apua. minulla ei ole omaa autoa ja pitää kuitenkin päästä lääkäreihin ja hoitoihin. joudun käyttämään julkisia kulkuvälineitä ja jänskättää aina kulkeeko ne ajallaan vai ei, VR_ään ei nyt ainakaan voi luottaa.
Iloluontoista päivää kuitenkin meille kaikille toivotan kummelien myötä.
http://www.youtube.com/watch?v=wbSbEkhOGdo
Pakkanen paukkuu
14
135
Vastaukset
- ..................
Etkö voi kulkea hoidoissa taksilla, maksaen omavastuuosuuden? Niin minun pitää tehdä.
- näin v.-08
Saat sairaalasta matkakorvaus paperin,oikeuttaa taxin käyttöön.Oma vastuu noin 10€.matka ja kun matka katto ( noin 160€ vuodessa.) täyttyy,et tarvitse maksaa mitään.
Taxikuitit ja matkakorvaus paperit toimitetaan kelalle ja saat rahat takaisin tilillesi. Junat on epäluotettavia, oletko kysynyt neuvoa täältä?
http://www.cancer.fi/syopajarjestot/toiminta/tukihenkilotoiminta/
Minut kävi kerran, hakemassa tukihenkilöni autollaan hoitoon.- Ilostun aina
Kiitos Galudia annat aina niin hyviä neuvoja ja kerrot niin kivasti elämästäsi,sekä suruistasi ja iloistasi.Olet palstan oikea enkeli:)
Hyvää talven jatkoa sinulle ja perheellesi. - -ra
Kasvot meinasivat paleltua lenkillä.On tänäänkin tarpeeksi vilpoinen.
- IkiMuori
Sama juttu. Kaksi toppapukua päällekkäin ja kaulaliina kasvoilla. Hyrrrr kun on kylmä. Ihanaa kun on vinkkelit jalassa ja harmaat villasukat, ei palele varpaita.
- -ra
Huopikkaat ovat parhaat pakkasilmalla
- IkiMuori
Näin on, vinkklelit on ihqut etenkin näin kolomenkymmenen asteen pakasissa.
- aurinkoinen.
Täällä on ollut tänään 10 astetta pakkasen puolella.Ei tämä tunnu vielä missään,ihana ulkoilu sää:)))
- -ra
Aamulla kun lähdimme nuorimmaisen kanssa liikenteeseen niin oli -16 astetta,Nyt on jaugtunut
- Outo kieli -ralla
jaugtunut? mitä se on?
- IkiMuori
Jaugtunut= lauhtunut, I understand.
- c37
HEIPPA!!
Minä ainakin oon saanu aina kyytilapun jotta voin kulkea hoitoihin taksilla. Minulle sanottiin OYS:sissa että jos käy esim. sytostaattihoidoissa niin ilman muuta kuletaan taksilla eikä käytetä julkisia kulkuneuvoja. Tietenkään en tiedä minkälainen käytäntö missäkin sairaalassa on.
Omavastuuhan on aina taksikyytillä 10€ yhdestä matkasta.
Minun kyllä olisikin aikas hankala kulkea julkisilla kun tuota matkaaki tulee jotain 163km OYS:siin
Toivottavasti saati kyytiasiat kuntoon ,jotta pääset ajallaan hoitoihin. :) - taxi kyydillä
Kun maksukatto täyttyy,ei tarvitse enää maksaa omavastuu osuuttakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871724- 851232
- 1101123
- 68915
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663