Kiitos vielä kerran Paavo&Vuokko!
Olitte ainoa oikea vaihtoehto Maan Isäksi&Äidiksi, te olette ihanan sympaattisia&upeita ihmisiä. Teistä huokuu RAKKAUS, se jos mikä lämmittää mieltäni suuresti, olitte, kuin "Enkeleitä", jotka hetken loitte valoa&uskoa meihin, tavallisiin tallaajiin!
Paavo, sinä olet rehellinen& oma aito itsesi, mutta samaa, ei voi todellakaan sanoa, kaikista puolueen jäsenistä!
Mitä enemmän toit esiin totuuksia, yritit taistella hyvän puolesta, sitä suuremmin "ilkeät kielet" pyörivät ymprilläsi, vain sen takia, että uskallat puhua totuutta, siitä mikä on meneillään, mihin koko EUROOPPA on ajautumassa!
Kaaokseen on aikaa hetki, mutta politikot yrittävät vielä luoda kuvaa, hyvästä EUROOPASTA, loistavasta missä kaikilla on hyvä olla!
Sinä yritit tuoda asioita esille, mutta eihän TOTUUTTA, usko monikaan, pian he uskovat!
Olette ihania ihmisiä, juuri tämä Maa tarvitsee teidänkaltaisianne, pelastamaan
mitä pelastettavissa on!
Enkelit eivät katoa koskaan, sillä heillä on aina tärkeä tehtävä, mutta paha saa aina palkkansa!
Kiitos Paavo!
12
52
Vastaukset
Terveiset Oulusta
ja vilpittömät kiitokset Paavo ja Vuokko Väyryselle.
Vaaditaan
P a a v o V ä y r y s t ä PÄÄMINISTERIKSI yli puoluerajojen.
Pääministerillä on valtaa enemmän kuin presidentillä!
-Tarvitsemme NYT taitavan ja kokeneen pääministerin luotsaamaan Suomea ulos EU:n talousmyrskystä - Itsenäisyyden satamaan.
Terveisin
SiskoSuomi- Ma(u)ri
Paavo Väyrynen Pääministeriksi! Ei vain yli puoluerajojen vaan myös yli VALTAKUNNANRAJOJEN!
Olisiko Viro liian lähellä?
Terveisin
Ma(u)ri - ..
Ma(u)ri kirjoitti:
Paavo Väyrynen Pääministeriksi! Ei vain yli puoluerajojen vaan myös yli VALTAKUNNANRAJOJEN!
Terveisin
Ma(u)rimenes punikki jo nukkumaan
- 20+20
Ma(u)ri kirjoitti:
Terveisin
Ma(u)riJos vaikka pari valtiota minimissään väliin saisi. Olisiko lähi-idässä mukitrokarille tarvetta?
Ma(u)ri kirjoitti:
Terveisin
Ma(u)riSot sot...
Älähän ole kateellinen, Ma(u)ri.
Kerro vain, mihin oma kokemuksesi riittäisi. EU-hirressä roikkuva Suomi tarvitsee nyt jokaisen työpanosta.
(Puskasta ampuminen jääköön tuonnemmaksi - vaikka sinne omaan puoluekokoukseen;D
Terveisin
SiskoSuomi- Ma(u)ri
SiskoSuomi kirjoitti:
Sot sot...
Älähän ole kateellinen, Ma(u)ri.
Kerro vain, mihin oma kokemuksesi riittäisi. EU-hirressä roikkuva Suomi tarvitsee nyt jokaisen työpanosta.
(Puskasta ampuminen jääköön tuonnemmaksi - vaikka sinne omaan puoluekokoukseen;D
Terveisin
SiskoSuomiKateutta ei ilmassa ole, pikemminkin halua auttaa muita. Kyllä Paavo on ihan liian hyvä vain meidän Suomalaisten yksin pidettäväksi, eli suuremmat kuviot voivat kutsua. Ja tosiaan, olisihan jossain turistirysässä käyttöä tyypille joka onnistuu myymään rihkamamukeja kolmellakympillä! No täytyy myöntää että siitä tempusta olen hieman kateissani mutta niin on varmaan jokainen halpahallikauppiaskin :DDD
- ..
Ma(u)ri kirjoitti:
Kateutta ei ilmassa ole, pikemminkin halua auttaa muita. Kyllä Paavo on ihan liian hyvä vain meidän Suomalaisten yksin pidettäväksi, eli suuremmat kuviot voivat kutsua. Ja tosiaan, olisihan jossain turistirysässä käyttöä tyypille joka onnistuu myymään rihkamamukeja kolmellakympillä! No täytyy myöntää että siitä tempusta olen hieman kateissani mutta niin on varmaan jokainen halpahallikauppiaskin :DDD
Onhan se upeaa, että täällä kepun palstalla viihtyy idiootit laidastalaitaan puoluekartalta.
- jo vain
Paavo veti kyllä hienon kamppanjan.
Vois sanoo, että mukin voisi ostaa vieläkin legendan muistoksi jälkipolville !!- Tai muistoksi
Paavon viimeisestä yrityksestä - ja jälleen kerran mahalaskusta. Sekä Kepu että Väykky ovat tarpeettomia nykymaailmassa, rasitteita suorastaan.
- ..
Tai muistoksi kirjoitti:
Paavon viimeisestä yrityksestä - ja jälleen kerran mahalaskusta. Sekä Kepu että Väykky ovat tarpeettomia nykymaailmassa, rasitteita suorastaan.
Mutta SDPn mahalasku on suorastaan vähintään Euroopan ennätys.
Onneksi Isänmaalle :-)) .. kirjoitti:
Mutta SDPn mahalasku on suorastaan vähintään Euroopan ennätys.
Onneksi Isänmaalle :-))Paavo olisi ollut paras presidentti, mutta tuossa ajatuksessa on ideaa, että tehdään Väyrysestä pääministeri, joka voi vaikuttaa presidenttiä enemmän Suomen suuntaan,
- PP
JoukoPiho kirjoitti:
Paavo olisi ollut paras presidentti, mutta tuossa ajatuksessa on ideaa, että tehdään Väyrysestä pääministeri, joka voi vaikuttaa presidenttiä enemmän Suomen suuntaan,
Pääministeriksi tulo on kyllä monen mutkan takana.
Vaatisi kunnon jytkyä ensi eduskuntavaaleissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201797
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991608Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy491144Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441020Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46848Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37770