sony bravia + stereot

vimpula79

Hei.


Osaatteko neuvoa miten saisin stereot liitettyä Sony televisioon? olen liittänyt johdon mutta mitään ei tapahdu vaikka Aux on päällä stereoissa...

10

2118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu, osataan...

      Osataan kyllä. Liitä se RCA-kaapeli tv:n AUDIO OUT -liitäntään. Mistään INPUT-liitännästä et saa ääntä ulos.

    • kouluttaja.

      lue manuaali.

    • av-vitsaus (org)

      "Osaatteko neuvoa miten saisin stereot liitettyä Sony televisioon? olen liittänyt johdon mutta mitään ei tapahdu vaikka Aux on päällä stereoissa... "

      Noinkin tarkoilla tiedoilla, kuin mitä sinä annoit, niin voin kertoa vastauksen suoralta kädeltä. Sinulla on väärin. Laita se liittimeen, ehkä. Valitse sen jälkeen jostain mahdollisesti eräs asetus.

    • Sonyn tv:t tosiaan..

      Sony osaa. Katsokaa tästä ..

      http://4.bp.blogspot.com/_50rv3AgzGA8/RuEtlOTsy_I/AAAAAAAAAjk/qvXUzJ5bu6Y/s1600/Sony_Bravia_KLV-40V300A_40-inch_LCD_Display_Panel_Review_Back_HDMI_Jacks.jpg

      Mikä noista on input ja mikä output? Eivätkö voi kirjoittaa siihen, mikä on mikäkin liitäntä. Esim. AUDIO OUT, AUDIO IN, VIDEO IN, ...
      Nyt en enää ihmettele, kun ihmiset eivät osaa kytkeä.

      Samoin ihmettelen Sonyn kaukosäädintä, kun sielläkin on tuollaisia symboleita, jotka eivät aukea heti. Ihmettelen, miksi Sony on niin suosittu.

      Ensin pitäisi siis käydä Sonyn tv-käyttäjän kurssi. Yksikin viisikymppinen kaveri käyttää Sony-tv:tään digiboksin kautta, koska pitää tv:nsä kaukosäädintä sekavana.

      • silmäilijä.

        tuossa on muuten ihan selvästi nuolella ilmaistu minne suuntaan signaali ko. liittimessä liikkuu.


    • bravisti

      Sama ongelma mulla. Gigantin myyjä tiesi, että nuo puna-valkoiset liittimet ovat tuloja varten. Jos haluan liittää tv:n stereoiden vastaaviin analogisiin liittimeen, pitää käyttää kuulokeliitäntää. Mulla on siihen sopiva kaapeli, mutta kun se on kytketty, on tv:n kaiuttimet mykkiä. Ei kovin tyydyttävä ratkaisu. Jos stereoissa on hdmi-liitäntä, voin liittää siihen hdmi-kaapelin, mutta vanhoissa laitteissa ei yleensä ole, eikä hyvissä stereoissa yleensä ole nytkään hdmi-liitäntää,

      • mitkänuo

        Onhan niitä punavalkoisia lähtöjäkin, esim. tuossa aiemmassa kuvassa ne oikeanpuolimmaiset punavalkoiset, ja on siinä toisetkin, joiden yläpuolella myös keltainen videolähtö.


    • optout

      Mitä tuloliitäntöjä stereoissasi on.
      Minulla on TV:n optinen out liitetty vahvistimen optiseen tuloon ja hyvin toimii.
      Vähän pitäisi olla lisää tietoja stereoistasi ennen kuin voi vastatata. Merkki/malli, mitä tuloliitäntöjä?

      • optout

        Tuodanoin tuli vielä mieleen että minulla oli Sony television asetuksissa sellainen kohta kuin käytetään ulkoista äänijärjestelmää. Ilman sitä ei ääni lähde lähtöliittimistä.


      • H4ud1

        Itselläni ei toimi tuon optisen kautta äänet kotiteatterista. On siis Sony Bravia 46" töllötin. Optinen on tv:ssä ja toinen pää vahvistimessa. Ei kuulu mitään..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe