Olen yksinäinen luuseri jolla ei ole kavereita, vanhempia, tyttöystävää tai mitään muutakaan elämässä. En olisi ikinä uskonut et minä olen se joka joutuu yksinään elämään ilman mitään kavereita tai tyttöystävää. En toivoisi edes kenellekkään samaa kohtaloa. Kaikki jotka tunnen niin seurustelee jonkun kanssa ja niillä on kavereita. Ja ne kaikki tietää et mulla ei ole ketään joten ne on hylännyt mut sen takia. Olen siis yksinäinen luuseri.
Olen luuseri
47
6850
Vastaukset
- i am looser woman
Tuttu tunne. Ei ole kavereita ja tällä hetkellä sinkku ja vielä suht nuorikin. Olen muuttanut eri paikkakunnalle ja olen aivan itekseni täällä ja työtönkin vielä, joten jee jee vaan. En ole kovinkaan sosiaalinen ja en harrasta mitään erikoista, koiran kanssa ulkoilua. Kiinnostaisi käydä joskus kavereiden kanssa vähän viihteellä, mutta kun ei ole kavereita niin ei yksinkään kehtaa mennä baariin istumaan. Välillä on tosi surkimus olo ja itken äänettömästi vaikka hymyilen. Mistä niitä kavereita oikein saisi, kun ei viitti alkaa väkipakolla etsimäänkään tai aloittamaan jotain harrastusta vain saadakseen uusia tuttavuuksia. Mun ns. kaverit on tullu aiemmin osittain sellaisista porukoista, että ovat olleet poikakaverin kavereita, todella noloa. Ja vielä nolompaa se että kerran yksi poikakaveri sanoi että haluaisi nähdä minunkin kavereita. Suhteen laitoin poikki, koska en kehdannut kertoa ettei ole mitään kavereita. Tai no on joitakin tuttuja jne. mutta ei sellaisia kavereita, joita näkee viikottain tai edes kuukausittain..:/ Mutta on minussakin varmasti vikaa, olen hieman erakkomainen luonne, viihdyn paljon myös itsekseni, mutta silti kaipaisin edes yhtä ystävää samalta kylältä.
- 3
Olet nainen, sitten ei muuta kuin paikallisen tanssiseuran tanssikursseille.
Siellä on parinvaihto joten omaa paria et tarvitse ja alkeisissa et tanssitaitoakaan.
Siitä se alkaa. - 7+9
Ihmettelen kyllä jos asut pienellä paikkakunnalla etkä ole löytänyt ystäviä.
Täällä ainakin tutustuu tosi helposti ihmisiin, joskus tuntuu että vähän liianki helposti... en nyt välttämättä haluais koko kylää tuntea! - i am looser woman
7+9 kirjoitti:
Ihmettelen kyllä jos asut pienellä paikkakunnalla etkä ole löytänyt ystäviä.
Täällä ainakin tutustuu tosi helposti ihmisiin, joskus tuntuu että vähän liianki helposti... en nyt välttämättä haluais koko kylää tuntea!On se hankala löytää, vaikka onkin pieni paikkakunta..En harrasta mitään, enkä ole töissä, joten missä ihmisiin tutustuisi?
Täällä on aika kehnot harrastusmahdollisuudet, lähinnä kansalaisopisto, mutta nekin on jo alkaneet eikä kursseille enää kevääksi pääse. Seuraavana syksynä kenties..
- !!
Jotkut elää tietokoneeseen kiinni kasvaneena.
- i m looser man
Jos mä kuolisin niin hautajaisiin ei tulis ketään. Joku hautaus urakoitsija vaan työntäis mut kuoppaan ja kiviä päälle. Hautakives lukis et tämä luuseri kuoli yksin
- 6
Ei pidä paikkaansa, hautajaisista tulee kauniit.
Olin nuorena seurakunnalla kesätöissä ja me haudattiin aika paljon yksinäisiä joilla ei ollut ketään tuttuja täällä maan päällä.
Me kesätyöntekijät olimme siunaustilaisuudessa, kannoimme ja laskimme arkun ja pappi piti kauniin puheen.
Monesti ne olivat paljon hienompia ja herkempiä tilaisuuksia kuin jonkun ylisosiaalisen runsaslukuiset hautajaiset. - i am looser woman
Mä taas oon miettinyt sitä kauhukuvaa, että jos joskus menisin naimisiin, niin poikakaverin puolella olisi normaalisti ihmisiä, sukua ja kavereita..Kun taas minun puolella lähimmät sukulaiset..morsiusneitojakaan ei olisi, puolet kirkosta ois tyhjillään, apuva..ja polttareita viettäisin yksikseni lähikuppilassa..Mutta tuskinpa menen koskaan edes naimisiin, avoliitto parempi..
Osaakohan ne ihmiset, joilla on ystäviä ja useitakin..arvostaa sitä..hmm..? - i m looser man
i am looser woman kirjoitti:
Mä taas oon miettinyt sitä kauhukuvaa, että jos joskus menisin naimisiin, niin poikakaverin puolella olisi normaalisti ihmisiä, sukua ja kavereita..Kun taas minun puolella lähimmät sukulaiset..morsiusneitojakaan ei olisi, puolet kirkosta ois tyhjillään, apuva..ja polttareita viettäisin yksikseni lähikuppilassa..Mutta tuskinpa menen koskaan edes naimisiin, avoliitto parempi..
Osaakohan ne ihmiset, joilla on ystäviä ja useitakin..arvostaa sitä..hmm..?Jos me taas mentäis naimisiin niin ei olis yhtään vierasta häissä. Sepäs olisi hauskaa ja halvaks tulisi häät.
- i am looser woman
i m looser man kirjoitti:
Jos me taas mentäis naimisiin niin ei olis yhtään vierasta häissä. Sepäs olisi hauskaa ja halvaks tulisi häät.
Repesin täysin..:D
- 11
Repesin täysin..:D
No menkää sitten naimisiin, jos ei ota niin ei annakkaan. Elämäähän tämä vain on.
Ja kutsukaa minut sitten häihin niin saadaan kirkkoon ainakin yksi vieras, olen tosin niin ruma että voi pappi pelästyä. - kivakiva
Osaakohan ne ihmiset, joilla on ystäviä ja useitakin..arvostaa sitä..hmm..?Eipä minuakaan suurellla määrää sukua ole siunattu, mutta ne häät voi järjestää pienemmälläkin piirillä. Ja niin miksi aina kirkkohäät, aika mielikuvituksetonta, ainakin tällaisen ateistin mielestä.
- ........
6 kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, hautajaisista tulee kauniit.
Olin nuorena seurakunnalla kesätöissä ja me haudattiin aika paljon yksinäisiä joilla ei ollut ketään tuttuja täällä maan päällä.
Me kesätyöntekijät olimme siunaustilaisuudessa, kannoimme ja laskimme arkun ja pappi piti kauniin puheen.
Monesti ne olivat paljon hienompia ja herkempiä tilaisuuksia kuin jonkun ylisosiaalisen runsaslukuiset hautajaiset.Mitäs jos kuolee mulloin kuin kesällä? Jospa armomurha on hyväksytty siellä 2060, niin voisin poistua kesällä...
- yks nainen
11 kirjoitti:
No menkää sitten naimisiin, jos ei ota niin ei annakkaan. Elämäähän tämä vain on.
Ja kutsukaa minut sitten häihin niin saadaan kirkkoon ainakin yksi vieras, olen tosin niin ruma että voi pappi pelästyä.Minutkin voi lisätä kutsuvieraslistaan, jos on hyvät poolit tarjolla.
Jään odottamaan tilanteen kehittymistä.
- i m looser man
No sepäs hienoa ettei sitte yksin tarvii olla omissa hautajaisissa.
- täällä kans
No vanhemmat on ja pari kaverii mut eipä juuri muuta. Ei ees töitä tai tutkintoa tai mitään..:s eikä poikaystävää.
- i m looser man
mulla on parikin ammattia mut ei niistä mitään hyötyä ole kun virolaiset vie kaikki duunipaikat. Suomi duunari ei ole enään mitään kun virolaiset tekee duunit 5 egee tunti.
Aina sitä luulee itseään uniikiksi lumihiutaleeksi ja sitten eksyy johonkin interwebbiin ja huomaa, että joka toisella on sama tilanne. Jämätutkinto tosin on, mutta ei sillä töitä saa. Ja naamalla taas ei naisseuraa.
Julmaa on elämä, sanoi hän näkkileipää hilpeästi nakertaen.- i am looser woman
shortfocus kirjoitti:
Aina sitä luulee itseään uniikiksi lumihiutaleeksi ja sitten eksyy johonkin interwebbiin ja huomaa, että joka toisella on sama tilanne. Jämätutkinto tosin on, mutta ei sillä töitä saa. Ja naamalla taas ei naisseuraa.
