hei missä kunnossa on Kolin rinteet? Tullaan viikolla etelästä Lieksaan lomille ja vois käydä laskee, pääseeks jäätietä jo?
kolin rinteet
7
189
Vastaukset
- quqquluuruu
Rinteet taitaa olla ihan kunnossa, mutta jäätie kaipailee vielä n. 30cm lisää jäätä.
- jäätietä
Paljon pitää olla?
- tulijakatsoinetistä
UKKO-KOLI
Avoinna rinteet Pielinen (nro 3) ja Välirinne (2) sekä Ipatin (5) loppuosa. Tuolihissi palvelee nousijaa. Ipatin hissi (8) ja rinteet (4 ja 6) aukeavat lauantaina 16.1. Lumetuksessa Ukko-Koli (1)
LOMA-KOLI
Avoinna viikonloppuisin Hiidenhäntä (4), Mustarintanen (3), ankkurihissi, lastenrinteet
1, 2 ja 3
Sompahissi ja mattohissi
Snowtuubi ja pulkkamäki- kivaaon
Somppuhissi, sinne, sinne!!!!
- KohtapuolinAvataan
Jäätie avattanee huomenna yle pohjois-karjalan radion mukaan! Ongelma on nyt railot joita tuli pakkasen lauhtuessa, ja lumen puute! Radiossa varoitettiin kun ei ole lunta että pitää tietää minne ajaa kun ei ole aurauspenkkoja jäätien reunoilla! Eksymisen mahdollisuus on olemassa jos on huono ilma, ja sitten ei tiedä mitä siellä varsinaisen jäätiealueen ulkopuolella on, ties millaisia railoja! Jäätä oli tänään 45 cm, ja vähimmäisvaatimus on 40 senttiä! Kokoajanhan se jäänvahvuus lisääntyy!
- rinteet-kallellaan
Kolin rinteet ovat jyrkässä kunnossa. Ihan kallellaan ovat. 30 astetta on aika lähellä.
- hjrtjyjuyjyjyjj
Tänään oli radiossa, jäätie avattaneen perjantaina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997843- 1075607
- 2754871
- 494833
- 753604
- 512849
- 632595
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284