En tiedä onko tälläistä jo, ja onko tämä edes oikealla palstalla, mutta ajattelin kuitenkin ajankuluksi avata keskustelun tälläiselle aiheelle, kuin että kertokaapa omia kokemuksia suhteen ensimmäisestä yhdynnästä? Milkaista se oli? Jännittävää? Minkä ikäinen olit? Saitko orgasmin? Häpesitkö? Jos niin miksi? Oliko onnistunut vai epäonnistunut olo sen jälkeen?
Itse kerron oman tarinani.
Minulla ja hänellä oli takana noin yli vuoden kaukosuhde. Päivä oli 1.1.2011 klo 1:00. Hän oli arka, ei aikaisemmin uskaltanut oikein edes suudella. Odotin jännittäes kädet täristen sitä hetkeä, kun sen aika tuli, riisuiduimme. Minulla oli ongelmia erektion kanssa. Olin tuolloin siis 17, nyt olen 18. Se tuntui aivan älyttömältä, jännitti kovasti. Ensimmäisen työnnön jälkeen ajattelin; ai, tälläiseltä se tuntuu.. jännitti, joten en lauennut, mikä jäi harmittamaan. Olo oli kuitenkin onnistunut jälkeenpäin.
Tämän jälkeen meni muutama kerta ennenkuin oppisin laukeamaan. Onko muilla ollut myös alussa vaikeuksia?
ensimmäinen yhdyntäkokemus?
39
5762
Vastaukset
- m50+
kesäkuu -81 olin 20 kiimane kolli kun neitsyys lähti 25 yh äitin kotona,muistan elävästi vieläkin kun työnsin paksua kulliani sen tosi tiukkaan reikään,alku hitaasti mutta sitten parin työnnön jälk kun kulli oli hyvin "öljytty" aloin höylätä kunnolla,tuntu erikoiselta kun tyttö voihkk heti neitsyt kullilleni
- m43 13+4
No eihän siitä tullut mitään. Molemmat ensikertalaisia, minä vissiin 16v ja tyttö vuoden vanhempi. Ongelma oli siis kulman kanssa, lähetyssaarnaajaa yriteltiin ja kumpikaan ei ujouttaan kehdannut ohjata kullia pippiin kädellä. Aika monta kertaa piti yritellä useamman kk:n aikana ennen kuin lähti toimimaan. Kullin ohjailu ilman käsiä lähetyssaarnaajasta ei ole helppo juttu edelleenkään. Mutta ujous ei vaivaa enää :)
- Kundi20
Kaksi kesää taaksepäin, olin 18-vuotias ja ihastunu yhteen naiseen, joka oli minua viitisen vuotta vanhempi.
Alkukesästä hän kutsui käymään luonaan keskustassa, olin ihan fiboissa koska luulin meidän alkaneen nyt ''tapailemaan'' kunnolla, että olisimme pari ja kohta saisin ensisuudelman jne...
Paikan päällä ehdotin että mentäisiin jonnekin terassille muutamalle kylmälle, mutta hän kysyikin ihan pokkasuorana pöydässä haluaisinko maata hänen kanssaan (aiempana iltana olin tullut maininneeni poikuudestani), kiimasena, tyhmänä ja helposti vietäväni suostuin ja muutamassa minuutissa nainen olikin riisunu jo itsensä ja meikäläisen ja ettimässä kumia.
Ei esileikkiä, ei pusuttelua tai mitään. Olo enemmän jännitttyny kun halukas mutta tähän asti kun on tultu...
Kumi päälle naisen käsin vauhdilla ja sitten vehje hävisikin jo naisen puristavaan lämpöön. Tuntu aivan järkyttävän tiukalta, minkä lisäksi hän ratsasti päälläni sellaisella rytmillä ja vauhdilla että oli vaikea saada tilanteesta kiinni.
Mieleenpainuvinta kokemuksesta oli hänen hengästyny voihkinta, lievästi kivulias ja epämukava hankaus alapäässä sekä hänen rintansa kasvoillani.
