Ravintoloiden dekoltee-etiketti,olen pyyleväx sanottu.

suosikkini on Belge!

Minulla on normaali mutta kuitenkin kertomien mukaan aika prinsessamainen satuolennon vartalo.Pystyn vahingossa alipukeutumaan näyttäen joulukuuselta tai strippaajalta.

Ravintolaan kun menee, onko etikettisääntö se, että päälle pitää pukea kaariliivit ja niiden peitox vaikkapa valkoinen tai babyblue nappipaita?

Olen huomannut että hienommissa ravintoloissa työntekijöillä on aina napit ylös asti kiinni.Sääntö on sama joka maassa.Asiakkailla olen huomennut olevan usein Suomessa angora-neuleita...Käytän itse usein aika fashionstyley-trendikkäitä neuleita joten säästän steriileintä kappaletta juhlakäyttöön.

Hiukset varmaan ponnarilla,Jos tulee eteen eka bisnesasionti ravintolapöydän ääressä.En suostu ikinä privoihin!
Kun söin lättyjä Prahassa, mulla oli muistaakseni aika Vero Moda alennuspaita päälläni, ilmensin persoonaani kuin poppari.

8

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikuinen nainen

Oisko nyt nii että oot egosi kanssa ihan väärällä palstalla.
      Teinijutut on toisaalla.

• Valparaiso

Nyt täytyy kyllä myöntää, että meni aika pahasti ohi tämä juttu meikäläiseltä. Niin mitä kysyitkään?

• pöljä mikä pöljä

Kiinnostaako tuommoisen itseään täynnä olevan kermaperseen herneen liikkuminen tuulitunnelissa muita kun ihteensä

• Todellakin on pöljä
        pöljä mikä pöljä kirjoitti:

Kiinnostaako tuommoisen itseään täynnä olevan kermaperseen herneen liikkuminen tuulitunnelissa muita kun ihteensä

Niimpä niin ei todellakaan kiinnosta tommoiset itseään täynnä olevat kermaperseet,muita kuin itteensä.

• YÄÄÄÄÄKKKK

Mitäs jos Tuksu pysyttelisit tissikuvines siellä seiskassa vaan.

• trollipeikko

"prinsessamainen satuolennon vartalo."
      Eli olet hieman ylipainoinen. Jostain syystä ylipainoiset neitokaiset pitävät itseään prinsestoina, vaikkei he ole muitten silmissä mitään prinsessoja rehellisesti sanoen ole.

• Todellakin on pöljä

Ylipainoinen,itseään täynnä oleva kermaperse joka muistuttaa Tuksua ja luulee ittestään liikoja,muka prinsessaa.

• can´t stop laughing
        Todellakin on pöljä kirjoitti:

Ylipainoinen,itseään täynnä oleva kermaperse joka muistuttaa Tuksua ja luulee ittestään liikoja,muka prinsessaa.

Jep, Tuksiullahan on omasta mielestään prinsessamainen satuolennon vartalo BUHHHHAHAHAHHAA... jokohan ne greenpeacen aktivistit on työntäneet nämä satuolennot mereen koska valaat tuupataan sinne takasin.
        Tietty ei maailman meriä saa saastuttaa niin isolla määrällä läskiä ja silikonia. Tai vero modan alennusvaatteita.
        Päivän parhaat naurut !!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2784
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2037
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1756
    4. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1752
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1491
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1204
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1000
    Aihe