Room. 1:26-32. kerätty vastaus, Mitä homous / homot ovat:
- Luonnonvastaista
- Ihmisruumiin häpäisemistä
- Saastaista
- Häpeällistä himoa
- Kiimaista
- Riettautta
- Villiintymistä
- Kelvotonta mieltä
- Sopimatonta
- Täynnä vääryyttä
- Pahuutta
- Ahneutta
- Petosta
- Jumalaa vihaavia
- Vailla luotettavuutta".
Room. 1:26-32.
Raamatun Sana on totuus, vaikka joku sivistymätön olisikin opiskellut hyvän teeskentelytaidon ja osaisi pettää ihmiset luottamaan itseensä.
Vertaa Room. 16:17-18.
Raamatun luonneanalyysi homoista
9
70
Vastaukset
- Olet tekopyhä
Miksi et sitten itsekään noudata kaikkia Raamatun sääntöjä? Noh? Onko sinulla varaa tuomita toinen ihminen pelkän yhden asian takia, kun et itsekään elä täysin Raamatun mukaisesti?
- Jeesus auta ja johda
Hyvä sana oli tuo Roomalaiskirjeen opetus!
♥ Jumala on antanut omilleen järjen, jota saamme käyttää Pyhällä Hengellä täyttyneinä. Se on se "ylhäältä tuleva viisauus.." (Jaak. 3:17), jota kaikki uskossa olevat saavat anoa. Jaak. 1:5. Itse tahdon tukea Suomen esivallan oikeudenmukaisuutta, siltä osin, kuin sitä vielä on jäljellä. = "Vanhurskaus kansan korottaa, mutta synti on kansakuntien häpeä!" Snl. 14:34. Olemme Turussa rukoilleet hartaasti 1 Tim. 2:1-4 rukousta Suomen esivallan puolesta. Ja tahdomme esivallalle rukoustemme mukaista hyvää, emme Haavistoa!!! Nyt voimme myös toimia rukoustemme mukaisesti. Jeesus on antanut meille vaikutusmahdollisuuden. Paljon tapahtuu sen mukaisesti, mitä uskovina rukoilemme ja teemme sitten rukoustemme mukaisia valintoja. Olemme rukoilleet, ettei Haavistosta tule presidenttiä (se olisi kauhistus), joten TOIMIMME rukoustemme mukaisesti äänestämällä Niinistöä. Olemme saaneet Jumalalta mahdollisuuden sulkea Haavistolta oven. Jokainen Niinistöä äänestävä sulkee osaltaan demonien esiinmarssin ovea. Itse olen työntänyt tuota jumalattomuuden ovea kiinni jo jonkin verran auttamalla monia äänestämään Niinistöä. Näin Jumala tahtoo! Ikävä vaan, että rakkaat uskovat eivät viivy rukoukessa kysellen tätäkin asiaa Jumalalta. Joo. Tärkeintä seuraavassa vaiheessa on Sauli ja Jenni Niinistön uskoontulo! Sitä rukoilemme!
Jeesus auta! - sekava valtias
Täällä http://www.vapaa-ajattelijat.fi/kritiikki/raamattu/raam1.html olisi hieman analyysia raamatusta.
http://m.irc-galleria.net/user/-Insomnium-/blogs?blog_entry_id=31539367
Järjetöntä,haittaak se? - juuri sellainen
Tunnen yhden homon joka on prikulleen tuollainen aloittajan kuvaama. Mutta olen tuntenut erilaisiakin.
- Itsekin hetero
Minä tunnen tuhat heteroa, jotka ovat prikulleen aloittajan kuvaaman kaltaisia.
- tuhat ja yksi
Itsekin hetero kirjoitti:
Minä tunnen tuhat heteroa, jotka ovat prikulleen aloittajan kuvaaman kaltaisia.
tunnen muutaman Jumlaan uskovan, jotka ovat aloittajan luokitteleluun sopivia.
Raamatun luonneanalyysi homoihin suhtautumisesta:
Matt. 5:7
Autuaita ovat laupiaat, sillä he saavat laupeuden.
Rinnakkaisviitteet
Ps. 41:2 Autuas se, joka vaivaista holhoo! Hänet Herra pelastaa pahana päivänä.
Matt. 25:35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne; > Siirry
Matt. 25:36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
Luuk. 6:36 Olkaa armahtavaiset, niinkuin teidän Isänne on armahtavainen. Siirry
Luuk. 6:38 Antakaa, niin teille annetaan. Hyvä mitta, sullottu, pudistettu ja kukkurainen, annetaan teidän helmaanne; sillä millä mitalla te mittaatte, sillä mitataan teille takaisin."
2Tim. 1:16 Antakoon Herra laupeutta Onesiforuksen huonekunnalle, sillä usein hän on minua virvoittanut, eikä ole kahleitani hävennyt;
Jaak. 2:13 Sillä tuomio on laupeudeton sille, joka ei ole laupeutta tehnyt; laupeudelle tuomio koituu kerskaukseksi.
Laupeutta homojakin kohtaan toivova umpihetero Devoit :)- Mikä on kunniallista
Ei homon homoksi sanominen ole syntiä eikä vielä laissa kielletty. Homohan on homo. Pari vuosikymmentä sitten homoksi sanominen oli suurinta kunnianloukkausta. Nyt se on kirkossakin kunniamaininta. Mutta menepäs sanomaan homoa heteroksi. Saat kunninaloukkaussyytteen.
Kirkko muuttuu - muutummeko sen mukana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235853- 601997
- 271449
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2351238- 741125
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531097Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️681084- 511052
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431046Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995