Alle kymmenessä minuutissa en pystynyt enää pidättelemään ja pyysin häntä lopettamaan vaikka hän olisi vielä halunnut jatkaa.
Selitin jo lauenneeni, hävitin kumin pikaisesti roskiin ja palasin hänen luokseen. Kysyin voitasiinko nyt mennä terassille. Ei kuulemma ehtisi, koska hänellä on treffit POIKAYSTÄVÄNSÄ kanssa puolen tunnin päästä.
Vitutus. Pettymys. Käytetyksi tulleen likainen olo.
Puin päälle, tein lähtöä mutta hän tulikin vielä eteiseen asti ja halasi ja kertoi ettei hän oikeastaan minulta mitään muuta halunnukaan kuin poikuuteni.
Seuraavaan vuoteen en edes katsonu naisiin päin ja vihasin itseäni yli kaiken.
Nyt on oma tyttöystävä, vuoden nuorempi ja neitsyt. En aio pitää mitään kiireitä sen poistamiseen.- Hyvin outoa
Miten tää on voinu saada näin paljon plussaa, toihan oli aika masentavaa luettavaa?
- Realistinen kai?
Hyvin outoa kirjoitti:
Miten tää on voinu saada näin paljon plussaa, toihan oli aika masentavaa luettavaa?
Varmaan siksi, että siinä ei kaunisteltu mitään tai hehkuteltu ylpeyttä puhkuen kuinka se poikuus sitten lähti urhokkaasti.
Muutenkin tuollainen negatiivisuus uppoaa suomalaiseen mentaliteettiin paremmin kuin sateenkaaret ja hattivatit. - pjn
Hyvin outoa kirjoitti:
Annoin plussaa opettavaisesta tarinasta. Harkintaa ja aikaa on hyvä käyttää näissä asioissa.
- nainen26+1
Tähän asti vain miehet on kirjoottaneet, mutta voisi heittää naisen kertomuksen väliin.. Olin 17 ja mielessä että täysi-ikää ennen on päästävä siitä eroon.. Tapasin joulun tienämillä vähän vanhemman pojan, joka ihastui minuun päätäpahkaa. Ite tykkäsin et ihan jees tyyppi, huolehtivainen jne.. parin kk seurustelun jälkeen olimme "yksin kotona". Eipä mitenkään romanttisesti tai kiihkeästi asiaan menty.. enkä ollut kovin kosteakaan eikä hän hirveän hienotunteinen (tiesi neitsyydestä). En muista itse tapahtumasta paljoakaan, muuta kuin että sattui niin saakutisti ja olisipas jo ohi... Jälkeenpäin sattui edelleen eikä poitsu ollut edes kunnolla immenkalvoa auki saanut.. Kyllä tekisin toisin (toista) jos voisin asiaa muuttaa!! Onneksi kuitenkaan ei ole vaikuttanut myöhempään elämääni :P
- Kyselijävain
Miksi siitä ''on päästävä eroon'' ennen täysi-ikää?
Ei niinkään että vaatisin naisia/tyttöjä vaalimaan neitsyyttään, mutten myöskään tajua että se on jotakin (kiusallista/häpellistä?) josta pitää päästä eroon.
Ei mulla muuta. - FML!
Vappuaattona 2008 kosken rannalla tapasin tytön. En tiedä nimeä, enkä muista enää kasvoja. Harmittaa toisaalta myös sekin etten pystynyt edes laukeamaan, mutta ainakin vihdoin lähti poikuus. M25
- 20 v
Oltiin humalassa ja kummatkin 16 vuotiaita. Olin tykännyt kyseisestä pojasta jo pidemmän aikaa ja hänkin minusta (tai ainakin ulkomuodostani). Harmittaa, että olin silloin juonut vaikka muistankin tapahtuman. Myäs poika oli juonut eikä kumpikaan varmasti loppupelissä saanut suurtakaan nautintoa mutta tulipahan kokeiltua. Olisi ollut näin jälkeenpäin ajateltuna varmasti hauskaakin ilman alkoholia sillä meillä oli ollut pientä kipinää jo pidemmän aikaa, mutta olen iloinen, että se tapahtui jonkun sellaisen kanssa jonka tiesin entuudestaan ja jota näin vielä tapahtuman jälkeenkin.
