Vem ska man rösta på ?

kekkonens tid

Vilket presidentpar blir mest representativt för omvärlden?Ett modernt grönt homosexullt( maken invandrare ) eller ett konservativt ?Niinistö får ett plus för sin unga vackra fru.Det är inte lätt för en gammal tant att hänga med i svängarna.

5

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haavisto nästa

Niinistö får för sin vackra fru???? Tycker du att Haavistos fru är ful???
      Stor betydelse vad dom gamla tanterna tycker, dom är många och aktiva röstare.

• kekkonens tid

Nej,men Jenni är sötare.Vi tanter ÄR många , gubbarna dör tyvärr litet tidigare.Såklart är det en medborgarskyldighet att rösta.Vi är uppfostrade så.

• Haavisto nästa

Bra för din del om du tycker så! Sylvi Kekkonen var inte särskilt "söt", men hon var landets mor, och klarade dej bra, resten skötte Anita Hallamaa om.
      Fast Jenni är söt, så är det Sauli som skulle ha varit presidenten. Till all tur blir det inte så, ja minns bra hur motbjudande han var som finansminister. Vilka ut¨låtanden till pressen, och medborgaren behandlades som luft. Nu skall vi se framåt och välja Pekka till president.

• kekkonens tid

Det ska vi göra.Alla ungdomar i min familj röstade redan på Haavisto,så visst måste jag lita på deras omdöme.

• Haavisto nästa.
        kekkonens tid kirjoitti:

Det ska vi göra.Alla ungdomar i min familj röstade redan på Haavisto,så visst måste jag lita på deras omdöme.

Bussig tanta!! Jag kommer att njuta när ja mailar omkring till vänner i olika länder.
        Vi har en president som är grön, han är gay, gift med en columbian och vapenvägrare. Dom blir gröööna!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      64
      2116
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1722
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1186
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      357
      1126
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      329
      1103
    Aihe