"Kohtuuden ystäville sekoitan kolme maljaa: ensin tyhjennetään malja terveydelle, sitten toinen rakkaudelle ja nautinnolle ja kolmas rauhalliselle unelle. Kun tämä malja on juotu, viisaat vieraat lähtevät kotiin. Neljättä emme enää halua, se on väkivallan malja; viides tuo mellakoinnin, kuudes irstailun, seitsemäs mustan silmän, kahdeksas poliisin, yhdeksäs pahoinvoinnin ja kymmenes raivon ja esineiden rikkomisen." Filosofi Eubolos (n. 375eKr.)
Kolmas kumottu, sitten kotiin...
2
96
Vastaukset
- Niinittäjä
Niin, kaipa antiikin ajallakin oli poliiseja...asiaa muuten. Itse pyrin lopettamaan juomisen aloittaessani irstailun.
- ju hannu
Tajusin juuri että se maljojen kokohan kaiken määrää. Meillä täällä perähikiällä forsassa pari kaljaa on perskänni ja kunnon tumut on kolmen päivän ränni. Yhdelle ku mennään niin se pöljä humala ja kebabin kautta kotio. Ite join just mäyräkoiran ja viimiset neljäpulloa meni ihan väkisin ja vaahtoa tuli korvista asti. Ei maistunut mutta pakko oli juoda kun ei muuta ole. Kännissä en ole enkä pöljässä humalassa vaikka yhden(mäytäkoira) olen juonu. Kalja on krapuajuoma ja ensiviikon loppuna pitää ostaa oikeaa alkoholia jos juon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 52977
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604