- HTTT___
Minunkin ensimmäinen kertani tapahtui etäsuhteessa. Tavattiin oikeassa elämässä juteltuamme netissä n. vuoden, ja meillä "synkkasi" todella hyvin ensitapaamisesta lähtien.
Päädyimme sänkyyn jo ensimmäisenä yönä, ja vaikka se ei ollut mikään järisyttävä kokemus, oli hienoa kokea se jonkun kanssa, josta oikeasti pidän. En olisi voinut pyytää ketään parempaa.
Yhdyntä ei sattunut kovinkaan paljon. Muistan katsoneeni seinää välillä, ja ajattelevani: "Minä oikeasti harrastan seksiä, tämä on totta."- Anonyymi
Eka kerta 14v nainen, 50
- M, 28
Ensimmäinen kerta oli 24 vuotiaana muutaman kaljan jälkeen tytön kotona. En sen illan touhujen aikana lauennut, vaikka seksiä harrastettiin pari tuntia, jännitti vaan ilmeisesti niin paljon. Seuraavana aamuna sitten, kun pienessä krapulassa alettiin touhuta uudelleen, niin siitäkin ongelmasta pääsi. Ehkä juuri siksi, että ei jännittänyt enää.
Tyttö vei ja minä nautin, eipä haitannut, vaikka ei ensimmäisellä kerralla orgasmia saanutkaan, kyllä sen verran hyvältä tuntui muutenkin, kun tyttö ensimmäisen kerran nousi päälle ja alkoi ratsastaa. Se lämmin puristus... Tulihan niitä sitten muutamaan muutakin asentoa kokeiltua uutuuden huumassa, mutta edelleen tuo ratsastus on itselle eniten mieleen. Siinä on kaiken lisäksi upeat näkymät. :) - ekakerta :)
Ensimmäinen kerta kolme päivää sitten tyttöystävän kans molemmat ollaan 15v meillä oli jo pitkän aikaa ollu käsipeliä kunnes tyttö sit sano et haluun myös tätä rynkatessa kulliani . kestin kymmenen työntöä kunnes laukesin tytön sisään. onnek sillä oli pillerit :))
- Vuonna 2004
Olin 20 vuotias nainen uudessa kaupungissa ja uudessa työssä. Tapasin saunaillassa miehen ja lähdimme samalle suunnalle kotiin päin. Kutsuin miehen vielä ilta"kahville" ja on ollut ajatellut kun iltapusutteluja korkeintaan.. mutta kappas löysin itseni omasta sängystäni mies vierelläni-yövieraana kun ei kotiin jaksanut enään lähteä yötä vasten. Kohta suutelimme ja homma eteni..sain ensimmäistä kertaa upeaa suuseksiä ja lämpenin pikkuhiljaa ja hups.. muna sisälläni ja eka kerta koettu. Mies oli taitava. Pakko sanoa, että eka kertani ei ollut yhtään huono.
Jälkimainingit kyllä.. vuosin kun seula verta ja meillä ei ollut ehkäisyä, joten jouduin silloin menemään terveyskeskukseen ja ottamaan ensimmäisen kerran jälkeen jälkiehkäisy lääkkeen. Lääkkeen vaikutuksesta koet välittömät kuukautiset mutta 5 kertaa kovempina. Ei mikään ihana kokemus. Tämän jälkeen en ole unohtanut tai jättänyt ehkäisyä hoitamatta! - 19+10
Itse koin ensimmäisen kertani nykyisen poikaystäväni kanssa, 18-vuotiaana. Poikaystäväni on seurustellut muutaman kerran ennen minua (hän on 20) joten hänellä oli jo kokemusta. Olimme seurustelleet pari kuukautta ennen seksin harrastamista.
