Kroatia yöpymispaikat

heebo2012

Olen suunnittelemassa autoilureittiä Dubrovnikista Trogiriin eli Dalmatian rannikkoa pitkin.

Mitä suosituksia teillä olisi yöpymispaikoista rannikolla? Perinteinen hotels.com sivusto antaa erilaisia bed&breakfast tyylisiä vaihtoehtoja, mutta ne ovat kovin kalliita. Ei helpolla löydy alle 80 €/yö. Onko niin, että en vain osaa etsiä erilaisia vaihtoehtoja vai onko yöpyminen maassa todellakin kallista?

Matkan järjestän kesällä eli juuri silloin kun on turistikausi.

4

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teiden varrella on paljon tarjontaa joita ei löydy miltään sivustoilta. Jos sen yöpaikan sijainti ei ole niin kovin tärkeä, niin uskon että löydät aprille matkailijalle yösijan aamiaisella varmuudella alta 50€:n - siis paikan päällä bongattuna.
      -E

    • alpinus salvelinus

      Itse olen matkustellut nyt 6vuotta ympäri Kroatiaa ja majoitus on hoitunut aina yksityisiltä eli sobe kyltin takaa tai sitten paikallisilta kysymällä.Normaalisti kaksi henkilöä saa majoituksen 20eurolla ,kallein on ollut 30e.Ja majoitus on ollut usein vanhan kaupungin alueella mihin valmismatkalainen harvoin pääsee majoittumaan,paikkakuntien välillä ei juuri eroja.Omat matkani olen tehnyt suurimman sesongin ulkopuolella joten heinä-elokuussa hinnat hiukan kalliimpia.Ja eikun hyvää reissua sinulle.

      • heebo2012

        Kiitos :)

        Mukavaa kuulla että yöpaikkoja löytyy myös paikan päällä bongattuna.


    • travelbag

      Aikoinani seilasin purjeveneella Kroatian rannikkoa, siella pohjoisemmassa. Loysimme halvan leirinta alueen, jossa ravintolat, halpa ja hyva ruoka.
      Katsopa eri leirinta paikkoja, autokin kun on omasta takaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2569
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      203
      2318
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2262
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      176
      1762
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1288
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe