Ravintoloiden dekoltee-etiketti,olen pyyleväx sanottu.

suosikkini on Belge!

Minulla on normaali mutta kuitenkin kertomien mukaan aika prinsessamainen satuolennon vartalo.Pystyn vahingossa alipukeutumaan näyttäen joulukuuselta tai strippaajalta.

Ravintolaan kun menee, onko etikettisääntö se, että päälle pitää pukea kaariliivit ja niiden peitox vaikkapa valkoinen tai babyblue nappipaita?

Olen huomannut että hienommissa ravintoloissa työntekijöillä on aina napit ylös asti kiinni.Sääntö on sama joka maassa.Asiakkailla olen huomennut olevan usein Suomessa angora-neuleita...Käytän itse usein aika fashionstyley-trendikkäitä neuleita joten säästän steriileintä kappaletta juhlakäyttöön.

Hiukset varmaan ponnarilla,Jos tulee eteen eka bisnesasionti ravintolapöydän ääressä.En suostu ikinä privoihin!
Kun söin lättyjä Prahassa, mulla oli muistaakseni aika Vero Moda alennuspaita päälläni, ilmensin persoonaani kuin poppari.

8

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikuinen nainen

Oisko nyt nii että oot egosi kanssa ihan väärällä palstalla.
      Teinijutut on toisaalla.

• Valparaiso

Nyt täytyy kyllä myöntää, että meni aika pahasti ohi tämä juttu meikäläiseltä. Niin mitä kysyitkään?

• pöljä mikä pöljä

Kiinnostaako tuommoisen itseään täynnä olevan kermaperseen herneen liikkuminen tuulitunnelissa muita kun ihteensä

• Todellakin on pöljä
        pöljä mikä pöljä kirjoitti:

Kiinnostaako tuommoisen itseään täynnä olevan kermaperseen herneen liikkuminen tuulitunnelissa muita kun ihteensä

Niimpä niin ei todellakaan kiinnosta tommoiset itseään täynnä olevat kermaperseet,muita kuin itteensä.

• YÄÄÄÄÄKKKK

Mitäs jos Tuksu pysyttelisit tissikuvines siellä seiskassa vaan.

• trollipeikko

"prinsessamainen satuolennon vartalo."
      Eli olet hieman ylipainoinen. Jostain syystä ylipainoiset neitokaiset pitävät itseään prinsestoina, vaikkei he ole muitten silmissä mitään prinsessoja rehellisesti sanoen ole.

• Todellakin on pöljä

Ylipainoinen,itseään täynnä oleva kermaperse joka muistuttaa Tuksua ja luulee ittestään liikoja,muka prinsessaa.

• can´t stop laughing
        Todellakin on pöljä kirjoitti:

Ylipainoinen,itseään täynnä oleva kermaperse joka muistuttaa Tuksua ja luulee ittestään liikoja,muka prinsessaa.

Jep, Tuksiullahan on omasta mielestään prinsessamainen satuolennon vartalo BUHHHHAHAHAHHAA... jokohan ne greenpeacen aktivistit on työntäneet nämä satuolennot mereen koska valaat tuupataan sinne takasin.
        Tietty ei maailman meriä saa saastuttaa niin isolla määrällä läskiä ja silikonia. Tai vero modan alennusvaatteita.
        Päivän parhaat naurut !!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      140
      7861
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      30
      3087
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      363
      2088
    4. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      284
      1704
    5. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      146
      1519
    6. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      21
      1281
    7. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1219
    8. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      1132
    9. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      15
      1108
    10. Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa

Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com
      Puolanka
      19
      1076
    Aihe