Julmaa on elämä, sanoi hän näkkileipää hilpeästi nakertaen.Ihan hyvä pärstähän sulla on, luulis jotai seuraa löytyvän...:)
Ihan hyvä pärstähän sulla on, luulis jotai seuraa löytyvän...:)
Näh, kyllä tuo seuralaisten kaiveleminen on sellaista toimintaa, jota ei meikäläisen mieli ymmärrä. Pärstä ei tuollaisenaan selvästikkään siihen yksin riitä, on se tarpeeksi ulkomaailmaa nähnyt, että sen voi todeta ilman turhia illuusioita edes keskinkertaisuudesta.
Mitä aloittajan postaukseen tuleepi, niin epätoivo ruokkii epätoivoa. Tottahan toki olen samassa tilassa, jossa aivoni iskevät kokoajan takavasemmalta negatiivista kommenttia joka ajatukseni jatkoksi. Luulisi edes omien aivojeni olevan minun puolellani, mutta tunnun olevan jokseenkin lievä jakomielitautinen.
Paikkakunnalta toiselle muuttamiset taas ikävä kyllä tuovat tuota kaverikatoa aika tehokkaasti ja aikuisiässä on uusia ystävyyksiä kovin vaikea saada. Mitä tulee ystäviin jotka seurustelun myötä kylmästi hylkäävät, no eipä ne kovin hyviä ystäviä sitten olleet ikinä. Ei sillä, että tuon sanominen mitään lohduttaa, mutta sanonpa silti kun olen suulas otus. Tahi kirjoitan, miten vaan.
- lähellä-
Poikaystävän löytää helposti. Lopetat vain lähestyvien miesten torjumisen.
- ja täällä myös
Entä jos miehet eivät lähesty?
- ole oma itsesi
Sitten sinun on lähdettävä ulos, pois tietokoneen äärestä.
Netissä lähestyvät taitavat muutenkin olla vähän omituista porukkaa. - Faissikirjaa
Tyhjältä on helppo ponnistaa
Toisin sanoen, hanki harrastus ja saat 1000sia facebook ystäviä joiden kanssa voit jakaa elämäsi joka ikisen turhuuden ja tyhjyyden!
Meitä on jo miljoonia^^ - luuseripaska35v
Joo eipä ole mullakaan kavereita, naista eikä työpaikkaa. Neljä tutkintoa kyllä löytyy, mutta eipä niistä mitään iloa ole, kun kaikki työt tuntuu menevän suhteilla. Työttömänä, hiljaisena ja rumiluksena ei ole naisten suosiossa. Entisillä opiskelukavereilla on jo omakotitalot, työt ja naiset, joten eipä niitä enää luuserin seura kiinnosta. Ulkona näkee vaan seurustelevia, joten kohta ei huvita edes ulos mennä, vitutuskäyrä vaan nousee...
- haluan olla yksin
minusta tuntuu vähän siltä että ajan henki on näin.Ihmiset tekevät jutun kun ei nyt ole ketään.
Itse halusin epämääräisistä kavereistani eroon,kaikki jonkin sortin käveleviä ongelmia siis miespuolisia,huumeita(kukkaa) kiskovia kitisijöitä,valittivat myös yksinäisyyttään,työelämän ulkopuolella koska ovat laiskoja,joku nyt pyöritti yhden miehen firmaansa,muttei oikein jaksanut...
Naisten yksinäisyyttä en ymmärrä?itse olen aina löytänyt tytön/naisen vaikka olen ruma kuin perkele...liika ronkelius naisten synti,tai ei uskalla avata suutaan,rohkeesti vaan,niin kyllä se siitä,ja miten niin ei kehtaa mennä johonkin kuppilaan yksin?sitä vartenhan ne on et niihin mennään jos siltä tuntuu?kyllä muutama stobe kielenkannat irrottaa...mut kantsii kyl tänä päivänä hieman varoo noit äijii kun on kaikenlaisii vedättäjiä,mut rohkee rokan syö vai miten se oli. - -
Eikö sinulla ole mitään keinoja parantaa asemaasi?
- I am a winner man
Muutin itse isosta kaupungista pieneen kylään. En sieltä ketään tuntenut. Kun olin saanut muuton about tehtyä päätin lähteä muutto-oluelle paikalliseen baariin jonka olin huomannut muuttoa tehdessä. Sielä sitten parit olut otin ja vähän karaokea lauleskelin. Nyt tunnen puolikylää ja paljon on uusia tuttuja sekä ystäviä tullut.
Omasta mielestä pienessä kylässä tutustuu ihmisiin paljon helpommin kuin kaupungissa. Kaupungissa ollaan niin sisäänpäinkääntyneitä että jos menee baarissa selvinpäin vieraaseen pöytään juttelemaan niin joko pöydässä olleet käskevät painua helvettiin tai sitten katsovat kuin vammaista.