Tilanne oli itselleni todella jännittävä, sillä jouduin itse kysymään poikaystävältäni, että onko hän sitä mieltä, että meidän olisi aika harrastaa seksiä ja että haluaisiko hän sitä. Se, että jouduin itse kysymään, johtuu siitä, että poikaystäväni tiesi minun olevan neitsyt eikä halunnut painostaa minua mihinkään. Hän olisi varmasti kestänyt vielä monta kuukautta kysymättä minulta asiasta, sillä hän on todella huomaavainen ja laittaa minun tahtoni yleensä aina omansa edelle, vaikka en tätä häneltä vaatisikaan. Ennen seksin harrastamista olin muutaman viikon aikana kuitenkin hoitanut hänen tyydyttämisensä käsipelinä, sillä en ollut seksiä vielä uskaltanut ajatella tai ehdottaa.
Itse seksi ei tuntunut ollenkaan kömpelöltä, mutta todennäköisesti juuri sen takia, että poikaystäväni tiesi mitä tehdä ja ohjasi minua varovasti. Kipu oli kyllä todella kova. Koko seksin ajan minun oli vaikea keskittyä mihinkään muuhun. Minua hermostutti seksi etukäteen todella paljon, sillä poikaystävälläni on ainakin minun mittakaavassani todella iso (ehkä n.17-18cm ja myös paksu) ja olin miettinyt, että miten se edes mahtuisi sisälleni. En siis oikeastaan tiedä, että minkä kokoinen penis on suuri, mutta omasta mielestäni poikaystävälläni on melko suurehko. Ensimmäisen kerran asennot olivat lähetyssaarnaaja ja jossain välissä poikaystäväni kiepsautti minut ratsastamaan. Oli kyllä hieno kokemus (miinus kipu) ja siitä on ollut hyvä jatkaa ja harrastammekin seksiä melko usein nykyään :) - Nuori
Oma kokemukseni oli erittäin nuorena. Vanhempani olivat jättäneet minut talonvahdiksi ja itseäni reilusti vanhempi poika oli luvannut hakea juotavaa ja tulla seuraksi.
Pidin häntä siinä vaiheessa mielenkiintoisena. Muutaman siinä juotua hän alkoi ehdottelemaan ja otinkin häneltä suihin jonka jälkeen mentiin suihkuun touhuumaan. Suihkussa sitten teimme sen ja melkoinen pettymys oli. Niin pieni, ettei se tuntunut miltään, mutta tulipahan kokeiltua.
Ja ettei kukaan ala kuvittelemaan mitään, niin mies ei hyväksikäyttänyt, vaan hän on valitettavasti hieman jälkeenjäänyt =)- 499uuh
Heh, aina kirjoitallaan näillä palstoilla että kehareilla on isot vehkeet... no kerrankin sit hieman jälkeenjääneellä oli pieni varustus....
- Lakikirja -77
"Ja ettei kukaan ala kuvittelemaan mitään, niin mies ei hyväksikäyttänyt, vaan hän on valitettavasti hieman jälkeenjäänyt =) "
Ai, että "jälkeenjäänyt"? Täsmennätkö hieman, että millä tavoin? Jälkeenjääneisyydellä voidaan tarkoittaa myös "heikkolahjaisuutta" ja aivovammaa. Kehitysvammasta tuskin oli kyse, koska ikäsi huomioon ottaen poikaa ei oltaisi voitu jättää seuraasi.
Jälkeenjääneisyys ei ole peruste pitää syyntakeettomana hyväksikäyttöön, joten ehkä poika syyllistyikin alaikäisen hyväksikäyttöön. Mietipä tätä uudelleen...
- Aikanaan
Täysin mitäänsanomaton yhdenyön juttu 19-vuotiaana. Ei kipua, ei verenvuotoa - olen nähtävästi niitä, joilla ei immenkalvoa ollut käytännössä lainkaan. Mutta ei myöskään tuntunut miltään, kuten ei muutama myöhempikään yhdyntä; heräsin seksuaalisesti vasta paljon myöhemmin, ja silloinkin ns. oman käden kautta - mikä oli varsin outoa, sillä romanttisesti olin herännyt jo alta kymmenvuotiaana.
