HP:
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=792140&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19651&compartmentId=20152&categoryId=31154
Asus:
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=796314&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19651&compartmentId=20152&categoryId=3143414
Onko noista jompikumpi tai molemmat Windows XP yhteensopivia? Laite ei tule pelikäyttöön eikä työkäyttöön vaan tekemään vain yhtä tehtävää kerrallaan joten en tarvitse mitään suurtehoja, mutta käyttikseksi aion laittaa Windows XP:n tuon rajoittuneen Windows 7 Starter-p*skan tilalle (W7 Starter on vain pelkkä demoversio Windows 7:sta). Mutta toimiiko nuo koneet siis Windows XP:llä?
Lisäksi, konetta ei ole liikkuvaan nettikäyttöön joten myös wlan on turha, joten saakos sen wlan-kortin miten helposti noista pois? Mä nimittäin poista kaikista koneista wlanin turhana. Ja tuota konetta ei muutenkaan ole tarkoitus netissä käyttää ja roskaa ja haittaohjelmia keräämässä vaan ihan offline-koneena tekemässä rutiinitehtäviä.
Mulla on Windows XP asennuslevyjä ja lisenssejä useampikin joten se puoli on kunnossa kyllä.
HP Mini 110 vai Asus EEEPC 1011PX, onko Win XP-yht.sop.?
4
212
Vastaukset
- Elgin Sparrowhawk
Kato ihan ite valmistajien tukisivuilta notta löytyykö noihin ajureita XP:lle.
Miksi ottaisit wlan kortin pois? Wlanin kun voi itse sulkea läppäristä ja wlan kortin voi ottaa pois päältä...
- windowsit sekoilee
Monissa koneissa Wlan menee automaattisesti päälle kun koneen avaa ja se pitää sulkea itse. Lisäksi Windows tunnetaan siitä että siinä voi asetukset mennä sekaisin ja Wlan mennä automaattisesti päälle jos asetukset on sekaisin eikä niiden tarvitse edes mennä pahasti sekaisin, pieni dementiakohtaus Windowsille riittää.
Minä ainakin irrotan wlan-kortin ihan fyysisesti koneista joissa en koe wlania tarvitsevani, onpahan ainakin varmempi keino ettei mene edes vahingossakaan päälle kun koko wlania ei ole.
- Jaskasss
Windows 7 Starter ok.. todella hyvä. Ja sitä wlan korttia ei tartte repiä pois jumalauta. Vaikka sillä tekis mitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2922452Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1412228Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132048- 1711560
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381267Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193888- 85886
- 174846
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 51667