jättää lcd television pinnalle ilkeän pyyhintä jäljen mikrokuituliinalla pyyhtittäessä,
liinan oli uusi, pakkauksesta otin suoraan. Tv ruutua ei saa puhtaan näköiseksi
millään vaikka miten yrittää pyyhkiä. Ei kai aine ole vahingoittanut tv kuva ruudun pintaa? Millä konstilla kuva ruuden pinnan saa puhtaan näköiseksi.
Vivanco puhdistus sarja maksoi mustassa pörssissä 14 euroa.
taulu tv puhdistus aine vivanco.....
3
518
Vastaukset 3
- kiinnostaa myös
Olen itsekin kiinnostunut puhdistuskokemuksista ja -tietämyksestä.
Hm... meille ostettiin LCD-tv 19 kk sitten, eikä se ole kerännyt pölyä, kuten putki-tv teki eli ei ole tullut puhdistustarvetta. Onneksi, koska arveluttaa lähteä pyyhkimään.
Oliko sinulla LCD-näytöllä jotain likaa, kun lähdit pyyhkimään? Rasvaisia sormenjälkiä?
Jos aine on tosiaan tarkoitettu LCD-näytöille, ei sen pitäisi vahingoittaa. Liinan pitää olla hyvin puhdas, mieluiten uusi, koska likainen liina naarmuttaa näyttöä. TV:n mukana on voinut tulla puhdistusliina (ainakin ostamani Panasonicin mukana tuli) ja ohjeita. Tietokoneen näyttöä olen tainnut pyyhkiä jollain, eikä ole ollut ongelmia (siihen tulee joskus sormenjälkiä...). - Antistaattinen herne
Ei niihin kannata mitään mänkeejä laittaa koskaan, pelkkä mikrokuituliina riittää, Tsamtsunkissakin on pölyäkeräämätön ruutu, antistaattinen.
- phililps"32
Taulutelevision ruudulla ei ollut sormen jälkiä, se näytti muuten likaiselsta.
En suosittele käyttämään tuota edellä mainittua puhdistusainetta ja en tiedä ovatko muutkaan puhdistus aineet sen parempia
Pyykkäisy jälki voi jäädä ruudulle, koska tv ruutu on kimmoisaa ja pehmeää ainetta,
jos vertaa kuvaputki televisioihin, niissä oli kova lasipinta.
Tv:n mukana ei tullut mitään puhdistus liinaa. Ostin optikolta pehmeän mikrokuitu liinan, sillä pyyhintä pitäisi riittää. Vahingosta viisastuneena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38537Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 34502
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68479