"Paikansimme autonne vian rikkoutuneeseen jäähdyttimeen. Jäähdytin on hajonnut sisäisesti ja vaihteistoöljy/jäähdytinneste ovat seonneen keskenään.
Korjausarvio kaikkine osineen/töineen liikkuu 1800e paikkeilla. Ohessa hintaarvio eriteltynä."
Chrysler Neon=halpa ostaa, järjettöman kallis ylläpitää
13
535
Vastaukset
- neoniton
Luulenpa ettei niiden ole tarvinnut edes kovin kauaa vikaa etsiä. Sama ongelma kun on vähän kaikissa Neoneissa. Sisältääkö tuo hinta laatikkoremontin?
- Cola
Ei sisältänyt ja lisäksi lopputulos olisi ollut epävarma.
Kuulemma ensimmäiset n. 1000 km olisi näyttänyt, että
kestääkö/toimiiko. Mutta työlle ei siis takuuta tms.
Järjetön riski siis, joten en innostunut. Taatusti tämän
elämän viimeinen Chrysler. B- vaihtoehtona suositeltiin
kevyempää remppaa n. 1000 € tarvike syyläri jne, mutta
järjetöntä sekin. - 1+3=4
Cola kirjoitti:
Ei sisältänyt ja lisäksi lopputulos olisi ollut epävarma.
Kuulemma ensimmäiset n. 1000 km olisi näyttänyt, että
kestääkö/toimiiko. Mutta työlle ei siis takuuta tms.
Järjetön riski siis, joten en innostunut. Taatusti tämän
elämän viimeinen Chrysler. B- vaihtoehtona suositeltiin
kevyempää remppaa n. 1000 € tarvike syyläri jne, mutta
järjetöntä sekin.Voihan sen tehdä tietysti noinkin, tai sitten ostaa rockautosta syylärin alle 77-taalalla ja heittää itse paikalleen.
Tuo syylärivika on niin yleisessä tiedossa oleva tyyppivika, että miksi täytyy jäädä odottelemaan noinkin halvan osan rikkoutumista?
Jokainenhan tietää että automaattilaatikko ei ole kovin pitkäikäinen jos öljynä käyttää jäähdytysnestettä. - ja huononee edelleen
1+3=4 kirjoitti:
Voihan sen tehdä tietysti noinkin, tai sitten ostaa rockautosta syylärin alle 77-taalalla ja heittää itse paikalleen.
Tuo syylärivika on niin yleisessä tiedossa oleva tyyppivika, että miksi täytyy jäädä odottelemaan noinkin halvan osan rikkoutumista?
Jokainenhan tietää että automaattilaatikko ei ole kovin pitkäikäinen jos öljynä käyttää jäähdytysnestettä.moniko tavallinen perheen äiti tai iskä ymmärtää vaihtaa syylärin ennakkoon??
JENKKILAATUA for never! - Neon 2
ja huononee edelleen kirjoitti:
moniko tavallinen perheen äiti tai iskä ymmärtää vaihtaa syylärin ennakkoon??
JENKKILAATUA for never!Jokainen Neonin kuljettaja tuntee jäähdyttiminen Neonin tyyppiviaksi.
- syyslerit
Ostettiin Neon vm 2002, siinä näyttää olevan Nissens:n syyläri. Tarviiko olla vielä huolissaan säisestä vuodosta?
- Nöönnönisti
Ei, ostin itsekin "tarvikeosana" Nissensin syylärin, koska alkuperäinen maksoi mansikoita. Ihan käypä osa ollut pari vuotta, ainut mikä kusee on liitoskohta jossa jäähdytinnesteen tuloputki liittyy syyläriin, kannattaa tarkkailla, itselläni piti järjestää pientä purkkaviritelmää että sain putken pysymään kunnolla paikoillaan. Moottoritilan lämmetessä putki vuoti liitoskohdasta nestettä muutamia tippoja kerrallaan pitkin syylärin reunaa maahan, kuitenkin sen verran että piti myöhemmin täyttää nestesäiliö, kun en huomannut ajoissa.
Riittää että tekee syylärin vaihdon noin 150tkm kohdilla, huonolla tuurilla syyläri paukahtaa jo 100tkm paikkeilla.
- Syyslerit
Meidän Neonissa on 120,00km nyt mittarissa ja ollaan 3. omistaja. Edellisella ollut 6 vuotta ja hän on varmaan syylärin vaihtanut.
Jakopään hihnan,kiristimen ja vesipumpun vaihto ensi viikolla. Samalla vaihtavat laatikon öljyt ja sudin.
Mukava peli ajaa, ei tarvi nyt kinata siitä kumpi ottaa aamulla Audi A6:n. - Chrysler Neon 2 1999
Neonin tyyppiviat:
- jäähdytin
- Mitsubishin automaattivaihteisto (pitää vaihtaa noin 120 000 km - 140 000 km kohdella)- juju...
Milläköhän Neonilla mahdat ajella? Eiköhän nuo ole puljun omia laatikoita.
Ettet sekottaisi moottoria, jota tarjotaan myös muille merkeille. Ja täyytyyhän se vaihtaa jos ei huolla. - gfgffb
juju... kirjoitti:
Milläköhän Neonilla mahdat ajella? Eiköhän nuo ole puljun omia laatikoita.
Ettet sekottaisi moottoria, jota tarjotaan myös muille merkeille. Ja täyytyyhän se vaihtaa jos ei huolla.mikä auto toimii ilman säännöllistä huoltoa yms?neon ollu 7v ja itse tullut kaikki huollot yms tehtyä.kun vaan ajetaan ja ollaan vaihtamatta öljyjä ja jotkut peräti
pooraa automaatin laatikon pohjaan reiän ja hitsaa kiinni?eipä putsaria vaihdeta.
sitten kitistään kun on paska auto.
- Kaukaa kierrän
Chrysleriä voi suositella vain masokisteille tai ihmisille joista ei pidä.
Rinkula pinkeenä jännityksestä saa körötellä, ihmetellä sitä jumalatonta huoltolaskuvuorta piirongin laatikossa..tai oikeastaan siinä piirongin päällä kun ei ne enää sinne looraankaan mahdu ja kuunnella muijan kälätystä ääliömäisestä hankinnasta sekä vielä kaiken kruununa huomata hinnan romahtaneen puoleen parin vuoden kidutuksen jälkeen. - jps77w
Kyllä yhdyn edelliseen, siis täysin. Itsellä oli Sebring tasan 7kk ja siinä meni
jo sinäkin aikana järkyttävästi kaikkea mm. asentotunnistimet (nykinää). Ja juuri oli tehty myös kallis koneremontti laakerivian vuoksi. Ei helvetti ei kyllä Chrysleriä tai muitakaan MOPAR tuottteita enää koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391