- omaekakerta
Mun ensimmäinen kerta tapahtui pojan kanssa jonka opin tuntemaan partioleirillä. Olin 17 ja hän myös. Leirin jälkeen lähdin viettämään viikonloppua hänen kotikaupunkiinsa ja nukuin tietysti hänen vieressään. Olimme molemmat neitsyitä mutta tiesin heti että hänen kanssaan se pitää tehdä vaikka olimme tutustuneet vasta pari viikkoa sitten. Ensimmäinen kerta olikin sitten pettymys kun emme oikein tiennet mitä tehdä, hän tuli sisääni ja pyysi minut päälleen mutta minua ujostutti niin etten tiennyt mitä tehdä. Eli eka kerta loppui aika lyhyeen, kello oli yli 5 aamuyöllä :(. Lumous haihtui aika nopeasti ja arki tuli vastaan, asuimme 5 tunnin junamatkan päässä toisistamme ja ympärillä pörräs niin paljon muita vaihtoehtoja. En kuitenkaan kadu ekaa kertaani, se oli oma päätös enkä ollut kännissä :)
- Joskus sattui
aikoinaan 85-85 vuonna parikymppisenä.
Olin päätynyt silloin ravintolasta jonkin eronneen Rouvan kämpille. Vähitellen siinä vaatteet pois ja drinkkien ohessa sänkyyn.
Varovaista nylkytystä silloin - varmaan hyvä yleiskunto vaikutti, että onnistui. Ruikkasin sisään - ehkäisy ei edes käyny mielessä, luotin häneen.
Seuraavana päivänä heräsin seisokkiin. Kiire oli ravistella Rouva hereille ja mankua pykälään uudelleen. Suuta kuivasi, mutta lähetyssaarnaajassa jynssäsin majoneesit perille. Mukava oli olo sen jälkeen. - N vastaa
Olin jo 23-vuotias ja kyllästynyt olemaan neitsyt. - En kuitenkaan halunnut luopua neitsyydestäni lähiympyröissä, ettei tullut puheita... - Siksi hankin YTHS:n lääkäriltä ehkäisypillerit ja lähdin lomamatkalle Englantiin erään miehen luokse, jonka olin tavannut vuotta aiemmin lomalla ja jonka kanssa oli oltu kirjeenvaihdossa siitä lähtien. - Kutsuin miehen hotellihuoneeseeni ja annoin hänen ymmärtää olevani kokeneempi kuin olinkaan... - Yhdyntä oli kivulias, mutta ei mitenkään sietämätön kokemus. - Aamulla sitten valkeni karu totuus, kun päivänvalossa näimme, että lakana näytti siltä kuin sängyssä olisi tapettu sika :) Mies oli vihainen, koska hänen uskontonsa mukaan hänen olisi pitänyt viedä minut vihille ja minulla taas ei ollut aikomustakaan siihen suuntaan. - Vietimme sen viikon yhdessä ja hän sanoi "velvollisuutensa" olevan totuttaa minut yhdyntään, joka ei tuntunut edelleenkään hyvältä, mutta naiiviuttani suostuin opetettavaksi joka ilta :) Sen lokakuisen viikon jälkeen lähetin miehelle vielä joulukortin, mutta hänestä en kuullut enää. - Eli ei mikään rakkaustarina kummaltakaan puolelta, vaan vain asian hoitaminen pois päiväjärjestyksestä.
- HUIOKJJLL
I7 vuotiaana tyttöystävän kanssa sängyssä eka kertaa. Haparoivan tunnustelun jälkeen työnsin kullin sisään ja kahden työnnön jälkeen tuli. Hieman levättyä sitten uusiksi ja kesto oli jo aivan toista luokkaa, tyttö sai jossain vaiheessa orgasmin ja sen nähtyäni minultakin tuli. Yhdynnän jälkeen tyttö huokaisi että " puoli tuntia"- tyttö oli kokeneempi.
- eteläsataman herkkut
Kaveriporukalla lähdettiin viron risteilylle ja vedettiin koko matka viinaa, satamasta otettiin pimeä taksi ja pyydettiin viemään mukavaan ilotaloon. Vedettiin koko matka viunaa ja niissi porttoloissakin aina muutama kalja, taidettiin kiertää ainakin viisi eri paikkaa ennenkuin löytyi sopiva hinta tasoltaan ja pari heppua meistä otti sitten puolentunnin naisen.
