Minulla on normaali mutta kuitenkin kertomien mukaan aika prinsessamainen satuolennon vartalo.Pystyn vahingossa alipukeutumaan näyttäen joulukuuselta tai strippaajalta.
Ravintolaan kun menee, onko etikettisääntö se, että päälle pitää pukea kaariliivit ja niiden peitox vaikkapa valkoinen tai babyblue nappipaita?
Olen huomannut että hienommissa ravintoloissa työntekijöillä on aina napit ylös asti kiinni.Sääntö on sama joka maassa.Asiakkailla olen huomennut olevan usein Suomessa angora-neuleita...Käytän itse usein aika fashionstyley-trendikkäitä neuleita joten säästän steriileintä kappaletta juhlakäyttöön.
Hiukset varmaan ponnarilla,Jos tulee eteen eka bisnesasionti ravintolapöydän ääressä.En suostu ikinä privoihin!
Kun söin lättyjä Prahassa, mulla oli muistaakseni aika Vero Moda alennuspaita päälläni, ilmensin persoonaani kuin poppari.
Ravintoloiden dekoltee-etiketti,olen pyyleväx sanottu.
8
331
Vastaukset
- aikuinen nainen
Oisko nyt nii että oot egosi kanssa ihan väärällä palstalla.
Teinijutut on toisaalla. - Valparaiso
Nyt täytyy kyllä myöntää, että meni aika pahasti ohi tämä juttu meikäläiseltä. Niin mitä kysyitkään?
- pöljä mikä pöljä
Kiinnostaako tuommoisen itseään täynnä olevan kermaperseen herneen liikkuminen tuulitunnelissa muita kun ihteensä
- Todellakin on pöljä
pöljä mikä pöljä kirjoitti:
Kiinnostaako tuommoisen itseään täynnä olevan kermaperseen herneen liikkuminen tuulitunnelissa muita kun ihteensä
Niimpä niin ei todellakaan kiinnosta tommoiset itseään täynnä olevat kermaperseet,muita kuin itteensä.
- YÄÄÄÄÄKKKK
Mitäs jos Tuksu pysyttelisit tissikuvines siellä seiskassa vaan.
- trollipeikko
"prinsessamainen satuolennon vartalo."
Eli olet hieman ylipainoinen. Jostain syystä ylipainoiset neitokaiset pitävät itseään prinsestoina, vaikkei he ole muitten silmissä mitään prinsessoja rehellisesti sanoen ole.- Todellakin on pöljä
Ylipainoinen,itseään täynnä oleva kermaperse joka muistuttaa Tuksua ja luulee ittestään liikoja,muka prinsessaa.
- can´t stop laughing
Todellakin on pöljä kirjoitti:
Ylipainoinen,itseään täynnä oleva kermaperse joka muistuttaa Tuksua ja luulee ittestään liikoja,muka prinsessaa.
Jep, Tuksiullahan on omasta mielestään prinsessamainen satuolennon vartalo BUHHHHAHAHAHHAA... jokohan ne greenpeacen aktivistit on työntäneet nämä satuolennot mereen koska valaat tuupataan sinne takasin.
Tietty ei maailman meriä saa saastuttaa niin isolla määrällä läskiä ja silikonia. Tai vero modan alennusvaatteita.
Päivän parhaat naurut !!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157