"Haluaisitko rakastella?" Kuiskasin Carlin korvaan istuessamme sohvalla, seuraten presidentinvaalien tuloslähetystä. Hän vastasi myönteisesti ja työnsin hänet edelläni makuuhuoneeseen. Riisuimme toisiamme hitaasti ja suutelin häntä joka puolelle. Asetin hänet makaamaan selälleen ja otin hänen kovan kalunsa suuhuni; nuolin alhaalta ylös, ja välillä nuolaisin peppureikääkin. Hän voihkaisi lujemmin aina kun kieleni sipaisi peppua.
Työnsin kivikovaa kyrpää yhä syvemmälle kurkkuuni miltei niellen sen; se kiihottaa minut joka kerta äärimmilleen ja Carl rakastaa sitä. Käskin hänen kääntyä kontilleen peppu minuun päin, jotta näkisin kunnolla hänen peppureikänsä. Levitin käsilla pakaroita ja työnsin kieleni syvälle reikään. Hän voihki lujaa kun samalla koskettelin hänen kovaa kaluaan. Jätin hänet hetkeksi pylly pystyssä odottamaan, kun etsin käsiini dildon ja liukkarin.
Nuolaisin vielä hänen reikäänsä, levitin liukkaria dildoon ja työnsin sen hitaasti hänen peppuunsa. Hän äännähti kovaa ja kiemurteli nautinnosta. Työntelin dildoa nopeammin hänen sisälleen ja runkkasin samalla. Koskettelin ja silittelin myös hänen kehoaan joka puolelta, joka tuntui saavan hänet ekstaattiseen tilaan.
Tässä vaiheessa olin myös itse niin kiihottunut että tunsin valuvani pikkuhousuihini. Niinpä otin ne pois päältäni ja käskin Carlin kääntyä selälleen jälleen...
http://kinkyjensalaisuuksiensali.blogspot.com/2012/01/chapter-ix-vaali-illan-huumaa.html
Vaali-illan huumaa
1
1128
Vastaukset
- y.w.
Vaali-illasta kelpaakin kertoa. Tulisipa se toinenkin kierros kohta niin saan lukea varmaan uuden tarinan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?982038- 981488
- 1121187
- 771085
- 1211072
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51887
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58846- 36822
- 33733