Silmääni eniten miellyttävän tummatukkaisen vaaleaihoisen kaunottaren otin kainaloon ja mentiin ihan tyylikäästi sisustettuun huoneeseeen. Naikkonen riisui itsensä, kävi vessassa laittamassa liukkaria pinppiinsä ja tuli sängyn vierelle, riisuiduin siinä ja hetken aikaa ihastelin kaunista tyttöä joka samalla hetken aikaa runkkasi minua ja kun erektio tuli niin hattu päähän ja hommiin, muistan että tytöllä oli aika karkean tuntuinen karvoitus pimperossa joka tuntui kyllä ihan kivalta, ja kun kohtuullisen hyvässä humalassakin tuli oltua niin kait se kokovartalopuudutus teki sen ettei nalli ihan heti ensimmäiseen työntään napsahtannut vaan jaksoi painaa sen koko puolen tunnin ajan. Hieman ennenkuin aika tuli täyteen joku koputti ovea merkiksi että aika alkaa oleen täynnä joten hieman kun tahtia kiihdytti niin nallikin napsahti ja niin se poikuus sitten meni, ikää taisi olla jotain 21v. Tästä meni vielä joku 3v ennenkuin tapasin nykyisen muijani jonka kanssa onkin oltu kimpassa jo kohta 15 vuotta. - Nuori
Lakikirja-77 En nyt satu muistamaan mitä kaikkea hänellä on/oli. Ihan jo synnyttyään ollut tätä lievää kehitysvammaisuutta.. Ja en ihan ymmärtänyt asiaasi, ''ettei poikaa olisi voitu jättää seuraani'' kukahan sen sanoi kuka saa olla minun kanssani ja kuka ei ? Eivät ainakaan vanhempani, sen voin kertoa :D
- gjfffj
Olin juuri täyttänyt 17 ja olin kaverini luona pienissä bileissä. Sinne sitten tuli porukkaa naapuri paikkakunnalta ja joskus loppu illasta pääsin vähän lähempään kontaktiin yhden vieraan, vuotta vanhemman jätkän kanssa.
Päädyttiin sit takapihalla olleeseen mökkiin ihan kaksistaan rauhassa. Se oli aika kiusallista, sattui ja muutenkin hävetti ja kadutti myöhemmin.
Siinä tuli kaikki 69-takaapäin-lähetyssaarnaajat ja ties mitkä asennot mentyä läpi, mutta ei se silloin erityisen mukavaa ollut, purin huulta ja koitin olla huutamatta kivusta, sattui ihan älyttömästi ja en pystynyt istumaan kunnolla pariin päivään.
Pahinta tässä on, että asun nykyää samalla paikkakunnalla kyseisen jätkän kanssa, tää on pieni paikkakunta ja varmaan _ihan kaikki_ täällä tietää tosta tapahtumasta. Hävettää kun aika vieraatkin ihmiset, sellaiset jotka on ehkä kerran nähnyt eikä oo ees sanaa vaihdettu, tulee vielä vuoden jälkeen ihan yhtäkkiä kysyyn "oliks ******* hyvä?" "sähän oot se jonka neitsyyden ****** vei!!"
Nolottaa edelleen älyttömästi, enkä kehtaa katsoa kyseistä jätkää päin jos samoihin bilesiin eksytään. - vanhussss
voi niitä ensimmäisiä kertoja. Tässä iässä on koettu niin paljon yhdyntää, niin monessa paikassa :D Tässä blogissa näkee muutamia niistä http://manbl0g.blogspot.com/ :D
- Anonyymi
entäpä pojalle/miehelle peppu neisyyden menetys tekikö sen mies vai nainen
- Nainen.19.w
Eka kertani oli todella nuorena ja kadun tätä suuresti! Menetin neitsyyteni jo 14-vuotiaana. Tosin tarinani eroaa muista siten, että minulla oli ihan "vakituinen" poikaystävä (tai kuinka vakituinen se nyt tuossa iässä voikaan olla) enkä ollut kännissä :D
Olimme siis seurustelleet poikaystäväni kanssa huimat neljä kuukautta, ja tarkemmin ajateltuna se on kyllä mielestäni aika suuri saavutus tuon ikäisiltä :D Mutta asiaan. Meillä oli "kaveripariskunta", joiden kanssa kilpailimme lähes kaikesta: Kummat olivat suudelleet pidempään yhteen menoon, kumman poikaystävä oli ostanut ystävänpäivänä paremman lahjan, kumman tyttöystävä näytti bileissä seksikkäämmältä yms. Kuulostaa kyllä todella typerältä, mutta näin se vain oli :D
Tämä meidän "kaveripariskuntamme" siis oli sitten eräänä viikonloppuna harrastanut seksiä ja meille tuli kiire matkia perässä. Olimme siis molemmat neitsyitä. Niinpä seuraavana viikonloppuna järjestimme asiat niin, että poikaystäväni oli hankkinut kortsut ja hommannut porukkansa pois kotoa illaksi.
Laitoimme siinä muka leffan pyörimään (en edes muista mikä leffa se oli) ja alkutekstien jälkeen lopetimme jo katsomisen ja siirryimme toistemme kimppuun. Esileikki meni hyvin, koska sitä olimme kyllä jo harrastaneet monet kerrat ennenkin, mutta sitten itse akti... Ensimmäinen ongelma muodostui siitä, ettei muna meinannut mennä sisälle. Olin kyllä kostunut tarpeeksi, että siitä ei ollut kyse. Lopulta se kuitenkin sujahti sisälle ja ensimmäinen ajatukseni oli, että sinne meni neitsyys. Toinen ajatus oli, että eihän tämä satu yhtään (olin nimittäin pelännyt hirveästi kipua, koska kaikki aina sanovat, että se sattuu).
Poikaystäväni ei kestänyt kovin kauaa ja muutenkin muna "luiskahti" koko ajan ulos ja se piti laittaa uudestaan takaisin. Käytin tässä vaiheessa jo pillereitä, joten kortsua meillä ei ollut. Koko akti oli aikamoista sähläämistä ja minä en nauttinut siitä niin paljon, kuin olisin kuvitellut nauttivani, mutta positiivinen yllätys oli se, ettei se sattunut yhtään eikä verta tullut ollenkaan.
Jälkeenpäin olin onnellinen, mutta nolotti kyllä vähän se sähläys ja tuo munan ulos "luiskahtelu". Olimme yhdessä poikaystäväni kanssa tuon jälkeen vielä toiset neljä kuukautta ja sinä aikana kyllä kokeiltiin sitten vähän kaikkea ja aloin itsekin nauttimaan seksistä muutaman kerran jälkeen. Ja koskaan seksi ei ole minuun sattunut! Harmittaa kuitenkin, kun menetin neitsyyteni niin nuorena. Ja vieläpä sen takia, että piti olla yhtä hyvä, kuin se "kaveripariskunta" -.- :D Olen kuitenkin onnellinen, että menetin neitsyyteni ensirakkaudelleni ja että onnistuimme olemaan yhdessä jopa 8kk. Tuossa iässä! Olemme edelleen ystäviä hänen kanssaan, vaikka molemmilla on jo uudet puolisot.- Nainen.19.w
Ja siis nuita kortsuja, jotka poikaystäväni hommasi, käytettiin suihinottoon, kun en ilman kortsua siihen suostunut (:
- Annoin plussaa
Huomattavasti mukavampi tarina kuin se tavanomainen ''olin kännissä yhes bileis, sit joku vanhempi hemmo tuli ja nussi kun olin puoliks tajuton en muista kuka tai käyttikö kumia mut verta oli aamulla''...
Siksi annoin plussaa :) - sexsexsexsexsexsexsexsex
Annoin plussaa kirjoitti:
Huomattavasti mukavampi tarina kuin se tavanomainen ''olin kännissä yhes bileis, sit joku vanhempi hemmo tuli ja nussi kun olin puoliks tajuton en muista kuka tai käyttikö kumia mut verta oli aamulla''...
