Sisätilanlämmitin ja asennus?

kylmäkalapuikko

miten sisätilan-lämmittimen asennus tapahtuu? Autossani on pistorasia lisävarusteille, semmoinen pieni pyöreähkö reikä, lämmitin on hommattu jo valmiiksi. Imeisesti tarvitaan vielä jokin lisäjohto/haaroitus läpivientiin?

5

1218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haaroitin ja johto

"Autossani on pistorasia lisävarusteille, semmoinen pieni pyöreähkö reikä"
      Pistorasioissa on yleensä kaksi reikää...

• puavo123

jospa kävisit lähimmästä varaosaliikkeessä tai korjaamolla jos vaikkapa osaisivat sinua neuvoa taikka jopa asentaa,älä ainakaan itse moiseen rupea ei siittä noilla taidoilla tule kuin sutta ja secundaa

• takkari

Kirjoiteuksestasi voi päätellä, että sulla ei ole tietoa siitä, mitä tarvitset. Vie korjaamolle tai anna jonkun asian osaavan tutun asennettavaksi.

Myös ostettavaksi! Nimittän jos lohkolämmittimenä on Defa, silloin pitää olla Defan haaroitin ja johtosarja. Jos Calix, niin lisäosat Calixin. Jne...

• kylmäkalapuikko

Onnistuuko Defan haaroitinsarjan asennus itse,vai oisko helpompi viedä suoraan korjaamolle? Hinta-arvioita?

• takkari

Haaroitinsarja maksanee noin 70 euroa ja työhön kuluu aikaa korjaamolla puolisen tuntia 0,5h * 70e/h = 35 euroa. Korjaamoilla on myös minimiaikoja, jonka veloittavat vaikka työhön menisi vain 10 minuuttia!

P.S. Edelliset luvut olivat vain esimerkinluontoisia noin arvoja! Nimittäin jos joku alkaa saivartelemaan hinnoista ja ajoista...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      191
      11569
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5479
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2767
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2405
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1871
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1845
    7. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      29
      1704
    8. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      12
      1576
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1486
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1478
    Aihe