sony bravia + stereot

vimpula79

Hei.

Osaatteko neuvoa miten saisin stereot liitettyä Sony televisioon? olen liittänyt johdon mutta mitään ei tapahdu vaikka Aux on päällä stereoissa...

10

2388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu, osataan...

Osataan kyllä. Liitä se RCA-kaapeli tv:n AUDIO OUT -liitäntään. Mistään INPUT-liitännästä et saa ääntä ulos.

• kouluttaja.

lue manuaali.

• av-vitsaus (org)

"Osaatteko neuvoa miten saisin stereot liitettyä Sony televisioon? olen liittänyt johdon mutta mitään ei tapahdu vaikka Aux on päällä stereoissa... "

Noinkin tarkoilla tiedoilla, kuin mitä sinä annoit, niin voin kertoa vastauksen suoralta kädeltä. Sinulla on väärin. Laita se liittimeen, ehkä. Valitse sen jälkeen jostain mahdollisesti eräs asetus.

• Sonyn tv:t tosiaan..

Sony osaa. Katsokaa tästä ..

http://4.bp.blogspot.com/_50rv3AgzGA8/RuEtlOTsy_I/AAAAAAAAAjk/qvXUzJ5bu6Y/s1600/Sony_Bravia_KLV-40V300A_40-inch_LCD_Display_Panel_Review_Back_HDMI_Jacks.jpg

Mikä noista on input ja mikä output? Eivätkö voi kirjoittaa siihen, mikä on mikäkin liitäntä. Esim. AUDIO OUT, AUDIO IN, VIDEO IN, ...
      Nyt en enää ihmettele, kun ihmiset eivät osaa kytkeä.

Samoin ihmettelen Sonyn kaukosäädintä, kun sielläkin on tuollaisia symboleita, jotka eivät aukea heti. Ihmettelen, miksi Sony on niin suosittu.

Ensin pitäisi siis käydä Sonyn tv-käyttäjän kurssi. Yksikin viisikymppinen kaveri käyttää Sony-tv:tään digiboksin kautta, koska pitää tv:nsä kaukosäädintä sekavana.

• silmäilijä.

tuossa on muuten ihan selvästi nuolella ilmaistu minne suuntaan signaali ko. liittimessä liikkuu.

• bravisti

Sama ongelma mulla. Gigantin myyjä tiesi, että nuo puna-valkoiset liittimet ovat tuloja varten. Jos haluan liittää tv:n stereoiden vastaaviin analogisiin liittimeen, pitää käyttää kuulokeliitäntää. Mulla on siihen sopiva kaapeli, mutta kun se on kytketty, on tv:n kaiuttimet mykkiä. Ei kovin tyydyttävä ratkaisu. Jos stereoissa on hdmi-liitäntä, voin liittää siihen hdmi-kaapelin, mutta vanhoissa laitteissa ei yleensä ole, eikä hyvissä stereoissa yleensä ole nytkään hdmi-liitäntää,

• mitkänuo

Onhan niitä punavalkoisia lähtöjäkin, esim. tuossa aiemmassa kuvassa ne oikeanpuolimmaiset punavalkoiset, ja on siinä toisetkin, joiden yläpuolella myös keltainen videolähtö.

• optout

Mitä tuloliitäntöjä stereoissasi on.
      Minulla on TV:n optinen out liitetty vahvistimen optiseen tuloon ja hyvin toimii.
      Vähän pitäisi olla lisää tietoja stereoistasi ennen kuin voi vastatata. Merkki/malli, mitä tuloliitäntöjä?

• optout

Tuodanoin tuli vielä mieleen että minulla oli Sony television asetuksissa sellainen kohta kuin käytetään ulkoista äänijärjestelmää. Ilman sitä ei ääni lähde lähtöliittimistä.

• H4ud1

Itselläni ei toimi tuon optisen kautta äänet kotiteatterista. On siis Sony Bravia 46" töllötin. Optinen on tv:ssä ja toinen pää vahvistimessa. Ei kuulu mitään..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      67
      7439
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      71
      7166
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      152
      5886
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      55
      4788
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4119
    6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3780
    7. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      31
      3407
    8. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      37
      3338
    9. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      80
      2823
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      206
      2408
    Aihe