Pikkukylissä kun menee baariin niin sielä istutaan siihen pöytään jossa on ihmisiä ja aletaan jutustelemaan.
Sosiaalinen elämä ei ole vaikeaa ellei siitä sellaista tee. - Todellinen luuseri
Olen luuseri jonka elämänhalu loppui siihen kun far cry 3 seivit poistuivat ja binding of isaac ei pyörinyt koneella (MOLEMMAT VARETETTUJA) koska ei ole rahaa ostaa pelejä niin ne pitää hankkia laittomasti. :( en halua enää elää tässä maailmassa en jaksa enään pelata pelejä ja hyppään kohta ikkunasta joten hyvästi vaan paska maailma... :( olisi ollut kivaa omistaa todellinenkin elämä
Älkää aliarvioiki mielenne voimaa, ois mun ehdotus. Jos päivästä toiseen mentaalisesti huudat itellesi olevasi luuseri, sinusta ennenpitkää tulee luuseri, vaikka lähtökohdat ja potentiaali ois taivaissa asti.
En kyllä itsekään onnistu tässä kovinkaan usein, mutta vinkkinä muille laitoin.- entinen luuseri
Tulipa tästä mieleen että itse olin ennen vässykkä,luuseri mikälie. Joku päivä mietin elämääni ja näin suunnan johon se oli kovaa vauhtia vyörymässä. Totesin itselleni, ettei tämä todellakaan ole sitä mitä haluan, saatikka ansaitsen. Niinpä tein täyskäännöksen elämääni ja tapoihini; aloitin lähes puhtaalta pöydältä. Eipä aikaakaan kun tämä päättäväisyyteni tuotti tulosta. Kaveripiirini laajeni, suhteeni paranivat, minusta tuli positiivisempi ja avoimempi.. itsetunto ja itsevarmuus kohenivat: Aloin elää ! Nykyään jos mietin sitä mitä olin ennen, tuntuu että olisin aivan eri persoona. Kaikilla on mahdollisuus samaan, jos vain tahtoa riittää !!
- sanon vaan.
Sitä on luuseri jos ei ole töitä eikä kavereita eikä tyttöystävää. Siinä ei auta positiivinen ajattelu edes enään. Sitä vaan on ja odottaa et koska se kuolema korjaa pois.
- jaahas...
Annat siis yhteiskunnan kaikkein pikkuporvallistempien normien määrittää elämäsi päämäärä. Miksi?
- true luuseri
mä ootan kuolemaa koska far cry pilas elämän... ja binding of isaac... ); mä en tiiä mitä mun pitäs tehä... mä viiltelinki kerran
- 1414414144
Mulkut on aina antanut ymmärtää että olen luuseri. Mähän en vitussa ole luuseria nähnytkään, stna. Ujo mies, kova tekijä useissa eri asioissa. Kateelliset juntit mölypaskat on vaan pilannu mun itsetunnon aikanaan. 8 vuotta aikaa kulunut, nyt alan olla omillani. En vaan kyennyt olla alistumatta aikanani, nyt koitan alkaa rakentaa elämää hauraan raunion pohjalta. Koko loppu nuoruus meni about ilman kavereita ja naisia yms.
- Syntymäluuseri
Jotkut, kuten minä, vain ovat luusereita, vaikka miten olisi töitä ja kavereita ja mies ja perhe.
Syntymäluuseri. Eikä sille näytä mitään mahtavan.
En jaksa enää edes yrittää. - hengitä rauhassa
olet vapaa ja itsenäinen.
- vadelmaveneellä... wooo
Rohkeutta kehiin ja puhumaan ihmisille, sellasta small talkia jos ei muuta. Ei niitä kavereita itsekseen tule jos vaan kotona kyhjötät yksin. Eikä kyllä tulla töihinkään kotiovelta hakemaan. Aktiivinen yrittäminen palkitaan aikanaan, töihin pääsee kyllä jos viitsii hieman vaivaa nähä. Töissä pääset sen paikan ympyröihin sisään ja edes välttävillä sosiaalisilla lahjoilla varustettu yksilö saa kyllä kavereita vähintään sieltä. Kun sitten on ihmisiin tutustuttu niin yhteisten tuttujen kautta tulee uusia tuttavuuksia ja kaveripiiri laajenee. Tyttöystävän löytäminen onkin kinkkisempää, tyttöjähän on tämä maamme pullollaan rumasta kauniiseen ja yhden yön vehtailuja saa kyllä. Vakavampaa seurustelua jos haluaa niin joudut taas näkemään vaivaa sen eteen, ei ne tytötkään tule treffikutsuja postilaatikkoos laittamaan. Muutenkin se on mielestäni sun homma kundina pyytää tyttöö ulos. Kun törmäät kiinnostavaan tyttöön koita avaa keskustelua jostain ja jos niitä yhteisiä tuttuja löytyy niin aina vaan parempi. Kaikista huolestuttavinta tilanteessasi on se, että tunnut itse aiheuttaneen ahdinkosi eikä se siitä muuta kuin pahene niin kauan kun jatkat itsesäälissä kieriskelyä. Raju ryhtiliike elämään ja asenteisiin, rohkeutta peliin ja ulos mars. Suoraa tekstiä mutta myös faktaa, tämän voin kokemuksesta kertoa.
- proposalXXX9
Sinä jos kuka olet selviytyjä. Olet kova jätkä.
Jos et löydä muuten töitä pistä firma pystyyn ja tee itsestäsi miljonääri. Sinulla on lahjoja, siksi he jättivät sinut yksin. - anttia89
Mä oon ainakin menettänyt toivon parempaan. Leuka vaan rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, enhän minä edes ansaitse mitään hyvää. Kuolisin vaan pois niin kaikilla ois yksi murhe vähemmän.
- 4927
Miksi painaa itsensä alas, kun muut narsistiset hullut yrittävät jo sitä?
- YIL
En kehtaa edes melkein myöntää etta olen melkein 30, ja en ilmeisesti saa ikinä ketään gimmakaveia kun olen niin ruma ja epäkelpoinenEn jaksa katsoa enää kun kaverit lähtevöt naisten matkaan aina baari–iltojen jälkeen. Olen paska ruma ja tyhmä. En jaksa tätä paskaa, enää juon itteni hengiltä kossulla, aivan saataanan sama kossua raakana vittu!!
- Hhjhhh
Jos toi on käsitys luuserista ni on ihan ihan hakoteillä, luuseri on puhdas juoppo.
- Anonyymi
olen luuseri kuka menetti vaimonsa koska pelaan tietokonepelejä päivät rentoutuakseni yötöistä, tuleva ex vaimo tekee kahta duunia että saatiin laskut maksettua, asuminen,muksujen luurit yms, multa meni vakuutukset/ruoka koska olin pienempi tuloinen.. itse olin tilanteeseen tyytyväinen(yllä-vitun-tys) vaimoani tai exää rakastan ja tulen aina rakastamaankin enkä syytä häntä mistään vaan pidän itseäni lusmupaskana vaan sen takia että minua ei ole luotu tähän yhteiskuntaan.. mua vittu kiinnosta yhtään tehä vaan duunia saatana että pärjää tässä paskassa.. ihan vitun sama sit tehä mahollisimman helppoo duunii vitun paskalla palkalla... no nykyään asun yksin, erossa muksuista, hyvissä väleissä tosin paitsi että vaikka exä ei suoraan sano niin mun luuserinaama vituttaa.. haitakoot vitun paska tää vitun suomi mis ihmisen pitäs vaan vittu tehä vaan vitun duunia.. työnnä suomi duunis perseeseen
- Anonyymi
Mä oon ihan luuseri, ei ole koskaan ollut tyttöystävää ei työtä ei rahaa ei kavereita. Kaikki johtuu siitä kun on niin pienet Munat. Kaikki vaan nauraa ja sanoo että mene helvettiin. En saa avustuksia, en saa työttömyys avustusta, kun opiskelin en saanut mitään avustusta, kelalta sanoo että mene töihin. Ihmiset sanovat että miksi olet noin ruma ja tyhmä. Taidan tehdä itsemurhan
- Anonyymi
Kaikki muut harrastavat irtosuhteita, seksiä ja kaikenlaista kivaa. Itselläni nuoruudesta tasan nolla intiimiä kokemusta. Olen naisille pelkkää ilmaa. Nyt jo vanha mies. Elämä meni ohi.
- Anonyymi
Eihän sinulla ole elämä mennyt ohi, edelleenkin olet elossa.
Itse elelen mieluummin yksikseni, jos pitäisi valita yksin elämisen ja irtosuhteiden väliltä.
Kaikenlaista kivaa voi elämässä olla ilman irtosuhteita, seksiä, tms.
Jos jokin asia ei onnistu, voi miettiä tilalle jotain, joka on mukavaa ja helpompaa.
Älä syytä itseäsi siitä, ettei ole ollut intiimiä elämää, älä syytä siitä ketään, sinun elämäsi on vain mennyt niin, ja pärjännyt olet tähänkin asti, niin varmasti pärjäät jatkossakin. Tsemppiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802035
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1611758Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461706- 1231483
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561258Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia541165Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581010- 70939
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27912- 15899