Onko kukaan ollut ko. paikassa asiakasneuvojan tehtävässä ? Kokemuksia ? Miten työaika järjestelyt menee ? Käsittääkseni iltaa ja vkonloppuja pitää tehdä, mutta kuinka paljon ?? Rekrytointi firman ihminen ei osannut tarkemmin kertoa. Palkka on ok ja työsuhde edut, mutta tuo työaika on ainoa mikä mietityttää...
Lindorff Turku Asiakasneuvoja
14
1035
Vastaukset
- just_wondering
Hei, itseänikin kiinnostaisi kovasti kuulla toisten kokemuksista, hakevat juuri nyt asiakasneuvojia, kokemuksia, anyone? Pitäsikö hakea? Itselläni on muutamia harrastuksia joista en haluaisi luopua joten voiko omiin työvuoroihin mitenkään vaikuttaa..?
- 3000e/kk?
Mikä on aloituspalkka?
- ..tuskinpa nyt kolme
..varmaan nippa nappa 2000€/kk tai sit jopa hiukan alle, voiskohan joku vielä vahvistaa? Olen myös kuullut että työpaikkana _ihan hirveä joten jos joku on ollut töissä puljussa tai on parhaillaan voisko vahvistaa tai kertoa omista kokemuksistaan?
- Jättäkää väliin
..tuskinpa nyt kolme kirjoitti:
..varmaan nippa nappa 2000€/kk tai sit jopa hiukan alle, voiskohan joku vielä vahvistaa? Olen myös kuullut että työpaikkana _ihan hirveä joten jos joku on ollut töissä puljussa tai on parhaillaan voisko vahvistaa tai kertoa omista kokemuksistaan?
Hirveä työtahti. Tavoitteena sata vastaanotettua kontaktia päivässä. Palkka 2000e/kk. Ei ole burn outin arvoista työtä.
- ira2
mutta eikö lindorffilla aika hyvä edut ? Kiinnostaisi kuulla kokemuksia asiakasneuvojan työstä...
- justin piipuri
Ainoa etu on käsittääkseni se, että työkaverit voi auttaa jos ko. yritykseltä tulee itselle lasku. Perintäkulujen osalta siis.
- ira2
Onko yrityksessä hyvät etenemismahdollisuudet, siis asiakaspalvelutehtävistä ( puhelintyö?) muihin tehtäviin ?
- lana del rey3557
Siis mihin??? Mieti vähän. Mihin perusaspasta yleensä "nousee"? Taustahommiin selvittään rekkuloita? Se ei hirveästi inspiroi, kun palkka on sama. Voit ehkä saada myyntihommia outboundista, jos siis palveluiden puhelinmyynti yrityksille kiinnostaa. Provisiopalkalla. Ei hirveästi naurata, vai häh?
- suisuissususi
Itse oon kuullut, että se on tavoitetyöpaikka sellaisille, jotka haluavat pois ns. perinteisistä puhelinmyyntifirmoista eli osaavat myydä, mutta ei tarvi myydä lehtiä ja status on hilkun parempi.
- ira3
Eli siis peruspalkka ja sit provikat päälle?jaahas...
Ihmettelen kun lindoff koko ajan palkkaa lisää ihmisiä asiakaspalveluun, olen
miettinyt onko vaihtuvuus suurta eli tilapäisenä työpaikkana , hyvänä uutena työkokemuksena ehkä.... - Ent. yrittäjä.
Kävin työhaastattelussa 2012, en päässyt ja harmitti. Kävin lääkiksen pääsykokeissa 2013, pääsin ja ei harmittanut enää.
Kyllä elämä voikin sitten joskus olla korkeamman johdatusta. - EIENÄÄLINDORFFILLE
En päässyt tänä keväänä L:n soveltuvuustestistä läpi, koska olin liian kompromissinhaluinen ihminen. Kuuden vuoden työkokemuksella perintäalalta voin kertoa, että tässä työssä pitää osata tehdä kompromisseja. Rekrynaikkonen kehtasi vielä puhelun päätteeksi sanoa, että hae ihmeessä heille myöhemmin esimiestehtäviin. Mietin vaan, että millaisia esimiehiä heillä on töissä, jos eivät tarvitse kompromissitaitoja alaisten kanssa?
- tällmennään
mulla ainakin oli sellanen esimies siellä, revi siitä sitten
- Kiitoshei
Pomppuista menoa on ollut edelleen vaikka nimi vaihtui Lowelliksi. Porukkaa laitetaan liikkenluovutuksen merkeissä pihalle sen enempää kiittelemättä. En voi suositella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049