Microsoftin paskaluuri ei toimi

ubuntu-käyttäjä

15

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olt Poi
    • Oliko tuo nyt uutinen?
      Tuliko tuo jollekin yllätyksenä?

    • Pentti Nelonen

      Windows -luuri toimii kuin junan vessa, ja samalta se tuoksuukin.

      Nami.

    • penafani
    • penafani
      • Ei myynnistä ole paljoakaan iloa, ainakaan pitkällä tähtäimellä. Hypetyksellä on ennenkin saatu myyntiä aikaan, mutta kun asiakkaat pettyvät, he siirtyvät helposti toiseen leiriin. Näiden takaisin saaminen onkin sitten vaikeaa.

        Sitäpaitsi Noksulle tulee vielä iso lasku puhelimiensa takuukorjauksista, sano mun sanoneen.


      • Windows 8
        Töppönen kirjoitti:

        Ei myynnistä ole paljoakaan iloa, ainakaan pitkällä tähtäimellä. Hypetyksellä on ennenkin saatu myyntiä aikaan, mutta kun asiakkaat pettyvät, he siirtyvät helposti toiseen leiriin. Näiden takaisin saaminen onkin sitten vaikeaa.

        Sitäpaitsi Noksulle tulee vielä iso lasku puhelimiensa takuukorjauksista, sano mun sanoneen.

        "Ei myynnistä ole paljoakaan iloa, ainakaan pitkällä tähtäimellä. Hypetyksellä on ennenkin saatu myyntiä aikaan, mutta kun asiakkaat pettyvät, he siirtyvät helposti toiseen leiriin. Näiden takaisin saaminen onkin sitten vaikeaa."

        Ihanaa, argumentoit justiin Androidia ja Upuntua vastaan.


      • Halvalla menee

        Lumiaa sai jenkeissä 0$ hintaan uuden liittymän kanssa. Briteissä sen mukana annettiin ilmaisia Xboxeja...


      • ubuntu-käyttäjä
        Windows 8 kirjoitti:

        "Ei myynnistä ole paljoakaan iloa, ainakaan pitkällä tähtäimellä. Hypetyksellä on ennenkin saatu myyntiä aikaan, mutta kun asiakkaat pettyvät, he siirtyvät helposti toiseen leiriin. Näiden takaisin saaminen onkin sitten vaikeaa."

        Ihanaa, argumentoit justiin Androidia ja Upuntua vastaan.

        Sähän tyhmä olet. Töppönen argumentoi paska Windowsia vastaan. Android on muuten laitevalmistajille ilmainen Googlen puolesta, samoin Ubuntu on ilmainen, joten sitä ei myydä. Sinäkin saatanan idiootti Windows-rölli voit ladata ubuntun ihan ilmaiseksi. Vittu te Windows-käyttäjät olette umpityhmiä. Ihan ansaitsette sen että rahanne viedään tililtänne. Mitä vittua käytätte microsoftin paskatuotteita?


      • kalliksi tulee
        Halvalla menee kirjoitti:

        Lumiaa sai jenkeissä 0$ hintaan uuden liittymän kanssa. Briteissä sen mukana annettiin ilmaisia Xboxeja...

        No haeppa sieltä.
        Kaksi vuotta ja 50- 70$ kuussa.


      • ubuntu-käyttäjä kirjoitti:

        Sähän tyhmä olet. Töppönen argumentoi paska Windowsia vastaan. Android on muuten laitevalmistajille ilmainen Googlen puolesta, samoin Ubuntu on ilmainen, joten sitä ei myydä. Sinäkin saatanan idiootti Windows-rölli voit ladata ubuntun ihan ilmaiseksi. Vittu te Windows-käyttäjät olette umpityhmiä. Ihan ansaitsette sen että rahanne viedään tililtänne. Mitä vittua käytätte microsoftin paskatuotteita?

        Ei se oikeastaan ole ilmainen. Jos haluaa, että puhelimeen saa Android Marketista ladattua softaa, valmistajan pitää maksaa lisenssimaksu. Jos puhelimeen taas ei saa Android Marketista softaa, sen myyminen on hyvin vaikeaa.


    • /7\|/7\

      nokian akku menee siihen kun pitää eheyttää ja etsiä viiruksia.

      • :)

        Kännissä voi aina puolustella, ett se oli toi puhelin ku kaatu ja vei mut mukanaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe