En muista raamatusta lukeneeni että Jumalalla, jehovalahkoisten kutsumalla jehovalla olisi ollut tytär. Eräs muutamia vuosia sitten Rauman jehovalaislahkoon kuulunut, nyt helsinkiläistynyt nainen kuitenkin väittää että jumala olisi hänen isänsä. Kertoilee myös miten muut kuin jehovalahkoiset tapetaan ja tämän teusrastuksen toimeenpanijana hilluu etunenässä Jeesus. Onko tämä jumalan tytär lähetetty maan päälle valmistelemaan tätä teurastusta jonka jälkeen kuulemma saadaan valita vääräuskoisten taloista mielekkäimmät itse asuttavakseen, eli vääräuskoisten omaisuus kai tavallaan sosiaalisoidaan. Pitääpä tutkia raamattua ja katsoa löytyykö sieltä maininta jumalan tyttärestä ja jos ei löydy, pitänee asia varmaan saattaa kirkolliskokouksen käsiteltäväksi ja mahdollisesti tehdä raamattuun asianmukaiset lisäykset. Omituista sikäli kyllä on se, että tämä samainen tytär omaa ronskin kielenkäytön puhuen chatin keskustelusivuilla jopa suihinotosta ja kuvailee oman sukupuolielimensä ominaisuuksia tiukkuudesta yms. Käytöksensä ei kyllä tuo mieleeni kuvaa jonkalaiseksi uskovainen henkilö yleisesti mielletään.
Jehovan tytär
12
216
Vastaukset
- Haluamme varmistaa
Hanki Mangus elämä ja joku toinen kirja, semmonen jota sun on helpompi ymmärtää. Vaikka lääkärikirja;)
- von Lagerbom
Kyllä minulle lääketiedekin on tuttua, olen jopa itse ollut hoitoalallakin.
- Dick Foreskin
Siis hoidokkina?
- von Lagerbom
Ei vaan hoitamassa ymmärtääkseni sinunkin kaltaisiasi.. Jos sanotaan alalla niin sillä tarkoitetaan nimenomaisesti että kyse on hoitoalalla toimimisesta, ei hoidettavana. Ihan selkeästi tuollainen pitäisi olla ymmärrettävissä.
- Sosiaalipummi
von Lagerbom kirjoitti:
Ei vaan hoitamassa ymmärtääkseni sinunkin kaltaisiasi.. Jos sanotaan alalla niin sillä tarkoitetaan nimenomaisesti että kyse on hoitoalalla toimimisesta, ei hoidettavana. Ihan selkeästi tuollainen pitäisi olla ymmärrettävissä.
Laakerpummi on itte niin saatanan höpö..sun vitun jaarituksiis on kaikki suomen kaksneloset täynnä alkaen kotinurkistas Köyliöstä missoot ollu sossun ja muitten viranomaisten päänsärkynä vuodesta viis..haukkunu entisen muijansa ja ohessa kaikki muutki..ollu itte höpöläs hoidos..vedä ittes jojoks vitun Laakerpommi
- von Lagerbom
Sosiaalipummi kirjoitti:
Laakerpummi on itte niin saatanan höpö..sun vitun jaarituksiis on kaikki suomen kaksneloset täynnä alkaen kotinurkistas Köyliöstä missoot ollu sossun ja muitten viranomaisten päänsärkynä vuodesta viis..haukkunu entisen muijansa ja ohessa kaikki muutki..ollu itte höpöläs hoidos..vedä ittes jojoks vitun Laakerpommi
Olitko näkevinäsi minut siellä höpölässäsi, heh. Kyllä se kuule oli joku muu potilastoverisi varmaankin..
- lakerplommi
On tuolla lakerplommilla ongelma, siis joka asiasta, milloin homo, milloin neeke..,.i milloin mikäkin. Mutta arvakkaapas kuinka paljon sitä ottaa siihen kiristyneeseen nuppiin, kun kutsun sitä lakerplommiksi. lakerplommiksi synnyit ja lakerplommiksina kuolet, että veteleppä lakerplommi siitä.
- ois kannattanu
pysyy köyliön kepolassa sossuämmien riesana
- von Lagerbom
No joo, Lagerblom onkin aatelissuku eli kutsuppa nyt vaikka silläkin nimellä.
- hoitotahot
Lagerblom on miehistä parhaimpia. Pannut ainakin sataa n.20v porissa asuvaa muijaa. Kaikilla on nyt herpes.
- mikä helpotus
Näiden edellä olevien vuodatusten jälkeen olette voineet lääkkeenne vähemmälle, ihan jokainen, alkajakin.
Ajatelkaa mikä säästö.- eipä näytä
olevan montaakaan paikkakuntaa helsingistä länteen jonka suoli sivuilla ei nakkilalainen karaoketaiteilija tekaistu laakerpommi olis lässyttämässä omasta mielestään syvällisiä lässytyksiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511
