Kiihkossa pakotettu

Eilen kaupassa ollessamme Katrina halusi käydä katselemassa alusvaatteita niille pyhitetyssä kaupassa. Kiertelimme ja katselimme erinäisiä asusteita, mutta ainoat jotka kaupasta mukaan lähtivät, olivat äärimmäisen seksikkäät pitsiset hanskat. Tiesin heti ne nähtyäni, että mitä haluan niillä tehtävän ja uskon myös Katrinalla käyneen samanlainen ajatus mielessä.
Kotona Katrina kirjoitteli aiempaa blogipäivitystä ja minä hänen vieressään surffailin netissä ja katselin niitä näitä. Sitten sain idea, että alan katsomaan jotain eroottisesti sävyttynyttä videota ja kuinka ollakaan päädyin sivulle, jossa oli pelkästään "ponyplay"-videoita. Katselin videoita ja tämän Katrinakin jo huomasi. Hänen ilmeestään pystyi jo lukemaan, että hän kiihottui ja todennäköisesti tuli pelkästään tuosta jo niin märäksi, että pikkuhousut kastuivat. Hän kuitenkin jatkoi kirjoittamistaan ja minä jatkoin erinäisten videoiden katselua. Minun oli kuitenkin pakko lopettaa, koska aloin tuntemaan oloni melko tukalaksi. Katrina sai hiljalleen tekstinsä valmiiksi ja luimme sen, sekä korjailimme joitain kohtia. Sanoin Katrinalle, että haluaisin ottaa valokuvia, jossa hänellä on ne uuden hanskat kädessä ja hän runkkaisi minua. Katrina innostui heti tuosta ja minä hain kameran, asetuin sohvalle ja laskin housujani. Katrina tuli jalkojeni väliin ja alkoi imeä minulle vielä kovempaa erektiota, samalla runkaten pitsihanskat kädessään entistä kovempaa kaluani. Otin kuvia kaluni ollessa hänen suussaan ja välillä niin, että hän nuoli vartta ja vain runkkasi minua, ottaen kuvia myös toisesta perspektiivistä. Olin äärimmäisen kiihottunut ja aivan varmasti sitä oli myös Katrina.

Päädyimme jossain vaiheessa sängylle ja riisuimme toisemme alasti. Halusin ottaa lisää kuvia ja menimme asentoon, jossa olin Katrinan rinnan päällä kaluni hänen tisseillään ja Katrinan runkaten minua.
Pidin tästä asetelmasta ja nuo hanskat, vaikka niin pieni asuste onkin, olivat hyvin kiihottavat. Jossain vaiheessa laitoin kameran lattialle ja aloin suutelemaan Katrinan rintoja, siirtyen hänen vatsaansa kohti. Tunsin hänen hengityksestään kiihkon ja nautin suunnattomasti hänen vartalonsa lämmöstä ja tuoksusta.
Siirryin kohti alapäätä suudelleen hänen sisäreisiään ja välillä lipaisten litimärkää pillua, joka oli valunut reisille ja jalkojen hankauksesta oli levittänyt nestettä ympäri jalkoja ja pyllyä.
Nostin Katrinan jalat ylös ja koukkuun, niin, että hänen pyllynsä oli todella hyvin esillä. Nuolaisin hänen pyllyreikää, joka hänen valuneista nesteistään oli aivan märkä ja yhtä maukas, kuin pillunsakin. Katrina ynähti ja päästi suustaan keuhkojen pohjasta asti huokaisun. Tiesin hänen nauttivan pyllynsä nuolemisesta ja halusin tehdä sitä hänelle, niin kuin hän oli juuri edellisenä iltana minulle tehnyt. Nuolin pitkiä nuolaisuja, välillä lyhyempiä, panin häntä kielellä pyllyyn ja tunsin hänen olevan entistä enemmän kiihottunut. Olisin halunnut jatkaa vaikka orgasmiin asti näin, mutta nousin kuitenkin ylös ja suutelimme kiihkeästi.

Katrina nosti jalkansa koukkuun ja minä pääsin asettamaan kaluni hänen tiukan pillunsa huulille. Työnnyin hitaasti hänen pillunsa pohjaan saakka ja aloin liikkua mukaillen hänen vartalonsa liikkeitä. Olimme kuin yhtä ja samaa kehoa ja tunsin miten aika ja kaikki ympärillä oleva katoaa.
Aloimme liikkua entistä nopeammin ja kiihkeämmin ja Katrina alkoi äännellä jatkuvasti kovempaa. Olimme molemmat valtavan kiihkon vallassa. Katrina alkoi huutaa, että "olet niin iso, täytät mut ihan kokonaan", vastasin hänelle kuinka tiukalta hänen pillunsa tuntuu, kun se puristuu kaluni ympärille.
Otin häntä käsistä kiinni ja vein ne hänen päänsä päälle pitäen nistä lujasti kiinni, rakastellen entistä lujempaa. Katrina huusi "sun muna on niin iso, että se täyttä mun tiukan pillun, se on liian iso mulle".
Tunsin hänen kiihkonsa ja niissä väleissä kun hän ei selkeitä sanoja huutanut, hän huusi nautinnosta suoraa huutoa. Hän jatkoi kuin vastustellen tekemistämme "älä enää, ei saa, se on liian iso, ei saa". Kiihotuin tuosta vastustelemisesta vain enemmän ja tunsin miten Katrinakin olisi saanut jatkuvaa orgasmia, hän yritti rimpuilla pois tiukasta ja tiiviistä otteestani ja huusi, että "en kestä enää, mä en kestä enää, sun muna on liian iso mulle, ei saa enempää, älä!"
Panin lujaa ja huusin, että aion laueta pillun täyteen spermaa.... Jatkuu.. --->

LINKIN TAKAA LÖYTYY MYÖS KUVA, JOITA TUOSSA ALUSSA OTETAAN ;))

http://kinkyjensalaisuuksiensali.blogspot.com/

5

9000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Remrem-po

      ?? Miten tuo nyt liitty mihinkään?

    • Heppatyttönen88

      Ah, tuo pakotaminen ja noin iso nautinto on ihanaa. Teillä on niin hyvät jutut ett oon kateellinen mutta kiva ku jaatte ne muiden kanssa

    • Ramramdoo

      Tää on mahtava. Lisää.

    • Tosi hyvä ja kiihoit

      Juuri tällainen on kiihottavaa, jatkakaa ja lisää kaipaan minäkin. hakusanalla forced ja teidän sivuilla kunnon videotakin vielä :)

    • lmk1985

      Kiva blogi ;)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe