä. ihan kätevä niin ei tarvitse osoitetta vlc:hen aina käsin copy pastettaa!


      • 676757536

        VLC 1.1.4 Ubuntu 10.10 hyvin näkyy...


    • Ja paskat....

      Ei toimi Launchy Xubuntu 11.10:ssä. Ehkä pitäs asentaa jotakin mutta mitä.

      • ----- -----

    • Ja paskat...
      • ----- -----

        Jees. No saa sen toimimaan.
        (Asenna vlc)
        (Asenna launchy)

        Tee uusi kansio nimeltä chrome jos ei jo ole polussa
        /home/KÄYTTÄJÄNIMESI!/.mozilla/firefox/a2djeu45ftaijotain.default

        Nyt luo uusi tiedosto chrome kansioon, nimeä se tiedosto launchy.xml

        Nyt kopsaa ja liitä nuo sinne launchy.xml tiedostoon.
        Laitoin tuonne pastebiniin. http://pastebin.com/YgbBJC4W
        Itse kopsasin koko tiedoston Ubuntusta Lubuntuun ja toimii. Tuossa on myös
        nuo areenat sun muut, ei ne haittaakkaan, tiedostoa voi editoida jos tarvii.

        HUOM! Poista seuraavien rivien edestä välilyönnit, näyttää ainakin täällä
        lisäävän ja eipä toimi launchy.



        Eli 2 ylintä ja alin. Tallenna ja sulje.

        Käynnistä Firefox uudelleen. Nyt launchyn pitäs pelittää Xubuntussas.


      • ----- -----
        ----- ----- kirjoitti:

        Jees. No saa sen toimimaan.
        (Asenna vlc)
        (Asenna launchy)

        Tee uusi kansio nimeltä chrome jos ei jo ole polussa
        /home/KÄYTTÄJÄNIMESI!/.mozilla/firefox/a2djeu45ftaijotain.default

        Nyt luo uusi tiedosto chrome kansioon, nimeä se tiedosto launchy.xml

        Nyt kopsaa ja liitä nuo sinne launchy.xml tiedostoon.
        Laitoin tuonne pastebiniin. http://pastebin.com/YgbBJC4W
        Itse kopsasin koko tiedoston Ubuntusta Lubuntuun ja toimii. Tuossa on myös
        nuo areenat sun muut, ei ne haittaakkaan, tiedostoa voi editoida jos tarvii.

        HUOM! Poista seuraavien rivien edestä välilyönnit, näyttää ainakin täällä
        lisäävän ja eipä toimi launchy.



        Eli 2 ylintä ja alin. Tallenna ja sulje.

        Käynnistä Firefox uudelleen. Nyt launchyn pitäs pelittää Xubuntussas.

        Katohan, heti suomi24 nus-si 2 riviä tekstiä.
        ####
        ####
        ####
        Eli 2 ylintä ja alin. Tallenna ja sulje.
        Jokohan näkyis.


      • ----- -----
        ----- ----- kirjoitti:

        Katohan, heti suomi24 nus-si 2 riviä tekstiä.
        ####
        ####
        ####
        Eli 2 ylintä ja alin. Tallenna ja sulje.
        Jokohan näkyis.

        Nus-si taas :D



        Eli 2 ylintä ja alin. Tallenna ja sulje.
        Nyt et nus-si paskasaitti


    • Ja paskat...

      Koitin tehä ohjees mukaan mutta ei toimi.Siellä ei ollu chrome kansiota, tein semmoisen ja sen sisälle launchy.xml tiedoston.Käynnistän Firefoxin ja katon sinne kansioon niin sinne ilmestyy 2
      launchy.xml tiedostoa. Poistan toisen niin kohta on taas 2 launchy.xml tiedostoa siellä.

      • ----- -----

        Sinne jää johonkin jotain muistiin, kun välillä komennot kelpaa ja välillä ei.
        Onko tiedostojen sisältö ja koko sama?
        Koitappas vielä kerran. Sammuta varalta koko Firefox.
        killall firefox
        Tyhjennä chrome kansio kokonaan komennolla
        rm ~/.mozilla/firefox/*.default/chrome/*
        ja teet ohjeiden mukaan.
        Kummaa on jos sinne vielä ilmestyy 2 identtistä tiedostoa.


      • ----- -----
        ----- ----- kirjoitti:

        Sinne jää johonkin jotain muistiin, kun välillä komennot kelpaa ja välillä ei.
        Onko tiedostojen sisältö ja koko sama?
        Koitappas vielä kerran. Sammuta varalta koko Firefox.
        killall firefox
        Tyhjennä chrome kansio kokonaan komennolla
        rm ~/.mozilla/firefox/*.default/chrome/*
        ja teet ohjeiden mukaan.
        Kummaa on jos sinne vielä ilmestyy 2 identtistä tiedostoa.

        Näitäkin vois kokeilla.
        Käynnistyykö vlc päätteeltä komennolla
        /usr/bin/vlc
        jos ei, niin vlc ei löydy tuosta polusta. Missähän vlc.. missähän vlc..
        Jos vlc käynnistyi ja muutenkin niin:
        Asenna vlc uudelleen komennolla
        sudo apt-get remove vlc && sudo apt-get update && sudo apt-get install vlc
        Poista launchy Firefoxin laajennuksista avautuu sinnepäin komennolla
        firefox about:addons
        Asenna launchy uudelleen tuolta
        https://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/launchy/
        Editoi launchy.xml tiedosto vastaavaksi
        http://pastebin.com/cj28gy4G
        Nyt se ehdottaa kaikkea avattavaksi vlc:llä kun valitset launchyn
        hiiren oikeasta ;) type 1


    • Ilmainen "digiboxi"

      Jos käytössäsi on Linux (esim. Ubuntu, Mint, Debian,..) niin moni asia käy kätevämmin. Saatavana on asennusohjelmat jotka tekevät kaikki asetukset kerralla ja helposti ilman että tarvitsee itse tietää tekniikasta juuri mitään. Kahden asennusohjelman ajamisen jälkeen Firefox: ssa on hiiren oikealla napilla aukeava Launchy-menu jossa on: YLE Areenan nauhoitus, Katsomon katselu ja Katsomon nauhoitus. Areenan puoli on varmatoiminen, tuo Katsomo hieman vaihtelee riippuen mitä MTV antaa ulos ja on tietysti vain niille ilmaisille ohjelmille. Ubuntu Foorumi on hyvä paikka oppia lisää mutta täytyy kirjautua sinne jotta näkisi kaikki kuvat ja ohjeet. Tuossa on yksi asennusohje Ubuntulle (ja yhteensopiville):

      http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=14127.msg328756#msg328756

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe