18v Synttärit

ratfaceboy

Miten juhlistaisin synttäreitä ilman kavereita? Heitä kun ei ole.

13

1907

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blah.

Mullakin on joidenki kuukausien päästä 18v synttärit.
      Voihan sitä aina ite jotain tehhä.

• dsg634

En tiedä, mutta onneksi olkoon! Ehdit vielä saamaan ystäviä!

• tarvinneekko sitä edes juhlistaa? en mä nää siinä oikeestaa mittään juhlimisen arvosta... ei mullakaan mitenkään järjettömän paljon kavereita oo, 18v synttäreihin on vielä n. 1,5 vuotta aikaa mutta koittaahan se joskus... enkä kyllä oikeen tiiä mitä siinä odotan, alkoholia ja tupakkaa kun en halua, autokortista en haaveile eli iästä ei oo oikeestaan mitää muuta ku numero minulle.

oon vaan päättäny että totuttelen elämään yksin, mä en muutenkaan oo mitenkään erityisen sosiaalinen ihminen enkä pidä mistään isoista juhlista.

• -----------

Älä juhlista. Mua ainakin vituttаa synttärit aivan sаatanasti, koska:

A) joudun viettämään ne aina yksin, mikä on melko masentavaa.
      B) toivo paremmasta huomisesta hiipuu vuosi vuodelta, kun ikää tulee lisää mittariin

• 15

Voi vittu teiän kanssa, nuo kyyniset viestit on niin hienoja että niitä lukee ihan mielikseen.
      En tiedä mutta joka päivä tälle saitille täytyy tulla vilkaiseen.
      Ite olen osapaäiväyksinäinen aina silloin kun nuo sosillaiset tyypit alkaa ahistaan.

Mutta synttäreitä nyt voi juhlia vaikka miten, pääasia että on rauha ittensä kanssa eikä tarvi jatkuvasti esittää tai hakea jotain mikä on yleisesti hyväksyttyä.

• ratfaceboy

Ei niitä kai oikeastaan tarvisi juhlistaa ja itsehän olen myös sitä mieltä, että ikä on vain numero tai sosiaalinen status jonka saa kun viettää tarpeeksi kauan elävien ihmisten kirjoissa. Lähinnä sen takia olisin halunnut jotain normaalista päivärytmistä poikkeavaa tehdä kun äitini on niin huolissaan siitä kun sanoin viettäväni synttärit yksin tietokoneen ääressä. Todennäköisesti syön kakkua poistumatta ulos pakkaseen.

• nytjo20v.

Voisi mennä paskemminkin.

Ite paiskoin töitä ja kävin lukiossakin 18:sta syntymäpäivälläni, ei juhlia tai mitään.

Kakun syöminen koneen äärellä on jo melko luksusta ja juhlaa mielestäni :P

• onnea!

ONNEKSI OLKOON! Pidä hauskat synttärit! :)

• fwefw

Älä sure, itse vietin ihan mukavat 18v synttärit isän ja pikkusiskon kanssa. Kakku tehtiin ja vähän otettiin juhlajuomaa. Mukava, rauhaisa ilta läheisimpien ihmisten kanssa, mikäpä siinä. Ei mitkään ikimuistoiset synttärit, mutta olisi voinut olla huonomminkin, yksin koneella istuen.

• pizzaface:)

Et kai sinä sentään rottanaama ole...? (Kamala nimimerkki!)

Nauti elämästäsi, kaikille riittää ystäviä, niitä ehtii kerätä elämän varrella. Hyvää synttäripäivää :)

• kiiiiialiaoooooooo

vuokraa ja katso leffoja koko päivä/yö, hanki herkkuja, hyvää ruokaa ja juomista riittävästi.

Kokkaa kunnon illallinen viineineen tai mene ravintolaan syömään

Keilausta?

Risteily?

Vuokraa lapista mökki, laskettele?

Käy ostamassa itsellesi jotain turhaa ja/tai osta uusi vaatekerta

Onko samana päivänä lähistöllä joku musiikkikonsertti?Mene sinne.

Tykkäätkö urheilusta, mene urheilu otteluun?

Oletko taiteellinen, maalaa taulu, veistä puusta, kirjoita runo, tee biisi tms. synttärien kunniaksi/ muistoksi.

Kirjoita itsellesi kirje, jonka avaat vasta kun olet esim. 25v, 30v, 40v
      Kirjoita kirjeeseen tavotteita, missä haluaisit olla silloin ja silloin, olisitko missä ammatissa, missä asuisit, kenen kanssa jne.Mihin olet tällä hetkellä tyytyväinen 18 vuotiaana yms.

Mene kartingia ajamaan?

Yksin baariin?

Soita oikealle ennustajalle, ei 0700

Kylpylään

Osta kioskilta ässä arpa, tee lottoa, kenoa, pitkävetoa tms.

Mene strippi baariin

Käy parturissa, tee muodonmuutos, värjää, leikkauta hiukset?

Pistä nettiin treffi-ilmoitus tai hae kirjeenvaihtokavereita/mailikavereita

Tilaa itsellesi joku aikakausilehti

• pieni tyttönen vain

Mie täytän kans parin kuukauden päästä 18.v. Baariin EN ole menossa ja 'kaverit' on messissä vaan jos olisi ryyppybileet tiedossa.

Jos asuisin edes kaupungissa menisin jonkun aivan randomin vastaantulijan pyytämään kanssani uimaan vaikka vaatteet päällä lähinpään jokeen/järveen/lampeen tai muuta vastaavaa. Koska en asu kaupungissa taidan vaan mennä tuonne lähipellolle tekemään kynttilä kuvioita ja sitten harjulle yksinäiselle kuutamopiknikille ihailemaan niitä kynttilänvaloja..

• V3rna

tää on kyl tosi vaikee, ittellä vajaa parikuukautta noihi ja tös kohtaa frendit hylkää iha tyhjä päälle. kiirus tulee eikä uusillekkaa viittis heti paljastaa ettei oo aiempia jäljel. Baarista sitä kait helposti uusia sais, nii on huomannu ja kuullu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      107
      6904
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4431
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3806
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3502
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3498
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      188
      3445
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2949
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2654
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2491
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13