vitun vitun vittu! Ei pysty saatana etes kaupas käymää. Ei iltalenkkiä ei ulos oo menemistä. Ei pysty ei uskalla.
Saatanan saatana. Kohta jo perkele vuoden vuoden ollu sisällä. No joo vittu siis olen väkisin joutunu käymää kaupassa 2-3 kertaa kuussa mutta turhia ei himan ulkopuolella oleilla.
Humalassa pysty liikkuu viel joku kuukaus sitte mut ei enää viinakaa vie tota paskaa pois aivoista.
Tuntuu vaa et kaikki on nii saatanan turhaa. Mä oon kaupas ja kelaan samal et vittuako mä täällä teen. Siis tuntuu vittu et missään ei oo mitään järkee ymmärrättekste?
Just oltii viikoloppun dokaamas ja "pitämäs hauskaa" mut ei vittu saatana ku kiinnostus lopahti niin täysin et oli pakko lähtee het alkuilllast himaa ku tuntu pää sekoo. Tuli sellanen "tyhjä olo" et niiku ei jaksais vittu ees kelaa mitää eikä jutella frendeille ei etes kuunnella niitä.
vittu mä taian olla todella sairas yksilö. Ainaki päästäni. Siis tietysti mua heikottaa ja väsyttää vitun 24/7 mut mikä ihme se on ku ei pysty ees nukkuu kunnol. Jotai tunnin tai parin pätkiä mut mitää 7-8 tuntii putkee ei oo onnistunu monee vuotee.
vittu mä saatana bodaan vaa himas kaiket päivät ja bodaan varmaa itteni hengiltä tätä menoa.
Onkohan tää saatana aivan toivoton tilanne?
Mitä vittua tää ny on saatana!
13
811
Vastaukset
- psykalle?
Nyt äkkiä psykologille aika! Siitä se lähtee, saat aluksi purkaa noita ajatuksias. Älä päästä tilannetta ainakaa pahemmaksi, vaan hae äkkiä apua! Tsemii!
- Hauis 126cm
En tiiä vittuako toi jeesais mihkää saatanan psykalle lähtee. Muutenkaa jaksa vittu liikkuu ja nyt taas eilisen 5 viiden tunnin hauistreenin jälkee niska nii jumissa ettei meinaa pystyy perkele suoras kävelee ku huimaa nii pirusti!
Mut anyways kiitti tsemeist!
Tänää ojentajat ja pohkeet. - psykalle?
Hauis 126cm kirjoitti:
En tiiä vittuako toi jeesais mihkää saatanan psykalle lähtee. Muutenkaa jaksa vittu liikkuu ja nyt taas eilisen 5 viiden tunnin hauistreenin jälkee niska nii jumissa ettei meinaa pystyy perkele suoras kävelee ku huimaa nii pirusti!
Mut anyways kiitti tsemeist!
Tänää ojentajat ja pohkeet.Ku kerran jaksat vedellä hauiksia, niin olisko mahdoton ajatus että siihen rinnalle ottais jonkun toisen harrastuksen?
Joka tapauksessa, todella vaikuttaa siltä, että elämääsi pitäis saada jotain sisältöä, edes jotain pientä. Taikka sinun pitäis löytää niitä kivoja, voimaa tuovia juttuja elämääs. Ja vaikutat kamalan negatiiviselta ja kärttyisältä. Toisaalta se on voisiko sanoa hyvä, koska sitten kun tilanne menee vieläkin pahemmaksi, et jaksa enää välittää mistään eikä voimavarat/kiinnostus riitä enää edes voimasanoja lataileen.
Joten, toisaalta on hyvä että oot valveilla tilanteestas. Jos ei psykalle jaksa lähteä, miten olis ihan vain ajanvaraus lääkärille ainakin tuon uniongelman takia? On seki jo jotain, jos edes yks ongelma saadaan korjattua. Ja tuosta psykalle menosta vielä, sanoit ettet tiedä auttaako se. Et voikkaan tietää ellet kokeile! :)
- cvsdfbvsdfb
http://www.tunnelukkosi.fi/tunnelukot/ Montako tunnelukkoa löydät itsestäsi. Minä löysin itsestäni kaikki, wuhuu, vähänkös mäoo hyvä..
- Anonyymi
Mä kans ainaki melkeen kaikki. Mikähän siihen johtaa? No ainakaan en ole ainut!
- Entätämä
Voiskos se viinan kanssa läträäminen olla ainakin osasyy noihin sun tuntemuksiin ja ongelmiin?
- voivoivoi
Ootko edes nähny vittuu koskaan? Kovasti jaksat siitä kirjoitella! Sairas olet pahasti, hae hoitoa ja aikuistu!!
- Elämäonlifee
Kuulostaa paniikkihäiriöltä/masennukselta oireet. Mulla auttoi lääkitys, pystyt käymään paikoissa ettei ahdistu eikä elämä masenna niin paljoa. Uniongelmatkin korjaantuu, nukkuu paremmin.
Ei ole toivoton tilanne, sun pitää vaan käydä lääkärissä juttelee oireista, enemmän kärsit muutoin. - Anonyymi
Morot tällekin palstalle
- Anonyymi
- "ei kaupas."
- "ei iltalenkkiä." = mutta hauislihasharjoituksiin pystyy.. eo. ilm. syy tässä?
- "ei ulos".
- "ei nuku". = oliskohan viinan juonnilla osuutta?
- Kielenkäytöstä päätellen koko kroppa ja mielentila käy ylikierroksilla!
- Haeppa nyt apua ammattiauttajilta.
Terv. mama- Anonyymi
Ei tuo seko mitään sympatiaa tarvitse. Vetelee jotakin kasvuhormoneja veronmaksajien kustantaessa elämisen. Samantekevää siihen asti kun ei sivullisia vahingoita.
- Anonyymi
Apua on saatavilla,kunhan haet esim.terveyskeskus ja siellä psykologi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579