Siksi annoin plussaa :)( Y )
- Anonyymi
Nainen.19.w kirjoitti:
Ja siis nuita kortsuja, jotka poikaystäväni hommasi, käytettiin suihinottoon, kun en ilman kortsua siihen suostunut (:
onko se suihinotto niin pakollinen aina, sen voi aivan hyvin jättää väliin ja keskittyä sen sijaan vaan seksiin
- Anonyymi
Eka kerta siskon toinen tädin
- Anonyymi
me kömmittiin yhdes samaan makuu-pussiin muut nukku vieressä en tiiä kuuliko mutta oli ihanaa muistan aina
- Anonyymi
olin 15v kun aloin antamaan suihin ja peppuun kavereille kun ei heilläkään tyttökavereita ollu sitten 18v tapasin ensimmäisen tyttöni ja kaikki tapahtui hellästi kerroin hänelle etten voi kavereitani jättää pulaan hän ymmärsi ja niin olin taas poikien pantavana olen kait sitten bi
- Anonyymi
eka oli toisen pojan kanssa olin varmaan 15 ja kaveri 17 kun hän uimarannalla otti kaluni suuhunsa tulin melkein heti ja sitten alkoi sormeilu pepussa taas olin kovana mutta hän laski pääni syliinsä voi mikä kalu varmaan 19cm ja paksu otin sen innolla suuhuni mutta hän halusi jotain muuta eikö aurinko rasvaa kaluhun ja peppuun ensin sattui mutta hidas liike sai tottumaan nautinto valtasi minut tulin hiekalle hän vielä jatkoi kunnes tunsin purkauksen tulevan syvälle otin kullin vielä myöhemmin suuhuni ja imin hän tahtoi uudestaan mutta suuhoito riitti muistan sperman maun sain samana iltana vielä uudestaan kullia tuolta kaverilta peppu oli kyllä hellä 2pv ottaisin kyllä uudestaan
- Anonyymi
Häämatkalla lapissa. Ei oltu sen enempää mitään puuhailtu, häiden jälkeen viikoksi pohjoiseen. Esimakua sain kun hääyönä hotellissa sai luvan kanssa kokeilla miltä naisen rinta tuntuu omassa kämmenessä, hellästi laskettuna yöpaidan sisässä.
No mökille päästyämme ja asetuttuamme, tuo eka kertahan oli jotenkin väistämättä ohjelmassa :-). Toistemme silittelyä ja hierontas hellästi takkatulen äärellä, ei humala tms tilaa päällä. Katseltiin toisiamme. Käytiinköhän saunassa, pientä koskettelua. Siellä mökin sängyllä loppuviimeks yritettiin saada mun jäykkä kalu nuoren vaimon kostuneiden häpyhuulien väliin. Just ja just terskan pää ehti sisälle, niin siihen meikä laukes, vaimon pimpsalle ja reisille. Naurettiin ja ihmeteltiin yhdessä asialle, ehkä pientä noloutta itsellä mutta sitten jossain kohtaa kohti uutta yritystä. Kohta 15 vuotta onnellisesti naimisissa, vaimoani en vaihtaisi pois. Hänellä ei halut samalla tavalla pinnassa mitä itselläni, asian kanssa ollaan kyllä sinut, hän ei pihtaa -vaikka migreeniä usein onkin. Lähtee leikkiin mukaan, jos vain on mahdollista, ja tykkää rakastella kyllä kun alkuun pääsee.
Oltiin molemmat neitsyitä tuolloin, jotain 25v ikäisiä. Kummallakaan ei mitään säätöä ennen naimisiinmenoa, ei koettu tarvetta kokeilla millasts seksi on, osuuko halut tai ajatukset kohdalle. Alkuhuumassa kuitenkin halut olis molemmilla pinnassa.
Vissiin ollaan jonkinlainen poikkeus kun lukee näitä tarinoita miten muilla (humalat, alaikäisyys jne)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753435Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041740Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2331394- 741336
- 641205
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521089- 631001
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18873- 42857