Ravintoloiden dekoltee-etiketti,olen pyyleväx sanottu.

suosikkini on Belge!

Minulla on normaali mutta kuitenkin kertomien mukaan aika prinsessamainen satuolennon vartalo.Pystyn vahingossa alipukeutumaan näyttäen joulukuuselta tai strippaajalta.

Ravintolaan kun menee, onko etikettisääntö se, että päälle pitää pukea kaariliivit ja niiden peitox vaikkapa valkoinen tai babyblue nappipaita?

Olen huomannut että hienommissa ravintoloissa työntekijöillä on aina napit ylös asti kiinni.Sääntö on sama joka maassa.Asiakkailla olen huomennut olevan usein Suomessa angora-neuleita...Käytän itse usein aika fashionstyley-trendikkäitä neuleita joten säästän steriileintä kappaletta juhlakäyttöön.

Hiukset varmaan ponnarilla,Jos tulee eteen eka bisnesasionti ravintolapöydän ääressä.En suostu ikinä privoihin!
Kun söin lättyjä Prahassa, mulla oli muistaakseni aika Vero Moda alennuspaita päälläni, ilmensin persoonaani kuin poppari.

8

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikuinen nainen

      Oisko nyt nii että oot egosi kanssa ihan väärällä palstalla.
      Teinijutut on toisaalla.

    • Valparaiso

      Nyt täytyy kyllä myöntää, että meni aika pahasti ohi tämä juttu meikäläiseltä. Niin mitä kysyitkään?

      • pöljä mikä pöljä

        Kiinnostaako tuommoisen itseään täynnä olevan kermaperseen herneen liikkuminen tuulitunnelissa muita kun ihteensä


      • Todellakin on pöljä
        pöljä mikä pöljä kirjoitti:

        Kiinnostaako tuommoisen itseään täynnä olevan kermaperseen herneen liikkuminen tuulitunnelissa muita kun ihteensä

        Niimpä niin ei todellakaan kiinnosta tommoiset itseään täynnä olevat kermaperseet,muita kuin itteensä.


    • YÄÄÄÄÄKKKK

      Mitäs jos Tuksu pysyttelisit tissikuvines siellä seiskassa vaan.

    • trollipeikko

      "prinsessamainen satuolennon vartalo."
      Eli olet hieman ylipainoinen. Jostain syystä ylipainoiset neitokaiset pitävät itseään prinsestoina, vaikkei he ole muitten silmissä mitään prinsessoja rehellisesti sanoen ole.

      • Todellakin on pöljä

        Ylipainoinen,itseään täynnä oleva kermaperse joka muistuttaa Tuksua ja luulee ittestään liikoja,muka prinsessaa.


      • can´t stop laughing
        Todellakin on pöljä kirjoitti:

        Ylipainoinen,itseään täynnä oleva kermaperse joka muistuttaa Tuksua ja luulee ittestään liikoja,muka prinsessaa.

        Jep, Tuksiullahan on omasta mielestään prinsessamainen satuolennon vartalo BUHHHHAHAHAHHAA... jokohan ne greenpeacen aktivistit on työntäneet nämä satuolennot mereen koska valaat tuupataan sinne takasin.
        Tietty ei maailman meriä saa saastuttaa niin isolla määrällä läskiä ja silikonia. Tai vero modan alennusvaatteita.
        Päivän parhaat naurut !!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      203
      4902
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      288
      3019
    3. 134
      1787
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      228
      1607
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1431
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1206
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1164
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1149
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1109
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1107
    Aihe