Ravintoloiden dekoltee-etiketti,olen pyyleväx sanottu.

suosikkini on Belge!

Minulla on normaali mutta kuitenkin kertomien mukaan aika prinsessamainen satuolennon vartalo.Pystyn vahingossa alipukeutumaan näyttäen joulukuuselta tai strippaajalta.

Ravintolaan kun menee, onko etikettisääntö se, että päälle pitää pukea kaariliivit ja niiden peitox vaikkapa valkoinen tai babyblue nappipaita?

Olen huomannut että hienommissa ravintoloissa työntekijöillä on aina napit ylös asti kiinni.Sääntö on sama joka maassa.Asiakkailla olen huomennut olevan usein Suomessa angora-neuleita...Käytän itse usein aika fashionstyley-trendikkäitä neuleita joten säästän steriileintä kappaletta juhlakäyttöön.

Hiukset varmaan ponnarilla,Jos tulee eteen eka bisnesasionti ravintolapöydän ääressä.En suostu ikinä privoihin!
Kun söin lättyjä Prahassa, mulla oli muistaakseni aika Vero Moda alennuspaita päälläni, ilmensin persoonaani kuin poppari.

8

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikuinen nainen

Oisko nyt nii että oot egosi kanssa ihan väärällä palstalla.
      Teinijutut on toisaalla.

• Valparaiso

Nyt täytyy kyllä myöntää, että meni aika pahasti ohi tämä juttu meikäläiseltä. Niin mitä kysyitkään?

• pöljä mikä pöljä

Kiinnostaako tuommoisen itseään täynnä olevan kermaperseen herneen liikkuminen tuulitunnelissa muita kun ihteensä

• Todellakin on pöljä
        pöljä mikä pöljä kirjoitti:

Kiinnostaako tuommoisen itseään täynnä olevan kermaperseen herneen liikkuminen tuulitunnelissa muita kun ihteensä

Niimpä niin ei todellakaan kiinnosta tommoiset itseään täynnä olevat kermaperseet,muita kuin itteensä.

• YÄÄÄÄÄKKKK

Mitäs jos Tuksu pysyttelisit tissikuvines siellä seiskassa vaan.

• trollipeikko

"prinsessamainen satuolennon vartalo."
      Eli olet hieman ylipainoinen. Jostain syystä ylipainoiset neitokaiset pitävät itseään prinsestoina, vaikkei he ole muitten silmissä mitään prinsessoja rehellisesti sanoen ole.

• Todellakin on pöljä

Ylipainoinen,itseään täynnä oleva kermaperse joka muistuttaa Tuksua ja luulee ittestään liikoja,muka prinsessaa.

• can´t stop laughing
        Todellakin on pöljä kirjoitti:

Ylipainoinen,itseään täynnä oleva kermaperse joka muistuttaa Tuksua ja luulee ittestään liikoja,muka prinsessaa.

Jep, Tuksiullahan on omasta mielestään prinsessamainen satuolennon vartalo BUHHHHAHAHAHHAA... jokohan ne greenpeacen aktivistit on työntäneet nämä satuolennot mereen koska valaat tuupataan sinne takasin.
        Tietty ei maailman meriä saa saastuttaa niin isolla määrällä läskiä ja silikonia. Tai vero modan alennusvaatteita.
        Päivän parhaat naurut !!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2405
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1387
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      75
      1200
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1117
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      845
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      790
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      678
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      83
      672
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      25
      649
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      636
    Aihe